گوگل پنجمین به‌روزرسانی بررسی‌های محصول را قبل از انجام به‌روزرسانی اصلی سپتامبر منتشر می‌کند


گوگل در حدود ساعت 4 صبح امروز، 20 سپتامبر 2022، پنجمین به‌روزرسانی بررسی محصول را منتشر کرده است. این قبل از تکمیل به‌روزرسانی اصلی سپتامبر 2022 منتشر شد، که مستثنی نشد و دنی سالیوان از گوگل گفت احتمالاً اتفاق نخواهد افتاد – اما این اتفاق افتاد.

گوگل نوشت توییتر “امروز ما به‌روزرسانی بررسی‌های محصول در سپتامبر 2022 را برای بررسی محصول به زبان انگلیسی منتشر کردیم. صفحه تاریخچه انتشار رتبه‌بندی خود را پس از تکمیل کامل به‌روزرسانی خواهیم کرد.” گوگل در آن صفحه نوشت: «به‌روزرسانی بررسی‌های محصول در سپتامبر 2022 را منتشر کرد. این به‌روزرسانی برای بررسی‌های محصول به زبان انگلیسی اعمال می‌شود. تکمیل آن ممکن است 2 هفته طول بکشد».

بررسی‌های محصول Google اطلاعات سریع را به‌روزرسانی می‌کند

در اینجا مهمترین چیزهایی که در حال حاضر به صورت کوتاه می دانیم آورده شده است:

  • نام: به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google در سپتامبر 2022
  • راه اندازی شد: 20 سپتامبر 2022 حدود ساعت 4 صبح به وقت شرقی
  • عرضه: حدود دو هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود
  • اهداف: به محتوای بررسی محصول نگاه می کند
  • پنالتی: این یک جریمه نیست، بلکه به «تحلیل روشنگر و تحقیق اصیل» کمک می‌کند.
  • به روز رسانی اصلی نیست: بسیاری می خواهند بگویند این یک به روز رسانی اصلی است، اینطور نیست.
  • زبان انگلیسی اما گسترش خواهد یافت: در حال حاضر این فقط به محتوای انگلیسی زبان نگاه می کند، اما احتمالاً به زبان های دیگر گسترش خواهد یافت، این یک راه اندازی جهانی است. من تعجب کردم که هنوز فقط انگلیسی است، اما همانطور که در زیر مستند کردیم، همینطور است.
  • تأثیر: گوگل به من نمی‌گوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار گرفته‌اند.
  • کشف کردنGoogle قبلاً گفته بود: این به‌روزرسانی می‌تواند بر عملکرد شما در Google Discover تأثیر بگذارد.
  • بازیابی: اگر از این موضوع ضربه خوردید، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که آیا می توانید با توصیه های گوگل در زیر بهتر عمل کنید.
  • تازه می کند: Google به‌روزرسانی‌های دوره‌ای را برای این الگوریتم انجام می‌دهد، اما ممکن است در آینده این به‌روزرسانی‌ها را ارسال نکند. این ممکن است اولین رفرشی باشد که گوگل انجام داده است، این اولین رفرشی است که گوگل در مورد آن اطلاع رسانی کرده است.

بله، اتفاقاً هنوز انگلیسی است. همچنین، من شک دارم که از دیشب شروع به انتشار کرد. چه کسی در مانتین ویو، کالیفرنیا ساعت 1 بامداد به وقت محلی بیدار است و به‌روزرسانی را منتشر می‌کند؟ حدس من….

به‌روزرسانی‌های همپوشانی…

همین دیروز گزارش دادم که دنی سالیوان از گوگل “ما بسیار سخت کار کرده ایم تا به روز رسانی ها را از یکدیگر جدا نگه داریم، یا تا حد امکان همپوشانی کمتری داشته باشند تا به سازندگان کمک کنیم تا بیشتر بفهمند.” شاید با این یکی به اندازه کافی سخت نباشد؟

اگر منصف باشیم، گوگل این مورد را یک ماه پیش از قبل اعلام کرد و ما انتظار داشتیم که این به‌روزرسانی درست پس از انتشار به‌روزرسانی محتوای مفید ارائه شود، اما ابتدا آن به‌روزرسانی اصلی سپتامبر 2022 آمد و واضح است که هنوز تمام نشده است.

بنابراین چگونه می توانید بدانید که کدام به روز رسانی به شما ضربه زده است؟ به روز رسانی هسته ماه سپتامبر یا به روزرسانی بررسی های محصول سپتامبر؟ گوگل در توییتر گفت:

“برای آگاهی، به‌روزرسانی اصلی سپتامبر 2022 به طور کامل تکمیل نشده است، اما اکثراً انجام شده است. ما انتظار داریم که در عرض یک هفته کاملاً کامل شود و پس از انجام آن در صفحه به‌روزرسانی‌های ما به اشتراک گذاشته شود. اگر تغییری مشاهده کردید و نمی‌پرسید که آیا مربوط است یا خیر. به به‌روزرسانی اصلی یا به‌روزرسانی بررسی‌های محصول. (1) اگر نظرات محصول را تولید می‌کنید، احتمالاً به آن مربوط است. (2) اگر نه، ممکن است به به‌روزرسانی اصلی مربوط باشد.

اما همانطور که بسیاری از شما می‌دانید، سایت‌هایی که تحت تأثیر به‌روزرسانی‌های اصلی قرار می‌گیرند، اغلب تأثیر این به‌روزرسانی‌های بررسی محصول یا برعکس را نیز می‌بینند.

دنی سالیوان و جان مولر از گوگل در دفاع از این زمان عرضه:

بدیهی است که شکایاتی در مورد این عرضه وجود دارد:

فقط برای به اشتراک گذاشتن چند ….

به روز رسانی های هسته قبلی

در اینجا تاریخ‌های به‌روزرسانی‌های قبلی بررسی‌های محصول آمده است:

به زودی برای دیدن تغییر

به تازگی اعلام شده است، من امروز صبح تغییرات زیادی نمی بینم – پس اجازه دهید از نزدیک تماشا کنم و در روزهای آینده گزارش کنم …

مشاوره به‌روزرسانی بررسی محصول Google

در اینجا توصیه اصلی است اما گوگل این را در یک پست کرده است سند کمک جدید با توصیه های جدید از دسامبر، این شامل نکات جدید خاص ذکر شده در بالا نمی شود:

  • در صورت لزوم، دانش تخصصی در مورد محصولات را بیان کنید؟
  • با محتوای منحصربه‌فرد فراتر از آنچه توسط سازنده ارائه می‌شود، نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه از آن استفاده می‌شود؟
  • اندازه‌گیری‌های کمی را در مورد چگونگی اندازه‌گیری یک محصول در دسته‌های مختلف عملکرد ارائه دهید؟
  • توضیح دهید چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند؟
  • محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید، یا توضیح دهید که کدام محصولات ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشند؟
  • در مورد مزایا و معایب یک محصول خاص، بر اساس تحقیقات در مورد آن بحث کنید؟
  • توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدل‌ها یا نسخه‌های قبلی تکامل یافته است تا بهبودهایی را ارائه کند، مشکلات را برطرف کند، یا در غیر این صورت به کاربران در تصمیم‌گیری برای خرید کمک کند؟
  • عوامل کلیدی تصمیم گیری برای دسته بندی محصول و عملکرد محصول در آن زمینه ها را شناسایی کنید؟ برای مثال، بررسی خودرو ممکن است مشخص کند که مصرف سوخت، ایمنی و هندلینگ عوامل کلیدی تصمیم‌گیری و نرخ عملکرد در آن زمینه‌ها هستند.
  • انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید؟
  • برای پشتیبانی از تخصص خود و تقویت صحت نظر خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را با محصول ارائه دهید.
  • پیوندهایی را به چندین فروشنده اضافه کنید تا به خواننده امکان خرید از تاجر انتخابی خود را بدهد.

توصیه‌های به‌روزرسانی‌شده از به‌روزرسانی ماه مارس در اینجا آمده است: (1) آیا به‌روزرسانی‌های بررسی محصول مربوط به فهرست‌های رتبه‌بندی و بررسی‌های مقایسه است؟ آره. به‌روزرسانی‌های بررسی محصول برای همه انواع محتوای مرور اعمال می‌شود. را بهترین شیوه ها گوگل به اشتراک گذاشته شده نیز اعمال می شود. با این حال، به دلیل ماهیت کوتاه‌تر فهرست‌های رتبه‌بندی شده، ممکن است بخواهید مهارت خود را نشان دهید و اعتبار را به روشی مختصرتر تقویت کنید. استناد به نتایج مرتبط و گنجاندن تصاویر اصلی از آزمایش‌هایی که با محصول انجام داده‌اید، می‌تواند راه‌های خوبی برای انجام این کار باشد.

(2) آیا توصیه ای برای بررسی هایی که “بهترین” محصولات را توصیه می کنند وجود دارد؟ اگر محصولی را به عنوان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می کنید، حتماً با خواننده در میان بگذارید که چرا آن محصول را بهترین می دانید. چه چیزی این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟ چرا محصول مخصوصاً برای هدف توصیه شده مناسب است؟ مطمئن شوید که شواهد دست اول پشتیبانی کننده را نیز شامل می شود.

(3) اگر نظری ایجاد کنم که چندین محصول را پوشش می دهد، آیا باز هم باید برای محصولات به صورت جداگانه نظراتی ایجاد کنم؟ نوشتن یک لیست رتبه بندی شده با کیفیت بالا از محصولات مرتبط در ترکیب با بررسی های عمیق تک محصولی برای هر محصول توصیه شده می تواند موثر باشد. اگر هر دو را می‌نویسید، مطمئن شوید که محتوای مفید کافی در فهرست رتبه‌بندی وجود دارد تا بتواند خودش را حفظ کند.

گوگل همچنین این نمودار را منتشر کرده است که نشان می دهد لیست های بررسی محصول نیز می تواند تحت تأثیر این موضوع قرار گیرد:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

گوگل همچنین این چهار نکته را در مورد معیارهایی که گوگل برای بررسی محصول استفاده می کند فهرست کرده است:

  • شامل جزئیات مفید و مفید، مانند مزایا یا معایب یک مورد خاص، جزئیات مربوط به نحوه عملکرد یک محصول یا تفاوت آن محصول با نسخه های قبلی
  • از افرادی بیایید که واقعاً از محصولات استفاده کرده اند و نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه استفاده می شود
  • شامل اطلاعات منحصر به فرد فراتر از آنچه سازنده ارائه می دهد – مانند تصاویر بصری، صوتی یا پیوندهایی به محتوای دیگر که جزئیات تجربه بازبین را نشان می دهد.
  • محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید یا توضیح دهید که چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند

من در مورد هر جزئیات کوچکی از این به‌روزرسانی بررسی‌های محصول نوشته‌ام، فقط برای اطلاعات بیشتر در این سایت جستجو کنید.

بحث انجمن در توییتر.





منبع