
بروزرسانی: 18 تیر 1404
10 نکته برای درگیر کردن جامعه خود در استوری اینستاگرام
نکته 1: داستان بگویید (داستان سرایی)
از استوری سرایی می توان در استوری اینستاگرام استفاده کرد جامعه خود را درگیر کنید از طریق ایجاد یک ارتباط عاطفی. برای مثال، می توانید تجربیات شخصی خود را به اشتراک بگذارید تا به بینندگان کمک کنید تا با هم ارتباط برقرار کنند. این عمل اجازه می دهد برای تشویق تعامل با مطالب شما
به طوری که یک مشترک جدید به راحتی می تواند به این محتوا دسترسی داشته باشد، برای مثال می توانید همه داستان هایی را که در آن داستان برند خود (یا داستان شخصی خود) را تعریف می کنید در یک داستان دائمی ادغام کنید که در صفحه اول پروفایل خود قرار می دهید.
حتما داستان خود را به خوبی ساختار دهید تا مشترکین خود را در طول مسیر از دست ندهید! هدف از داستان سرایی در اینستاگرام بیش از هر چیز این است برای مخاطبان خود پیام ارسال کنید و با آنها پیوند ایجاد کنید بدون اینکه مستقیماً محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید.
این طرح داستان سرایی می تواند به شما در ساختار روایت و داستان هایتان کمک کند:
- ارائه اولیه : وضعیت شما قبل از شروع کسب و کار/فعالیت.
- ماشه رویداد : رویدادهایی که منجر به اقدام و راه اندازی شرکت / محصول / فعالیت شما شده است.
- موانع و راهکارها : در مسیر حرفه ای خود با چه موانعی برخورد کرده اید؟ چگونه بر آنها غلبه کردند؟
- وضعیت فعلی : وضعیت فعلی و جاه طلبی ها برای آینده چگونه است؟
نکته شماره 2: استوری های خود را با Spello برنامه ریزی کنید
فعال بودن در شبکه های اجتماعی برای حفظ ارتباط مداوم با مخاطبان مهم است.
ثابت شده است که برنامه نویسی استوری های اینستاگرام یک راه حل ایده آل برای انجام این کار است حتی زمانی که آنلاین نیستید، فالوورهای خود را جذب کنید (برای مثال در تعطیلات یا آخر هفته ها).
ولوپلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی فرانسه اخیراً این ویژگی را توسعه داده است.
برای استفاده از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است:
- پروفایل اینستاگرامی را که می خواهید در آن پست کنید انتخاب کنید
- را کلیک کنید برنامه نویس، سپس انتخاب کنید داستان
- اختصاصی، تصویر یا ویدیو را وارد کنید دلخواه.
- انتخاب کنید زمان انتشار، روز یک برنامه.
توجه داشته باشید که امکان افزودن متن یا استیکر به استوری خود از طریق ابزار برنامه نویسی (محدودیت API اینستاگرام) وجود ندارد.
برای ایجاد داستان های خلاقانه و شخصی شده، می توانید از ویرایشگر تصویر Spello Pixel یا نرم افزار ویرایش ویدیوی معمول خود برای ویدیوها استفاده کنید.
نکته 3: از جامعه خود بپرسید
نظرسنجی از جامعه شما یک استراتژی موثر برای تشویق تعامل و تقویت رابطه بین شماست.
با ویژگی نظرسنجی مانند آزمون های چند گزینه ای یا جعبه سؤال باز، می توانید مشترکان خود را تشویق کنید نظرشان را بدهند و آزادانه بیان کنند. علاوه بر این، شما همچنین می توانید از پاسخ ها برای جمع آوری داده های ارزشمند برای تنظیم پیشنهاد و استراتژی خود استفاده کنید.
نکته 4: زندگی خود را از طریق استوری های خود ارتقا دهید
لایو اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که با فالوورهای خود در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید. این دستگاه فراگیر و جذاب برای به اشتراک گذاری محتوا و پاسخ دادن به سوالات/نظرات به صورت زنده عالی است.
می توانید از Stories استفاده کنید به مشترکین خود اطلاع دهید از روز، زمان و محتوایی که در طول پخش زنده بررسی می شود. حتی اگر هنگام راه اندازی لایو نوتیفیکیشنی برای آنها ارسال شود، اطلاع رسانی از قبل به آنها اجازه می دهد تا برای این لحظه ممتاز بحث با برند شما برنامه ریزی کنند و بنابراین، مطمئن شوید که بیشترین افراد در روز D حضور دارند.

Conseil n°5: Repartager l\'UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر)
UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) به محتوای ایجاد شده توسط کاربران (عکس، فیلم، توصیفات و غیره) اشاره دارد. با اشتراک گذاری مجدد محتوای UGC، شما مستقیماً دنبال کنندگان خود را درگیر می کنید.
در واقع، اگر آنها محتوای خود را به اشتراک گذاشته شده ببینند، احساس ارزشمندی خواهند کرد و احتمال مشارکت آنها بیشتر است. هنگام اشتراک گذاری، تگ کردن creator.s را فراموش نکنید! این نشان دهنده توجه شما نسبت به آنها است.
نکته 6: به پشت صحنه بروید
با نمایش پشت صحنه فعالیت خود، به مخاطبان خود پیشنهاد می دهید دسترسی ممتاز به اطلاعات و محتوا که در جای دیگر در دسترس نیست. به عنوان مثال، می توانید ویدیوهای پشت صحنه تولید محصولات خود، مصاحبه با تیم خود، یا حتی لحظات آرامش و شادی را به اشتراک بگذارید. این یک پیوند خاص با جامعه شما ایجاد می کند و احساس تعلق به یک گروه "VIP" را تقویت می کند.
نکته 7: CTA ها را وارد کنید
استفاده از فراخوان برای اقدام (CTA) ضروری است تعامل موثر انجمن شما در اینستاگرام CTA به شما این امکان را می دهد که مشترکین خود را تشویق کنید تا اقدامات خاصی مانند بازدید از سایت خود، عضویت در خبرنامه خود، خرید یک محصول... در سطح استوری های اینستاگرام، محبوب ترین و مؤثرترین CTA «کشیدن به بالا» است. (تند کشیدن به بالا) از 1000 مشترک در دسترس است.

نکته 8: رویدادها را ایجاد کنید
بیشتر اوقات، رویدادها در استوری اینستاگرام عادت دارند ایجاد وزوز اطراف یک علامت با ثبت نام در رویداد خود از طریق استیکر در استوری، فالوورهای شما یک هشدار در حساب خود ایجاد می کنند تا فرصت را از دست ندهند! آنها همچنین می توانند آن را در استوری خود به اشتراک بگذارند و در نتیجه مشترکین جدیدی را به حساب شما جذب کنند.

نکته 9: نظرات مشتریان را بخواهید و به اشتراک بگذارید
برای درخواست نظرات مشتریان در استوری اینستاگرام، می توانید از پرسش ها و نظرسنجی ها استفاده کنید. پس از مجموعه نظرات، شما این امکان را دارید که نظراتی را که به نظر شما مرتبط ترین هستند انتخاب کنید و آنها را در حساب خود به اشتراک بگذارید، به عنوان مثال در قالب یک عکس از صفحه با پنهان کردن هویت آنها. نظرات می تواند، متعاقبا، مفید باشد بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارد از چشم انداز شما
نکته شماره 10: مسابقات را سازماندهی کنید
مسابقه استوری اینستاگرام راهی عالی برای تعامل با جامعه و افزایش دید شماست. چندین نوع مسابقه ممکن است: پرسشنامه تعاملی، نظرسنجی، رای دادن، مسابقه خلاقانه، قرعه کشی به دنبال اشتراک گذاری... در همه موارد، هدف این است که مردم در مورد شما و برند شما صحبت کنند در حالی که پاداش دادن به جامعه خود برای تعهدی که به کار گرفته شده است.
نتیجه
با عملی کردن 10 نکته ای که در این مقاله به شما ارائه کردیم، قادر خواهید بود تعامل جامعه خود را در استوری در اینستاگرام به حداکثر برسانید و حضور خود را تثبیت کنید. بودن خلاق، معتبر و توجه از مخاطبان خود برای ایجاد یک رابطه قوی و پایدار با جامعه خود.
این مقاله به عنوان بخشی از یک همکاری حمایت شده با اسپلو نوشته شده است
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
منبع