او این را روز جمعه تکرار کرد توییتر گفت: «ما بسیار سخت کار کردهایم تا بهروزرسانیها را از یکدیگر جدا نگه داریم، یا تا حد امکان همپوشانی کمتری داشته باشند تا به سازندگان کمک کنیم تا بیشتر بفهمند».
فقط گوگل یک بهروزرسانی اصلی را آماده کرده بود و حالا که گوگل تلاش میکند تا زمانی که بهروزرسانیهای دیگر منتشر میشوند، بهروزرسانیها با هم تداخل نداشته باشند، پس از انجام بهروزرسانی محتوای مفید، منتظر ماند تا آن را جلو ببرد.
و تعجب نکنید که گوگل پنجمین بهروزرسانی بررسی محصول را چند روز پس از انتشار بهروزرسانی اصلی ماه سپتامبر منتشر میکند. دنی واقعاً سخت کار می کند تا مطمئن شود این به روز رسانی ها با هم همپوشانی ندارند.
من متوجه می شوم که برخی از افراد سعی می کنند بیشتر در مورد چیزهایی که وجود ندارد مطالعه کنند، و این همیشه یک واقعیت زندگی SEO است. اما اگر هدف اشتباه کردن عمدی یا هر چیز دیگری بود، میتوانیم بهروزرسانیهای متعدد را در همان روز منتشر کنیم. ما برای انجام برعکس کار کرده ایم…
— دنی سالیوان (@dannysullivan) 16 سپتامبر 2022
بله، یک بهروزرسانی هسته گسترده درست پس از وحشی شدن HCU منتشر میشود. اما تصور کنید اگر آنها با هم بودند؟ یا بدتر، PRU بعدی که با HCU و یک بهروزرسانی هسته گسترده عرضه میشود. بله، ممکن است این اتفاق بیفتد. پاندگوین را به یاد دارید؟ 🙂 من خوشحالم که حداقل آنها را جداگانه منتشر می کنند. https://t.co/OLB8JJKjvC
– گلن گیب (@glenngabe) 18 سپتامبر 2022
و زمانی که همپوشانی بهروزرسانیها اجتنابناپذیر است، ما تلاش کردهایم تا حد امکان آنها را از هم جدا کنیم تا مردم بتوانند تصور بهتری از آنچه ممکن است باعث ایجاد یک تغییر خاص شده باشد (و برای بسیاری از سایتها، بهروزرسانیها هیچ تغییری ایجاد نمیکنند).
— دنی سالیوان (@dannysullivan) 16 سپتامبر 2022
بسیاری از مردم فکر می کردند که گوگل به منظور تقویت به روز رسانی محتوای مفید، یک به روز رسانی اصلی را بلافاصله پس از انجام به روز رسانی محتوای مفید منتشر کرد. همانطور که قبلاً توضیح دادیم اینطور نبود.
او همچنین تکرار کرد که تصادفی نیست که این پس از بهروزرسانی محتوای مفید به همین دلیل منتشر شد، اما نه به این دلیل که Google میخواهد یک بهروزرسانی را با بهروزرسانی دیگری تقویت کند. او گفت: “بنابراین نه، تصادفی نیست که به دلیل بهروزرسانی اصلی هستیم، اما گفت که تا زمانی که بهروزرسانی محتوای مفید منتشر شود، منتظر بمانیم.” “من متوجه می شوم که برخی از افراد سعی می کنند چیزهایی را که وجود ندارد بیشتر بخوانند، و این همیشه یک واقعیت در زندگی سئو است. اما اگر هدف این بود که عمدا گیج کنیم یا هر چیز دیگری، ما می توانیم چندین به روز رسانی را در همان زمان انجام دهیم. ما برای انجام برعکس کار کردهایم.» او افزود.
بحث انجمن در توییتر.