یک ویژگی جدید به زودی؟


اینستاگرام اخیرا تایید کرده است که در حال آزمایش قابلیتی برای «پست مجدد» یک پست شخص ثالث در فید اصلی اینستاگرام خود است.

این ویژگی جدید، مشابه ویژگی ریتوییت توییتر یا گزینه اشتراک گذاری مجدد سریع یک پست لینکدین، در حال حاضر به صورت داخلی در حال آزمایش است، همانطور که توسط این اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط مت ناوارا نشان داده شده است:

بازنشر اینستاگرام
پیش نمایش بخش بازنشر اینستاگرام در حال آزمایش (منبع: مت ناوارا (توئیتر))

طبق این کشف جدید این کارشناس شبکه های اجتماعی، اینستاگرام در حال حاضر در حال آزمایش گزینه جدید «Repost» است، که به کاربران امکان می دهد هر پستی را با اشتراک گذاری مجدد آن با دنبال کنندگان خود در برنامه تقویت کنند.

تا کنون، فقط استوری ها می توانند به صورت بومی توسط کاربران بدون کمک ابزارهای شخص ثالث به اشتراک گذاشته شوند.

بنابراین، این تازگی به هر حساب اینستاگرام اجازه می‌دهد تا انتشار یک حساب اینستاگرام دیگر را در فید خودش، بدون نیاز به استفاده از ابزارها یا برنامه‌های شخص ثالث برای این کار، بازنشر کند.

پس از آن، همه مشترکین او احتمالاً انتشار مجدد اشتراک‌گذاری شده را در فید خود می‌بینند، که باعث افزایش بیشتر تعداد انتشارات از حساب‌های فالو نشده در فید اینستا او می‌شود.

همانطور که از اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده در توییتر می بینید، کاربران به زودی می توانند تمام پست هایی را که کاربر بازنشر کرده است، در یک بخش اختصاصی، مشابه آنچه که به حلقه های اینستاگرام اختصاص داده شده است، مشاهده کنند.

اینستاگرام این آزمایش را در TechCrunch، بیانیه زیر را ارائه می دهد:

«ما در حال بررسی امکان اشتراک‌گذاری مجدد پست‌ها در فید هستیم – به همان روشی که Stories می‌تواند دوباره به اشتراک گذاشته شود – تا مردم بتوانند آنچه را که با آنها طنین‌انداز می‌شود به اشتراک بگذارند و سازندگان اصلی برای کارشان اعتبار داشته باشند. ما قصد داریم به زودی این را با تعداد کمی از افراد آزمایش کنیم. -اینستاگرام

این ویژگی جدید، اگر در اختیار همه کاربران قرار گیرد، می‌تواند به حساب‌هایی که پست‌های جالب ارسال می‌کنند، به شهرت و دسترسی ارگانیک کمک کند.

شکی نیست که اگر این ویژگی جدید از بازنشر اینستا متولد شده است، این اثبات تعامل نقش مهمی در الگوریتم اینستاگرام برای تعیین اینکه کدام نشریات را در اولویت قرار داده و به صورت ارگانیک با سایر کاربران شبکه اجتماعی تبلیغ کند، ایفا می کند.

منبع





منبع