هدف این است که کلمات کلیدی را انتخاب کنید که می خواهید هنگام جستجوی کاربران اینترنت روی آنها قابل مشاهده باشد. سپس این کلمات کلیدی با تبلیغات تجاری مرتبط خواهند شد. خرید کلمات کلیدی از طریق حراج انجام می شود، جایی که تبلیغ کنندگان برای نمایش تبلیغات خود با یکدیگر رقابت می کنند. هزینه به ازای هر کلیک (CPC) نقش بزرگی در ارائه و موقعیت آگهی ایفا می کند، جایی که قیمت های بالاتر معمولاً منجر به مشاهده بهتر می شود.
راه اندازی یک کمپین پولی برای موتورهای جستجو شامل خرید کلمات کلیدی و پرس و جوهایی است که می خواهید برای آنها جایگاه برتر در نتایج جستجو به دست آورید. به لطف یک تبلیغ، موتورهای جستجو وب سایت شما را در اولین نتایج نشان می دهند.
به دست آوردن دید و ایجاد ترافیک با کیفیت در وب سایت شما بسیار مهم است، و برای آن، هیچ چیز بهتر از ظاهر شدن در اولین نتایج جستجوی گوگل نیست.
مدل هزینه به ازای هر کلیک (CPC) دارای مزیت کنترل دقیق بودجه است. هزینه تبلیغات فقط زمانی محاسبه می شود که کاربران روی آنها کلیک کنند. پس از رسیدن به بودجه اختصاص داده شده، نمایش آگهی متوقف می شود.
اگرچه جستجوی پولی به بودجه اختصاصی نیاز دارد، اما اگر آن را به یک آژانس تخصصی بسپارید، مانند در اسکیمو، به سرعت به نتایج موثری دست خواهید یافت که به شما امکان می دهد به اهداف خود برسید.
ارجاع پولی می تواند به طور موثر مرجع طبیعی (SEO) را تکمیل کند. با ترکیب این دو رویکرد، یک کسب و کار می تواند حضور آنلاین خود را به حداکثر برساند و دید خود را در نتایج جستجو افزایش دهد. این مکمل، بهینه سازی استراتژی مرجع جهانی را ممکن می سازد.
شبکه نمایش نمایش تبلیغات را در سایت های شریک موتور جستجو ممکن می سازد، بنابراین دید گسترده ای را در پلتفرم های مختلف ارائه می دهد. در مقابل، شبکه جستجو به طور انحصاری بر روی صفحات نتایج موتورهای جستجو متمرکز است، جایی که تبلیغات در پاسخ به سوالات کاربران نمایش داده می شود. این دو نوع تحویل فرصت های متفاوتی را برای دسترسی به کاربران در زمینه های مختلف و دستیابی به اهداف مختلف کمپین ارائه می کنند.
دو شکل از SEA وجود دارد، از یک سو کمپین در موتورهای جستجو و از سوی دیگر، ارجاع به سایت های تخصصی.
SEA باید از مرجع طبیعی یا SEO متمایز شود. این استراتژی همچنین با هدف بهبود موقعیت یک صفحه، یک سایت یا یک برنامه وب در صفحه نتایج یک موتور جستجو است، اما اجرای آن رایگان است. در نتیجه، راه اندازی یک استراتژی ارجاع طبیعی خوب پیچیده تر است و ممکن است به کمک یک آژانس SEA.
به همین دلیل است که برخی از شرکت ها ترجیح می دهند SEA را انتخاب کنند، که تقریباً بلافاصله به شما امکان می دهد بهترین موقعیت ها را در صفحه اول نتایج جستجو بدست آورید.
ارجاع پولی، از طریق کمپین های لینک حمایت شده، یک اهرم بازاریابی ضروری در استراتژی دیجیتال است. این کمپین ها به اهداف تبدیل پاسخ می دهند و به یک شرکت یا برند امکان دستیابی به چندین چیز را ارائه می دهند:
پس از تنظیم آگهی شما، در صفحات موتور جستجوی هدف، هم در بالا و هم در زیر نتایج ارگانیک به دست آمده از طریق استراتژی مرجع طبیعی (SEO) نمایش داده می شود. یک تبلیغ Google SEA معمولاً از یک عنوان مختصر و دقیق، یک پیوند قابل کلیک که افراد را به وب سایت شما هدایت می کند، محتوای توصیفی و احتمالاً افزونه های تبلیغاتی دیگر تشکیل شده است.
چگونه یک کمپین SEA راه اندازی کنیم؟
بودجه خود را برای کمپین تبلیغاتی تعیین کنید
برای اجرای یک استراتژی موثر، شما در حراج کلمات کلیدی مربوطه شرکت می کنید و موتور جستجویی را که می خواهید تبلیغات خود را در آن نمایش دهید انتخاب می کنید.
با جستجوی پولی امکان اندازه گیری دقیق نتایج و تحلیل عملکرد تبلیغات وجود دارد. ردیاب ها داده های ارزشمندی را در مورد کلیک ها، نمایش ها، تبدیل ها و بسیاری از معیارهای دیگر جمع آوری می کنند. این اطلاعات به تصمیم گیری آگاهانه و تنظیم کمپین ها بر اساس آن کمک می کند.
SEA چگونه کار می کند؟
بر خلاف ارجاع طبیعی که برای به دست آوردن نتایج زمان می برد، ارجاع پولی به شما امکان می دهد به سرعت دید در وب را افزایش دهید. در عرض چند ساعت، تبلیغات می توانند در بالای نتایج جستجو ظاهر شوند و در معرض دید گسترده تری قرار بگیرند.
افزایش نرخ تبدیل
جستجوی پولی مزایای بسیاری را برای شرکت هایی که مایل به تقویت حضور آنلاین خود هستند ارائه می دهد.
هدف گیری دقیق
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
SEA مخفف عبارت Search Engine Advertising است. این استراتژی شامل خرید فضای تبلیغاتی در موتورهای جستجو برای نمایش لینک های حمایت شده است. بررسی اجمالی ارجاعات پولی، که می تواند به شما اجازه دهد دیده شدن و بدنامی شرکت خود را توسعه دهید.اشکال مختلف ارجاع پولی چیست؟
به لطف ارجاع پولی، زمانی که کاربران اینترنت کلمات کلیدی مرتبط را جستجو می کنند، می توان با دقت بسیار دقیقی هدف قرار داد. این به مخاطبان خاصی که به احتمال زیاد به محصولات یا خدمات ارائه شده علاقه مند هستند کمک می کند.
افزایش سریع دید
علاوه بر استراتژی سئوی پولی خود در گوگل، می توانید سئو سایت های تخصصی را نیز در نظر بگیرید. حضور در سایت های معتبر مانند PagesJaunes، Booking یا leboncoin به شما امکان می دهد فعالیت خود را تحریک کنید.
اهداف اصلی کمپین SEA
با هدف قرار دادن مشتریان بالقوه و نمایش تبلیغات مرتبط، جستجوی پولی تأثیر مستقیمی بر نرخ تبدیل دارد. افرادی که بر روی تبلیغات کلیک می کنند به احتمال زیاد به آنچه ارائه می شود علاقه مند می شوند و شانس تبدیل آنها را به مشتری افزایش می دهد.
استراتژی سئو بهبود یافته