یک نقشه تعاملی جدید برای یافتن مشاغل و فعالیت های محلی در اطراف یک مکان!


اینستاگرام به تازگی نسخه خود از Google Maps را راه اندازی کرده است: نقشه ای تعاملی برای کشف مکان ها، رستوران ها، بارها، مناظر، پارک ها و فعالیت های اطراف یک مکان.

اینستاگرام از امروز این امکان را در اختیار تمامی کاربران خود قرار می دهد رستوران ها، بارها، کافه ها، هتل ها، مناظر و پارک ها و باغ های نزدیک یک مکان را مستقیماً از برنامه آن کشف کنید.

برای دسترسی به این ویژگی جدید، به سادگی جستجوی مکان یا شهر انجام دهید سپس بر روی بخش ” کلیک کنید محل«.

هنگامی که در صفحه اختصاص داده شده به انتشارات اینستاگرام مرتبط با یک مکان، یک نقشه تعاملی اکنون در دسترس است.

نقشه های اینستاگرام مکان ها
پیش نمایش ویژگی جدید “نقشه های اینستاگرام”.

خلاصه ای از مکان های مربوطه را بر اساس اینستاگرام طبقه بندی شده بر اساس نوع (رستوران ها، کافه ها، مناظر، هتل ها، پارک ها و باغ ها، بارها) نمایش می دهد.

با کلیک بر روی یک دسته، کاربر اینترنتی به فهرستی از مکان‌ها دسترسی پیدا می‌کند که می‌تواند از طریق انتشارات عمومی کاربران اینستاگرام که از آن مکان بازدید کرده‌اند و با تگ کردن مکان مورد نظر، عکسی را به اشتراک گذاشته‌اند، مروری سریع داشته باشد.

هنگام کلیک بر روی یک مکان برجسته، این امکان برای کاربر اینترنت وجود دارد که با کلیک بر روی سه نقطه کوچک واقع در سمت راست بالای مکان مشخص شده، مسیر رسیدن به این مکان را درخواست کند.

کاربر اینترنت همچنین به داستان هایی که اخیراً در هر مکان به اشتراک گذاشته شده است دسترسی دارد.

اگر مکانی را دوست داشته باشد، امکان اشتراک گذاری آن با یک حساب کاربری دیگر در اینستاگرام از طریق پیام رسانی اینستاگرام وجود دارد.

در اینجا یک نمای کلی از نحوه عملکرد این نقشه تعاملی جدید اینستاگرام به صورت ویدیویی آورده شده است.

راهی جدید برای بارها، رستوران‌ها و هتل‌ها برای مشاهده ارگانیک در اینستاگرام؟

هرچه مکان‌های بیشتری توسط کاربران اینترنت در نشریات و استوری‌ها تگ شوند، احتمال اینکه در لیست مکان‌های برجسته شده توسط اینستاگرام قرار بگیرند، بیشتر می‌شود.

اگر اینستاگرام هنوز در مورد معیارهای موقعیت یابی ارتباط برقرار نکرده باشد، احتمال زیادی وجود دارد که تعداد کل تگ های یک مکان (در استوری یا انتشار) در ارجاع مکان ها سنگین باشد.

بنابراین این ویژگی جدید به شرکت های پر استناد در این شبکه اجازه می دهد تا دید ارگانیک بسیار جالبی را به دست آورند.

دوستان مدیران جامعه بارها، رستوران‌ها، هتل‌ها، مکان‌های فرهنگی…، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ایده‌های خوبی بیابید تا بازدیدکنندگان خود را تشویق کنید تا شرکت شما را در پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام برچسب‌گذاری کنند تا امیدوار باشند موقعیت خود را در این ویژگی جدید ارائه شده توسط شبکه اجتماعی.





منبع