اگر این مقاله در باورهای غلط در شبکه های اجتماعی شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
قبل از ترک...
آیا تا به حال یکی از این باورهای غلط را در شبکه های اجتماعی شنیده اید؟ نطر شما چی هست ؟ دریغ نکنید که در نظرات به ما اطلاع دهید، ما خوشحال خواهیم شد که در مورد موضوع بحث کنیم.
اگر برخی از افکار شما در مورد رسانه های اجتماعی کاملا اشتباه باشد چه؟ و اگر شما سرگرم ایده های دریافت شده؟ در این مقاله 10 باور غلط در شبکه های اجتماعی و همچنین حقیقت هر کدام را کشف کنید!
10 باور غلط در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی رایگان هستند : اگرچه استفاده از اکثر پلتفرم های رسانه های اجتماعی رایگان است، شما باید زمان و انرژی سرمایه گذاری کنید برای ایجاد محتوای با کیفیت، ایجاد حضور فعال و جذب مخاطبان خود. پس رایگان نیست، زمان پول است! و گاهی اوقات برای دسترسی به برخی امکانات پیشرفته تبلیغاتی باید مقداری هزینه کرد.
پست نکردن هر روز جدی است : آنچه واقعا مهم است این است که به طور منظم منتشر کنید برای حفظ منافع عمومی اما فرکانس ارسال باید متناسب با مخاطب و نوع محتوا باشد. بنابراین است نیازی به ارسال هر روز نیست، اما مهم است که یک فرکانس منظم برای ارسال پست تنظیم کنید و به آن پایبند باشید.
ارسال یک محتوا در چندین پلتفرم یک اشتباه است : ارسال متقاطع، که شامل انتشار همزمان محتوا در چندین پلتفرم است، می تواند یک استراتژی موثر برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر.
از ابزارهای برنامه نویسی استفاده نکنید : ابزارهای زمان بندی می توانند برای مدیریت حضور شما در شبکه های اجتماعی و ارسال منظم محتوا، حتی زمانی که مشغول هستید بسیار مفید باشند.
تصاویر تنها زمانی مرتبط هستند که شامل یک شخص باشند : تصاویر بخش مهمی از محتوا در رسانه های اجتماعی هستند، خواه شامل یک شخص باشد یا نه. نکته مهم این است که تصاویر با کیفیتی را انتخاب کنید که با محتوای آن و مخاطبان هدف آن مطابقت داشته باشد.
حضور در همه جا کاملا ضروری است : حضور در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی نتیجه معکوس دارد. برای به حداکثر رساندن تأثیر استراتژی رسانه های اجتماعی خود، منطقی تر است روی پلتفرم هایی که مخاطبان هدف شما هستند تمرکز کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که به طور کامل خود را وقف ایجاد محتوای با کیفیت برای این پلتفرم ها کنید.
کاربران اینترنت فقط به ویدیوها علاقه دارند : ویدئوها می توانند در شبکه های اجتماعی بسیار موثر باشند، اما اینطور است برای متنوع کردن قالب های محتوا مهم است برای دستیابی به مخاطبان وسیع تری عکس ها، اینفوگرافیک ها، پادکست ها یا مقالات نیز می توانند در برقراری ارتباط با مخاطبان شما بسیار موثر باشند.
رسانه ها باید از کیفیت حرفه ای برخوردار باشند : کیفیت محتوا برای بهبود تجربه کاربر و ایجاد اعتبار برند مهم است. اما باید به آن هم فکر کنید معتبر بماند و از محتوایی ایجاد کنید که نشان دهنده هویت برند آنها باشد، زیرا اصالت و نزدیکی به مخاطبان از عناصر کلیدی موفقیت در شبکه های اجتماعی است. بنابراین باید بین کیفیت حرفه ای محتوا و صحت آن تعادل پیدا کنید برای حفظ منافع عمومی خود
شبکه های اجتماعی تنها کانالی برای انتشار اطلاعات هستند : شبکه های اجتماعی بالاتر از همه بسترهای ارتباطی تعاملی هستند. برای موفقیت در شبکه های اجتماعی، حفظ حضور فعال و فعال، پاسخ به سوالات و نظرات مخاطبان و تبادل نظر با آنها مهم است.
شما باید یک انسجام زیبایی شناختی در حساب خود ایجاد کنید : سازگاری بصری برای ایجاد شناخت برند و بهبود کیفیت کلی حضور آن در رسانه های اجتماعی مهم است. اما بالاتر از همه او بسیار است مهم است که به منشور بصری شرکت خود احترام بگذارید برای حفظ ثبات برند
اینفوگرافیک لپتی دیجیتال
اینفوگرافیک: 10 باور غلط در شبکه های اجتماعی
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟