گوگل کمک های خیریه را در ازای بررسی های تجاری مجاز نمی داند
انتشار: خرداد 11، 1402
بروزرسانی: 19 تیر 1404

گوگل کمک های خیریه را در ازای بررسی های تجاری مجاز نمی داند

جعبه خیریه پر از ستاره لوگوی گوگل

گوگل به جوی هاوکینز گفته است که اهدای کمک های خیریه در ازای بررسی مثبت در فهرست نمایه کسب و کار گوگل شما برخلاف دستورالعمل های آن است.

بحث انجمن در توییتر.



منبع

گوگل از کجا این را می داند؟ این یک داستان کاملا متفاوت است.

این به طور خاص در برابر سیاست نامزدی جعلی که می گوید: "پرداخت، تشویق یا تشویق برای ارسال محتوایی که نشان دهنده یک تجربه واقعی نیست." کمک های خیریه می تواند "تشویق کننده" و در نتیجه خلاف قوانین در نظر گرفته شود.

شادی نوشت"در این مورد، فردی که بازبینی را ترک می کند، از لحاظ فنی انگیزه دریافت نمی کند زیرا پول به یک موسسه خیریه می رود، اما گوگل تأیید کرد که همچنان بر خلاف دستورالعمل ها است. اگرچه کاربری که بررسی را ترک می کند، از نظر فنی پول را دریافت نمی کند. با توجه به انگیزه کمک مالی، همچنان می تواند منجر به سوگیری نسبت به یک بررسی مثبت شود. در نهایت، Google نمی خواهد تجربه مشتری به هیچ وجه تحت تأثیر قرار گیرد."