این کمتر در مورد گوگل است و بیشتر به نحوه عملکرد برخی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای تأیید اینکه شما چه کسی هستید، مربوط می شود.
بنابراین این واقعاً یک سؤال سئوی گوگل نیست، برای اینکه واضح باشد.
جان اضافه کرد: “یک rel=me را اضافه کنید (این بیشتر در ماستودون و رسانه های اجتماعی مبتنی بر استانداردهای باز است، اما همچنان یک تمرین خوب است)، یک rel=nofollow اضافه نکنید — این تقریبا همان لینکی است که باید بتوانید بیشترین اعتماد را داشته باشید. نمایه اجتماعی خود را تبلیغ کنید! همه اینها “شما” است، چرا نمی خواهید آن را تشخیص دهید؟ یا نمایه رسانه های اجتماعی شما آنقدر بد است که نمی خواهید با آن مرتبط شوید؟ (سپس، خوب، شاید آن را کمتر بد کند).”
من عاشق این هستم که جان اضافه کرد، “[omg, this will certainly be a fun ride]”بله، زیرا این مورد سوءتفاهم قرار خواهد گرفت.
جان نوشت، “پیوندها به نمایه خودت؟ مطلقاً نه”، این پیوندها را دنبال نکنید. البته، به طور کلی لینکها در سایتهای رسانههای اجتماعی، از جمله لینکهای موجود در صفحه بیو شما در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، فالو نمیشوند. اما جان در مورد راه دیگری صحبت می کند، شما از سایت خود به پروفایل های رسانه های اجتماعی خود پیوند می دهید – نه برعکس.
بحث انجمن در Reddit.
جان مولر از گوگل گفت Reddit وقتی صحبت از لینک دادن از سایت شما به پروفایل های رسانه های اجتماعی شما می شود، نباید آن لینک ها را دنبال نکنید. او اضافه کرد که باید ویژگی rel=me را به آنها اضافه کنید، زیرا این یک استاندارد باز است تا به دیگران کمک کند اعتبار این نمایه مال شماست.