گوگل نمی‌خواهد به‌روزرسانی‌های الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی مختلف همپوشانی داشته باشد

بحث انجمن در توییتر.





منبع

بله، یک به‌روزرسانی هسته گسترده درست پس از وحشی شدن HCU منتشر می‌شود. اما تصور کنید اگر آنها با هم بودند؟ یا بدتر، PRU بعدی که با HCU و یک به‌روزرسانی هسته گسترده عرضه می‌شود. بله، ممکن است این اتفاق بیفتد. پاندگوین را به یاد دارید؟ 🙂 من خوشحالم که حداقل آنها را جداگانه منتشر می کنند. https://t.co/OLB8JJKjvC

– گلن گیب (@glenngabe) 18 سپتامبر 2022

بسیاری از مردم فکر می کردند که گوگل به منظور تقویت به روز رسانی محتوای مفید، یک به روز رسانی اصلی را بلافاصله پس از انجام به روز رسانی محتوای مفید منتشر کرد. همانطور که قبلاً توضیح دادیم اینطور نبود.

فقط گوگل یک به‌روزرسانی اصلی را آماده کرده بود و حالا که گوگل تلاش می‌کند تا زمانی که به‌روزرسانی‌های دیگر منتشر می‌شوند، به‌روزرسانی‌ها با هم تداخل نداشته باشند، پس از انجام به‌روزرسانی محتوای مفید، منتظر ماند تا آن را جلو ببرد.

و زمانی که همپوشانی به‌روزرسانی‌ها اجتناب‌ناپذیر است، ما تلاش کرده‌ایم تا حد امکان آنها را از هم جدا کنیم تا مردم بتوانند تصور بهتری از آنچه ممکن است باعث ایجاد یک تغییر خاص شده باشد (و برای بسیاری از سایت‌ها، به‌روزرسانی‌ها هیچ تغییری ایجاد نمی‌کنند).

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 16 سپتامبر 2022

او همچنین تکرار کرد که تصادفی نیست که این پس از به‌روزرسانی محتوای مفید به همین دلیل منتشر شد، اما نه به این دلیل که Google می‌خواهد یک به‌روزرسانی را با به‌روزرسانی دیگری تقویت کند. او گفت: “بنابراین نه، تصادفی نیست که به دلیل به‌روزرسانی اصلی هستیم، اما گفت که تا زمانی که به‌روزرسانی محتوای مفید منتشر شود، منتظر بمانیم.” “من متوجه می شوم که برخی از افراد سعی می کنند چیزهایی را که وجود ندارد بیشتر بخوانند، و این همیشه یک واقعیت در زندگی سئو است. اما اگر هدف این بود که عمدا گیج کنیم یا هر چیز دیگری، ما می توانیم چندین به روز رسانی را در همان زمان انجام دهیم. ما برای انجام برعکس کار کرده‌ایم.» او افزود.

بنابراین منتظر بروزرسانی اصلی سپتامبر 2022 باشید تا عرضه به پایان برسد و به‌روزرسانی دیگری به دنبال آن ارائه شود.

اوه، و همانطور که گلن گیب گفت، بله، ما در گذشته موقعیت‌هایی داشتیم که در آن به‌روزرسانی‌های زیادی روی یکدیگر منتشر می‌شد و درک اینکه کدام به‌روزرسانی بر سایت آنها نسبت به به‌روزرسانی دیگر تأثیر می‌گذارد، برای سئوکاران دشوار بود. من یک نمودار از یک دوره زمانی از همه به روز رسانی های همپوشانی ایجاد کردم، اکنون نمی توانم آن را پیدا کنم، اگر آن را پیدا کردید، لطفاً آن را به نظرات اضافه کنید.