نظر شما در مورد این خط چیست؟
در اینجا این توییتها در چارچوب هستند، این چهار مورد از آنها است:
بحث انجمن در توییتر.
نظر شما در مورد این خط چیست؟
در اینجا این توییتها در چارچوب هستند، این چهار مورد از آنها است:
بحث انجمن در توییتر.
جان مولر از گوگل روز گذشته یک خط خوب دیگر داشت. او گفت: “اگر نمی دانید محتوای شما کارشناسی شده است یا خیر، قطعاً کارشناسی نشده است.”
به عبارت دیگر، اگر نمی توانید تشخیص دهید که محتوای سایت شما یا یک صفحه خاص توسط یک متخصص نوشته شده است، احتمالاً توسط یک متخصص نوشته نشده است. اگر کاربران شما نمی توانند درک کنند که محتوا به صورت ماهرانه نوشته شده است، موتورهای جستجو چگونه می توانند آن را درک کنند؟
من بیشتر روی آنچه کاربران شما انتظار دارند تمرکز می کنم. آیا روی موضوعاتی تمرکز می کنید که کاربران انتظار اطلاعات به روز را دارند؟ یا چیزی است که به خوبی تثبیت شده و تغییر نمی کند؟ این در درجه اول یک چیز سئو نیست و شما باید متخصص موضوعی باشید که در آن منتشر می کنید.
— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 24 سپتامبر 2022
یکی از راههای فکر کردن به این موضوع این است که اگر نمیدانید محتوای شما ماهرانه نوشته شده است یا نه، پس قطعاً ماهرانه نوشته نشده است.
— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 25 سپتامبر 2022