من بیشتر روی آنچه کاربران شما انتظار دارند تمرکز می کنم. آیا روی موضوعاتی تمرکز می کنید که کاربران انتظار اطلاعات به روز را دارند؟ یا چیزی است که به خوبی تثبیت شده و تغییر نمی کند؟ این در درجه اول یک چیز سئو نیست و شما باید متخصص موضوعی باشید که در آن منتشر می کنید.
— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 24 سپتامبر 2022
جان مولر از گوگل روز گذشته یک خط خوب دیگر داشت. او گفت: “اگر نمی دانید محتوای شما کارشناسی شده است یا خیر، قطعاً کارشناسی نشده است.”
نظر شما در مورد این خط چیست؟
بحث انجمن در توییتر.
به عبارت دیگر، اگر نمی توانید تشخیص دهید که محتوای سایت شما یا یک صفحه خاص توسط یک متخصص نوشته شده است، احتمالاً توسط یک متخصص نوشته نشده است. اگر کاربران شما نمی توانند درک کنند که محتوا به صورت ماهرانه نوشته شده است، موتورهای جستجو چگونه می توانند آن را درک کنند؟
یکی از راههای فکر کردن به این موضوع این است که اگر نمیدانید محتوای شما ماهرانه نوشته شده است یا نه، پس قطعاً ماهرانه نوشته نشده است.
— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 25 سپتامبر 2022
در اینجا این توییتها در چارچوب هستند، این چهار مورد از آنها است: