
بروزرسانی: 02 تیر 1404
گوگل می گوید محتوای هوش مصنوعی به طور پیش فرض توسط الگوریتم های آن به خوبی دریافت نمی شود
پیتر! من (چون من یک شخص هستم، نه یک ربات)، نمی دانم که برای همه واضح است. به همین دلیل است که من مدام تاکید می کنم که این موضوع به این نیست که آیا محتوا تولید شده توسط هوش مصنوعی، نویسنده کارکنان، تولید آزاد یا روش دقیق تولید است، بلکه هدف و کیفیت آن است.
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 18 جولای 2023هنوز درست نیست که حداقل برای ما محتوای هوش مصنوعی «به خوبی توسط موتورهای جستجو دریافت شود». محتوای هوش مصنوعی زیادی در وب وجود دارد که رتبه خوبی ندارد و از این رو مورد استقبال قرار نمی گیرد. محتوای هوش مصنوعی هیچ قدرت رتبه بندی جادویی ندارد. اگر *محتوا* مفید باشد، ممکن است موفق شود.
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 18 جولای 2023
در اینجا بحث در مورد آن بخش است، اما فقط برای سرگرمی است:
دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، پاسخ داد ادعای Vox Media که محتوای هوش مصنوعی در حال حاضر "به خوبی توسط موتورهای جستجو دریافت می شود." سالیوان گفت: «هنوز درست نیست که محتوای هوش مصنوعی حداقل برای ما «به خوبی توسط موتورهای جستجو دریافت شود».
او افزود: «ما ناشران را تشویق می کنیم، با وجود اینکه محتوا تولید می کنند، مطمئن شوند که آن را در درجه اول برای مردم می سازند». از تولید محتوای زیاد با هدف اصلی رتبه بندی در جستجو، به جای افراد، باید اجتناب شود. سایت هایی که محتوای غیرمفید زیادی تولید می کنند که برای افراد در نظر گرفته نشده است، ممکن است احتمال موفقیت کمتری در همه محتوایشان در جستجو داشته باشند. ،" او گفت.
دنی می خواست به این توضیح اشاره کند:
سالیوان در ادامه توضیح داد توییتر که "محتوای هوش مصنوعی زیادی در وب وجود دارد که رتبه خوبی ندارد و بنابراین به خوبی مورد استقبال قرار نمی گیرد" توسط جستجوی Google. سالیوان گفت: «محتوای هوش مصنوعی قدرت رتبه بندی جادویی ندارد.
در هر صورت، من فکر می کنم این فقط یک موضوع است که سالیوان تلاش می کند تا برخی سردرگمی ها را روشن کند، اما نمی دانم آیا مقاله همان چیزی است که برخی فکر می کنند می گوید یا خیر. نه، گوگل محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را بهتر رتبه بندی نمی کند زیرا توسط هوش مصنوعی نوشته شده است.
این توییت ها هستند:
برای روشن بودن، توضیح می دادم که محتوای هوش مصنوعی قدرت رتبه بندی خاصی ندارد و به وضوح بسیاری از آن رتبه بندی نمی شوند. این در مورد نحوه تولید محتوا نیست. این در مورد هدف و کیفیت محتوا است. تقریباً آنچه در اینجا گفتیم: https://t.co/w4LGtiJRXI
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 19 جولای 2023
و نه، ما هیچ اقدام خاصی در مورد آن مقاله خاص انجام ندادیم. اینکه چرا دیگر رتبه بندی نمی شود، کاملاً به سیستم های خودکار ما بستگی دارد که به عوامل مختلفی نگاه می کنند. رتبه بندی همیشه تغییر می کند.
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 18 جولای 2023منصفانه بگویم، من جمله پیتر کافکا را نخواندم که می گوید تمام محتوای هوش مصنوعی توسط جستجوی گوگل به خوبی دریافت می شود. فقط این که جستجوی Google می تواند بگوید محتوای هوش مصنوعی اگر با کیفیت باشد می تواند رتبه خوبی داشته باشد.
فقط «اگر محتوا مفید باشد، ممکن است موفق شود»، اما نه به این دلیل که هوش مصنوعی آن را نوشته است، به این معنی است که محتوا مفید است.
همانطور که سالیوان گوگل قبلاً در توضیح اینکه چه کسی، چگونه و چرا در محتوای هوش مصنوعی نوشته بود که اگر همه این کارها را انجام دهید و محتوا برای کمک به مردم تولید شود، ممکن است خوب باشد. اما اگر از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا برای رتبه بندی در جستجو استفاده می کنید، ممکن است آنقدرها خوب عمل نکند.
سالیوان به نویسنده نوشت: "اطلاعات اطلاعاتی درباره این بخش: "او آموخته است که محتوای هوش مصنوعی "حداقل در حال حاضر توسط موتورهای جستجو به خوبی دریافت خواهد شد." این درست نیست. سیستم های ما به دنبال مفید بودن هستند. دنی سالیوان توضیح داد: محتوا، به جای نحوه تولید آن.
بحث انجمن در توییتر.
منبع