AFAIK هیچ محدودیت ثابت و مستندی وجود ندارد، من بیشتر روی اتاقی تمرکز می کنم که تلفن معمولی به شما می دهد (و معمولاً یک نام کوتاه و شیرین است به هر حال).
— 🦇 johnmu: گربه ها مردم نیستند 🦇 (@JohnMu) 23 اکتبر 2022
بحث انجمن در توییتر.
خبر سئو سایت
AFAIK هیچ محدودیت ثابت و مستندی وجود ندارد، من بیشتر روی اتاقی تمرکز می کنم که تلفن معمولی به شما می دهد (و معمولاً یک نام کوتاه و شیرین است به هر حال).
— 🦇 johnmu: گربه ها مردم نیستند 🦇 (@JohnMu) 23 اکتبر 2022
بحث انجمن در توییتر.
در حال حاضر، این نباید یک شگفتی بزرگ باشد. گوگل بارها طول نمایش برچسب عنوان را تغییر داده و همیشه گفته است که طول آن مهم نیست. گوگل گفته است که طول تگ عنوان ثابتی وجود ندارد. نمایش یک قطعه ارتباط مستقیمی با آنچه گوگل برای اهداف رتبه بندی استفاده می کند ندارد.
Google هیچ محدودیت مستندی برای تعداد کاراکترهای نام سایت جدید که در جستجوی Google فهرست شده است، ندارد. در واقع مستندات می گوید “هیچ محدودیتی برای طولانی بودن نام سایت وجود ندارد” اما گوگل توصیه می کند که با نام مختصر باشد.
گوگل همچنین گفت که نام سایت را می توان بر اساس دستگاهی که نتایج جستجو را بارگذاری می کند، به طور متفاوتی برش داد. گوگل نوشت: “در برخی از دستگاه ها، نام های طولانی سایت ممکن است کوتاه شود.” Google از یک نام سایت جایگزین برای آن موارد پشتیبانی می کند، “اگر نام جایگزینی دارید که معمولاً شناخته شده است، می توانید از ویژگی alternateName برای تعیین آن نام (به عنوان مثال، مخفف) استفاده کنید.
اخیراً از جان مولر از گوگل در مورد این سوال پرسیده شد توییتر و گفت: “AFAIK هیچ محدودیت ثابت و مستندی وجود ندارد، من بیشتر روی اتاقی که تلفن معمولی به شما می دهد تمرکز می کنم (و معمولاً یک نام کوتاه و شیرین است به هر حال).”
به طور خلاصه، گوگل توصیه می کند که از یک نام مختصر و شناخته شده برای نام سایت خود استفاده کنید.