گوگل گفت هیچ درصدی برای اندازه گیری محتوای تکراری وجود ندارد

گوگل می گوید معیار خاصی برای اندازه گیری محتوای تکراری وجود ندارد

بحث انجمن در توییتر.





منبع

جان مولر از گوگل پرسید آیا درصدی وجود دارد که مردم می توانند برای تعیین اینکه آیا محتوای آنها تکراری تلقی می شود یا خیر، استفاده کنند. جان گفت هیچ کدام وجود ندارد و او پرسید که چگونه چنین چیزی را اندازه گیری می کنی؟

هیچ عددی وجود ندارد (همچنین چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟)

— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 23 سپتامبر 2022

بیل هارتزر این سوال را مطرح کرد و پرسید: آیا درصدی وجود دارد که محتوای تکراری را نشان دهد؟ پرسیدن اینکه آیا گوگل حتی آن را اندازه گیری می کند.

در اینجا چند عنوان جایگزین برای این داستان آورده شده است:

@rustybrick

این توییت هاست: