پیوند متقابل بین محتوای شما بسیار منطقی است، اما واقعاً باید چیزی مرتبط باشد. حداقل برخی از سایت ها از انتخاب کلمات کلیدی تصادفی برای آن دور شده اند.
بحث انجمن در ماستودون.
پیوند متقابل بین محتوای شما بسیار منطقی است، اما واقعاً باید چیزی مرتبط باشد. حداقل برخی از سایت ها از انتخاب کلمات کلیدی تصادفی برای آن دور شده اند.
بحث انجمن در ماستودون.
جان این را گفت ماستودون پس از دعوای ماستودون از مایکل لویتس. اجازه دهید آنچه را که مایکل در مورد آن نوشته است به اشتراک بگذارم ماستودون:
من معمولاً علناً ناراضی نمیکنم، اما از یک روش (در حال رشد) خسته شدهام که از نظر فنی هرزنامه یا طعمه کلیکی پیوند دادن نیست، اما جایی در این بین قرار دارد — و اشتباه است (و باید مورد توجه قرار گیرد). این پیوند به کلمات خاصی در یک مقاله و هدایت خوانندگان به چیزی است که آنها نمی خواستند یا انتظار نداشتند، و فقط در ضعیف ترین راه ها به محتوای اصلی مرتبط است.
جان مولر از گوگل گفت که اگرچه ایجاد پیوند متقابل بین محتوای خود در وب سایت شما منطقی است، اما باید این کار را فقط زمانی انجام دهید که مرتبط و در چارچوب محتوا باشد. جان افزود: اگر کاربران شما با پیوندهای شما گیج می شوند، موتورهای جستجو نیز ممکن است دچار سردرگمی شوند.
اگر یکباره بود، آن را به یک خطای تازه کار تبدیل می کردم، اما هر روز بیشتر و بیشتر متوجه این موضوع شده ام، و هم تجربه کاربری بدی است و هم روزنامه نگاری بد.
مشکل انجام بیش از حد این کار (پیوند دادن تعداد زیادی از محتوای نامرتبط اما مطابق متن شما) این است که پیوندها زمینه را از دست می دهند. همانطور که شما گیج شدید، موتورهای جستجو هم همینطور.
حرف خوب مایکل!
جان مولر از گوگل پاسخ داد:
برخی از این کارها به صورت خودکار انجام می شود، نه اینکه آن را بهتر کند.
در واقع، محتوای مردم توسط مردم ممکن است در آینده نزدیک برای گوگل اهمیت بیشتری پیدا کند – پس دوستان مراقب باشید.
به عنوان مثال، من و جی لنو در طول سالها گفتگوهایی داشتهایم، و بنابراین وقتی در مورد تصادف او خواندم، گزارشی را خواندم و روی کلمات لینک شده “گزارش شده سوخته بود” کلیک کردم، کاملاً انتظار داشتم جزئیات بیشتری را بدانم. که شاید در بالا در مقاله ذکر نشده است. در عوض، من به یک گالری مقاله/عکس در مورد “آسیب های سلبریتی ها در طول سال ها” هدایت شدم. چی؟!