قبل (برای بزرگنمایی کلیک کنید):
گوگل سه نمونه از انواع صفحات بررسی محصول و اینکه چه کسی می تواند آنها را در ” بنویسد اضافه کرده است.نحوه نوشتن نظرات محصول“سند راهنما
بعد (برای بزرگنمایی کلیک کنید):
این بخش به قسمت بالای آن صفحه اضافه شد. شما می توانید نسخه قدیمی را در آن مقایسه کنید ماشین راه برگشت اما در اینجا اسکرین شات هایی از قسمت بالای آنچه برای شما تغییر کرده است:
گوگل این سه مثال را برای نوع انواع صفحه بررسی محصول اضافه کرده است. گوگل اضافه کرد: “شما می توانید یک صفحه بررسی محصول ایجاد کنید:”
- یکی از کارکنان متخصص یک تاجر که خریداران را بین محصولات رقیب راهنمایی می کند.
- وبلاگ نویسی که نظرات مستقلی در مورد محصولات ارائه می دهد.
- یکی از اعضای تحریریه یک سایت خبری یا انتشاراتی دیگر.
بحث انجمن در توییتر.