این موضوع هر سال مطرح می شود، سئوکارانی که به نوعی از سئو اسکریپت استفاده می کنند، به طور پیش فرض فقط این کار را انجام می دهند، آنها فقط نسخه های 2022 را به نسخه های 2023 با برخی تغییرات جزئی در محتوا به روز می کنند. اما باز هم، گوگل سالهاست که نسبت به تغییر نام محتوای قدیمی به عنوان جدید هشدار میدهد و میگوید فقط زمانی که تغییر قابل توجهی در محتوا ایجاد میشود، تاریخها را بهروزرسانی کنید. گوگل حتی گفت که اکثر محتوای همیشه سبز به هیچ وجه نیازی به تغییر تاریخ ندارند.
اما من مطمئن هستم که شما خواهید شنید، اما کار می کند – مطمئنا – ممکن است. اما این یک فرصت عالی برای بهبود قابل توجهی نسخه 2022 است – بنابراین شاید از این فرصت استفاده کنید؟
این توییت ها هستند:
به روز رسانی محتوا مشکلی ندارد و زمانی که تغییرات قابل توجهی ایجاد می کنید، تاریخ را به روز کنید (یا از تاریخ به روز رسانی استفاده کنید). سایت های جدی این کار را می کنند. فقط بهینه سازی و گفتن “اوه، هنوز در سال 2023 معتبر است” به روز رسانی قابل توجهی نیست.
– جان مولر بیشتر اینجا نیست 🐀 (@JohnMu) 29 نوامبر 2022
بنابراین موضوع دوباره مطرح شد، بگذارید آن را نسخه 2023 بنامیم. از جان مولر از گوگل در مورد آن سوال شد توییتر و گفت: “آیا محتوای جدید به طور قابل توجهی وجود دارد؟ سپس تاریخ ها را به روز کنید. آیا محتوای جدید قابل توجهی وجود ندارد؟ سپس تاریخ ها را به روز نکنید. ما شاهد بسیاری از هرزنامه ها و محتوای بی کیفیت هستیم که به طور خودسرانه تاریخ ها را به روز می کنند (“بهترین دستگاه فکس” برای 2023″)، بسیار واضح و شرم آور است.” او اضافه کرد: “به روز رسانی محتوا مشکلی ندارد، و وقتی تغییرات قابل توجهی ایجاد می کنید، تاریخ را به روز کنید (یا از تاریخ به روز رسانی استفاده می کنید). سایت های جدی این کار را انجام می دهند. فقط تغییر دادن و گفتن “اوه، هنوز در سال 2023 معتبر است” نیست یک به روز رسانی قابل توجه.”
آیا محتوای جدید قابل توجهی وجود دارد؟ سپس تاریخ ها را به روز کنید. آیا محتوای جدید قابل توجهی وجود ندارد؟ سپس تاریخ ها را به روز نکنید. ما هرزنامهها و محتوای بیکیفیت زیادی را میبینیم که بهطور خودسرانه تاریخها را بهروزرسانی میکنند (“بهترین دستگاه فکس برای سال 2023”)، این بسیار واضح و شرمآور است.
– جان مولر بیشتر اینجا نیست 🐀 (@JohnMu) 26 نوامبر 2022
بحث انجمن در توییتر.
این زمانی از سال است که سازندگان محتوا محتوای خود را که عملکرد خوبی داشته است می گیرند و آن را از نسخه 2022 به نسخه 2023 به روز می کنند. اما بهروزرسانی منابع سال 2022 به 2023 کافی نیست و گوگل میگوید تنها زمانی این کار را انجام دهید که بهروزرسانی قابل توجهی در آن محتوا انجام دهید.