گوگل می گوید معیار خاصی برای اندازه گیری محتوای تکراری وجود ندارد
بحث انجمن در توییتر.
خبر سئو سایت
گوگل می گوید معیار خاصی برای اندازه گیری محتوای تکراری وجود ندارد
بحث انجمن در توییتر.
جان مولر از گوگل پرسید آیا درصدی وجود دارد که مردم می توانند برای تعیین اینکه آیا محتوای آنها تکراری تلقی می شود یا خیر، استفاده کنند. جان گفت هیچ کدام وجود ندارد و او پرسید که چگونه چنین چیزی را اندازه گیری می کنی؟
هیچ عددی وجود ندارد (همچنین چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟)
— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 23 سپتامبر 2022
بیل هارتزر این سوال را مطرح کرد و پرسید: آیا درصدی وجود دارد که محتوای تکراری را نشان دهد؟ پرسیدن اینکه آیا گوگل حتی آن را اندازه گیری می کند.
در اینجا چند عنوان جایگزین برای این داستان آورده شده است:
گوگل مطمئن نیست که چگونه محتوای تکراری را اندازه گیری کند
— روهان عیار (@searchrook) 23 سپتامبر 2022
این توییت هاست:
پاسخ های خوب زیادی در مورد “چگونگی اندازه گیری” وجود دارد توییتر – بنابراین از طریق موضوع اسکن کنید.
جان مولر در پاسخ گفت: “عددی وجود ندارد” و سپس پرسید: “به هر حال چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟”