
بروزرسانی: 18 تیر 1404
گوگل می گوید یک تجربه خوب در صفحه، سایر مشکلات سئو را برطرف نمی کند
در اینجا این توییت ها در زمینه هستند، بنابراین می توانید همه آنها را ببینید:
"سرعت صفحه" بسیار مبهم است. ما به موارد حیاتی وب و تجربه صفحه و سیستم محتوای مفید فکر می کنیم. قطعا هیچ نقشه برداری "LoadingTime-50ms" => "ranking-1" وجود ندارد. این است که ما در مورد آن فکر می کنیم.
— جان مولر (رسمی) · نه #30D (@JohnMu) 15 جولای 2023
جان این را در توییتر گفتن، "سرعت صفحه" بسیار مبهم است؛ ما به موارد حیاتی وب و تجربه صفحه و سیستم محتوای مفید فکر می کنیم. قطعاً هیچ نقشه "LoadingTime-50ms" => "رتبه بندی-1" وجود ندارد. اینجا این است که ما در مورد آن فکر می کنیم."
به طور خاص چه میپرسید؟
— جان مولر (رسمی) · نه #30D (@JohnMu) 15 جولای 2023
بحث انجمن در توییتر.
منبع
به این معنی که داشتن یک تجربه صفحه عالی بدون داشتن محتوای عالی و مرتبط، برای رتبه بندی خوب در جستجوی Google مفید نیست.
منصفانه بگویم، من، و همچنین بسیاری از سئوکاران، هنوز با پیام رسانی جدید پیرامون تجربه صفحه سردرگم هستیم.
خیلی ممنون جان که مفید بود 👍
— رودریگو روکو 👨\u200d💻📈📗🔎 از JobBoardSearch (@rrmdp) 15 جولای 2023او سپس افزود: "هرچند یک تجربه صفحه خوب بدون در نظر گرفتن SEO مفید است. مطالعات موردی توسط سایت های تجاری مختلف وجود دارد که نشان می دهد چگونه یک پیشرفت حداقلی با تغییر قابل اندازه گیری در رفتار کاربر نقشه می دهد. یک UX عالی مشکلات دیگر را برطرف نمی کند، اما کاربران را برطرف می کند. این روزها توقعات زیادی دارند."
از جان مولر گوگل مجدداً در مورد سرعت صفحه و میزان اهمیت آن در رتبه بندی سوال شد. جان پاسخ داد و گفت سرعت صفحه یک اصطلاح مبهم است و گوگل به جای آن از معیارهای اصلی وب و معیارهای تجربه صفحه استفاده می کند. اما جان اضافه کرد که یک UX عالی دیگر مشکلات را برطرف نمی کند.