گوگل یک مطالعه موردی جدید SEO را منتشر می کند

به عنوان یادآوری، اخیراً ماریاچیارا مارسلا از جان مولر پرسید که آیا گوگل می تواند مطالعات موردی جدیدی را اضافه کند. جان مولر پاسخ داد ماستودون، “من انجام این کارها را برای ما بسیار چالش برانگیز می دانم زیرا جستجو بسیار پویا است.”

آنها همچنین از لحظات کلیدی استفاده کردند. مطالعه موردی می‌گوید، “برای واجد شرایط نشان دادن تمام فصل‌های Vimeo برای نمایش لحظه‌های کلیدی در جستجوی Google، Vimeo نشانه‌گذاری کلیپ را به همه صفحات میزبان ویدیوی خود اضافه کرد. Vimeo همچنین نشانه‌گذاری Seek را پیاده‌سازی کرد، بنابراین اگر ویدیویی دارای بخش‌های Vimeo نباشد، گوگل می تواند به طور خودکار لحظات کلیدی را شناسایی کند.”

بنابراین من فکر کردم که این بود، یک چنگال در آن بچسبانید، دیگر هیچ مطالعه موردی SEO از Google وجود ندارد. اما فکر می کنم به محض اینکه آن قطعه را نوشتم، گری رفت، بری را نشان می دهم و یک قطعه جدید نوشته شده است. باشه شک دارم این اتفاق افتاده…

بحث انجمن در ماستودون.



منبع

در هر صورت، مطالعه موردی جدید می‌گوید: “Vimeo دستورالعمل‌های جدید Google را برای پخش‌کننده‌های ویدیویی که از تعبیه‌های iframe استفاده می‌کنند، اتخاذ کرد. قانون جدید indexifembedded جفت شده با noindex اجازه می‌دهد تا نشانه‌گذاری از طریق جاسازی‌ها نسبت داده شود. از زمان اعمال این و نشانه‌گذاری VideoObject، ویدئوهای Vimeo که تعبیه شده در صفحات مشتری واجد شرایط نمایه سازی هستند، بدون اینکه مشتریان مجبور باشند خودشان نشانه گذاری اضافه کنند.”

به هر حال، اگر سئوی ویدیویی انجام می‌دهید، مطالعه موردی را بررسی کنید، جالب است.

بسیار جالب است که تقریباً در حدود 18 ماه مطالعه موردی جدیدی وجود نداشته است و اکنون ما مورد جدیدی دریافت کردیم …

سری مطالعات موردی Google Seo

چند هفته بعد از اینکه گفتم فکر می‌کنم گوگل انتشار مطالعات موردی SEO را متوقف می‌کند، گوگل یک مورد جدید را منتشر کرد. این یکی روشن است چگونه Vimeo سئو ویدیو را بهبود بخشید برای مشتریان خود، به طور خاص با استفاده از قانون indexifembedded همراه با noindex و افزودن داده های ساخت یافته.