بیل هارتزر این سوال را مطرح کرد و پرسید: آیا درصدی وجود دارد که محتوای تکراری را نشان دهد؟ پرسیدن اینکه آیا گوگل حتی آن را اندازه گیری می کند.
بحث انجمن در توییتر.
بیل هارتزر این سوال را مطرح کرد و پرسید: آیا درصدی وجود دارد که محتوای تکراری را نشان دهد؟ پرسیدن اینکه آیا گوگل حتی آن را اندازه گیری می کند.
بحث انجمن در توییتر.
هیچ عددی وجود ندارد (همچنین چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟)
— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 23 سپتامبر 2022
این توییت هاست:
جان مولر در پاسخ گفت: “عددی وجود ندارد” و سپس پرسید: “به هر حال چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟”
در اینجا چند عنوان جایگزین برای این داستان آورده شده است:
گوگل مطمئن نیست که چگونه محتوای تکراری را اندازه گیری کند
— روهان عیار (@searchrook) 23 سپتامبر 2022
گوگل می گوید معیار خاصی برای اندازه گیری محتوای تکراری وجود ندارد
جان مولر از گوگل پرسید آیا درصدی وجود دارد که مردم می توانند برای تعیین اینکه آیا محتوای آنها تکراری تلقی می شود یا خیر، استفاده کنند. جان گفت هیچ کدام وجود ندارد و او پرسید که چگونه چنین چیزی را اندازه گیری می کنی؟
پاسخ های خوب زیادی در مورد “چگونگی اندازه گیری” وجود دارد توییتر – بنابراین از طریق موضوع اسکن کنید.