پاسخ این است که بله، او باید این کار را انجام دهد، اگر نمی تواند آن URL ها را یکسان نگه دارد. جان مولر از گوگل در توییتر گفت: بله، این فرآیند باید خودکار شود:
شما می توانید 20 میلیارد ریدایرکت انجام دهید. و بله، همه جابجایی های سایت / تغییرات CMS بر جستجو تأثیر می گذارد. بالاخره یک وب سایت جدید است. شما نمی توانید همه چیز را تغییر دهید و همچنین انتظار داشته باشید که همه چیز ثابت بماند.
— 🍟 johnmu (شخصی) برای سال 2022 به روز شد 🍟 (@JohnMu) 1 سپتامبر 2022
شخصی به دنبال انتقال به یک CMS جدید است که در آن سایت دارای 20000 محصول در قسمت جلویی وب سایت است. هنگامی که سایت به یک CMS جدید تغییر می کند، به نظر می رسد که URL ها باید تغییر کنند. او پرسید که آیا می تواند 20000 URL را تغییر مسیر دهد.
جان اضافه کرد، اما اگر 20 میلیارد URL داشتید، باید همین کار را انجام دهید، همه آنها را تغییر مسیر دهید. اما انتظار نداشته باشید که رتبه بندی به هیچ وجه تغییر نکند، رتبه بندی با URL های جدید و پلتفرم های CMS جدید تغییر می کند. بنابراین انتظار نداشته باشید که هنگام ایجاد تغییرات CMS هیچ تغییری در رتبه بندی مشاهده نکنید.
شما باید تمام صفحات را تغییر مسیر دهید. به نظر می رسد مفید است که با توسعه دهندگان خود صحبت کنید و از آنها بخواهید این کار را به صورت برنامه ای انجام دهند.
— 🍟 johnmu (شخصی) برای سال 2022 به روز شد 🍟 (@JohnMu) 1 سپتامبر 2022
بحث انجمن در توییتر.