گوگل گفت نیازی به استفاده از URL های انگلیسی برای صفحات غیر انگلیسی نیست

صرف نظر از آنچه در URL های خود قرار می دهید، پیوند دادن به صفحات خود را برای مردم آسان کنید. به عنوان مثال، از استفاده از فاصله، کاما و سایر کاراکترهای خاص در URL خودداری کنید. آنها برای گوگل کار می کنند، اما پیوند دادن را کمی سخت تر می کنند. برای جدا کردن کلمات در URL های خود از خط تیره استفاده کنید. SME ترجیح می دهند از زیرخط استفاده کنند. این هم خوب است تشخیص خط تیره ها معمولا کمی آسان تر است. و اگر سایت شما به چندین زبان موجود است، از زبان مناسب در URL ها برای محتوای آن زبان استفاده کنید.

آیا URL ها می توانند از کلمات محلی غیر انگلیسی استفاده کنند؟

بحث انجمن در توییتر.

بله، کلمات کلیدی در URL ها بسیار کم هستند و یک سیگنال بسیار سبک وزن هستند.

توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای Simchat Torah آفلاین هستم.





منبع

این توییت ها هستند:

نیازی به استفاده از URL های انگلیسی نیست که محتوا به زبان انگلیسی نیست. با این حال، کلمات کلیدی در URL ها کمی بیش از حد رتبه بندی شده اند، بنابراین من زیاد نگران آن نیستم.

— ⛰ جانمو گربه نیست ⛰ (@JohnMu) 10 اکتبر 2022

جان نوشت توییتر “نیازی به استفاده از URL های انگلیسی نیست که محتوا به زبان انگلیسی نیست.” با این حال، کلمات کلیدی در URL ها کمی بیش از حد رتبه بندی شده اند، بنابراین من زیاد در مورد آن نگران نخواهم بود.

جان مولر از گوگل گفت که وقتی صفحات شما به زبان انگلیسی نیستند نیازی به استفاده از URL های انگلیسی نیست. در صورت تمایل می توانید از زبان صفحه در URL های خود استفاده کنید. یا اگر ترجیح می دهید، می توانید از URL های انگلیسی استفاده کنید – خیلی مهم نیست او گفت.

تا زمانی که URL ها معتبر و منحصر به فرد باشند، خوب است.

جستجوی گوگل در درجه اول از URL ها به عنوان راهی برای آدرس دادن به یک محتوا استفاده می کند. ما از URL ها برای خزیدن یک صفحه استفاده می کنیم، زمانی که Googlebot صفحه را بررسی می کند و از محتوای صفحات برای نتایج جستجوی ما استفاده می کند.

برای نام‌های دامنه و دامنه‌های سطح بالا، نویسه‌های غیر لاتین با رمزگذاری یونیکد نمایش داده می‌شوند. این می تواند در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد. برای مثال، اگر مولر، نام خانوادگی من را با نقاط روی U در نظر بگیرید، به‌عنوان نام دامنه کمی متفاوت نشان داده می‌شود. برای مرورگرها و برای جستجوی گوگل، هر دو نسخه از نام دامنه معادل هستند. ما با آنها به عنوان یک و یکسان رفتار می کنیم. بقیه URL می تواند از رمزگذاری یونیکد utf-8 برای نویسه های غیر لاتین استفاده کند. می توانید از نسخه فرار یا یونیکد در وب سایت خود استفاده کنید. آنها نیز معادل گوگل هستند.

برای سایت هایی که کاربران خارج از مناطق انگلیسی زبان را هدف قرار می دهند، گاهی اوقات مشخص نیست که آیا واقعاً می توانند از زبان خود برای URL استفاده کنند یا خیر، و اگر چنین است، در مورد کاراکترهای غیر انگلیسی چطور؟

این پاسخ مشابه پاسخ ویدیویی در مورد این موضوع از سال 2018 است: