سفارشی سازی ازتجربه مشتری دیجیتال همچنین یک عنصر کلیدی برای حفظ مشتریان و تشویق آنها به خرید مجدد است، به عنوان مثال با ارائه توصیه های شخصی بر اساس سابقه خرید یا زمینه های مورد علاقه آنها، یا با ارائه پیشنهادهای ویژه هدفمند به آنها.
3 دلیل خوب برای اینکه از تجربه مشتری در محیط دیجیتال غافل نشوید
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
به لطف این CRM همهکانالی، استراتژی ارتباطی شما یکپارچه است و به شما امکان میدهد سفرهای سفارشی برای کاربران خود ایجاد کنید. اهرم های مختلف موجود در Batch به شما امکان می دهد استراتژی ارتباطی خود را در مراحل مختلف سفر مشتری فعال کنید: پیش خرید، خرید و پس از خرید.
آیا کسب و کاری را اداره می کنید و می خواهید عملکرد خود را بهبود ببخشید؟ مطمئناً قبلاً در مورد اهمیت تجربه مشتری در دیجیتال شنیده اید. در واقع، مشتریان بیشتری به خرید آنلاین می پردازند و ارائه یک تجربه دلپذیر و روان برای آنها ضروری است تا این مشتریان را حفظ کنید و عملکرد بهتری را برای کسب و کار خود تضمین کنید. اما چگونه می توان این تجربه را بهینه کرد؟ راه حل های بهبود تجربه مشتری در دیجیتال چیست؟ این چیزی است که ما در این مقاله می خواهیم کشف کنیم.
تجربه مشتری دیجیتال
تجربه مشتری دیجیتال: یک چالش بزرگ برای شرکت ها در سال 2023
بنابراین، بهینه سازی این تجربه به منظور برآوردن نیازها و انتظارات مشتریان بسیار مهم است. این نیاز به یک رابط کاربر پسند و آسان برای استفاده، یک وب سایت سریع و کاربردی در همه دستگاه ها، ناوبری آسان و ارائه واضح محصولات یا خدمات ارائه شده دارد.
Lاو تجربه مشتری دیجیتال به یک مسئله اصلی برای شرکت ها تبدیل شده است. از آنجایی که مشتریان بیشتر و بیشتر به خرید آنلاین می پردازند، ارائه تجربه ای روان و لذت بخش برای آنها کلید حفظ این مشتریان و تضمین عملکرد بهتر کسب و کار است.
راهحلهای زیادی برای بهبود تجربه مشتری در دیجیتال وجود دارد، مانند Batch، یک CRM که به برندها اجازه میدهد تجربه مشتری را شخصیتر کنند و با سفرهای کاربر خود سازگارتر کنند. این پلتفرم omnichannel به همه کانالهای ارتباطی اجازه میدهد تا در یک پلتفرم واحد متمرکز شوند، مانند اعلانهای فشار، پیامهای درون برنامه، فشار وب و بازاریابی ایمیل.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
در اینجا 3 دلیل وجود دارد که چرا شرکت ها نباید اهمیت بهینه سازی تجربه مشتری در یک محیط دیجیتال را نادیده بگیرند:
وفاداری مشتری : شرکت ها با ارائه تجربه ای دلپذیر و روان می توانند مشتریان خود را حفظ کرده و آنها را به خرید مجدد تشویق کنند.
کسب مشتریان جدید : یک تجربه مثبت نیز می تواند یک سرمایه در جذب مشتریان جدید باشد. این به این دلیل است که بسیاری از مصرفکنندگان قبل از خرید به صورت آنلاین تحقیق میکنند و یک تجربه با کیفیت میتواند بر آنها تأثیر بگذارد تا تجارت شما را نسبت به دیگری انتخاب کنند.
رشد کسب و کار : شرکت ها با بهینه سازی تجربه مشتری می توانند گردش مالی و سودآوری خود را به صورت غیرمستقیم و از طریق دهان به دهان افزایش دهند که به رشد کلی شرکت کمک می کند.
دسته ای، یک CRM که می تواند به شما در بهینه سازی تجربه دیجیتالی مشتریانتان کمک کند
این مقاله توسط leptidigital به عنوان بخشی از یک مشارکت حمایت شده نوشته شده است
بهینه سازی این تجربه از طریق یک رابط کاربر پسند و ناوبری آسان، خدمات مشتری کارآمد و شخصی سازی تجربه مشتری انجام می شود.
راهحلهایی مانند Batch میتوانند به شرکتها کمک کنند تا این تجربه را با متمرکز کردن تمام کانالهای CRM و ارائه یک پلتفرم داده بلادرنگ برای افزایش شخصیسازی، بهبود بخشند.
علاوه بر این، ارائه خدمات کارآمد و دقیق به مشتریان، به منظور حل سریع مشکلات یا سوالاتی که مشتریان ممکن است داشته باشند، مهم است. این را می توان از طریق تلفن، ایمیل یا چت آنلاین انجام داد، اما ارائه حداقل یکی از این گزینه ها برای دسترسی به مشتریان مهم است.