اگر بتوانید خود را به جای دریافت کنندگان خود قرار دهید، دید تجاری کمتری خواهید داشت و می توانید دیدگاه های مختلفی را اتخاذ کنید. این کار تشخیص اینکه کدام موارد مشکل ساز هستند و/یا کدام موارد می توانند اضافه شوند را برای شما آسان تر می کند.
2. بهینه سازی ایمیل خود را از بالا به پایین انجام دهید
چگونه آن را بهینه کنیم؟
اطلاعاتی را که مشتریان ممکن است به دنبال آن باشند برجسته کنید (اغلب این پیوند به صفحه لغو اشتراک لیست پستی است…)
خود را نشان دهید اطلاعات تماس
برای ایجاد یک پاورقی خواندنی و دلنشین
بودن خلاق !
8. شامل CTA ها
چگونه ایمیل های ارسال شده به مشتریان خود را بهینه کنیم؟ چگونه یک کمپین ایمیل عالی ایجاد کنیم؟ در اینجا 10 نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا ایرادات ایمیل فعلی خود را پیدا کرده و برطرف کنید.
10 نکته برای بهینه سازی اثربخشی ایمیل های خود
1. خود را به جای گیرنده قرار دهید
قبل از ترک…
پاورقی ممکن است غیر ضروری به نظر برسد، اما در واقعیت، الف ایمیل خوب شامل یک پاورقی کار شده است، زیرا حاوی اطلاعات مهم خاصی است (از جمله گزینه های لغو اشتراک، اعلامیه های قانونی و اطلاعات تماس).
نوبت شماست نرخ جریان مناسب را پیدا کنید برای ایجاد توقع در بین مشتریان
این عناصر عبارتند از:
نام فرستنده
عنوان ایمیل (موضوع)
ابتدای ایمیلی که به عنوان متن پیش نمایش عمل می کند
و در آخر، آخرین توصیه: در مورد لیست پستی خود خیلی سختگیر نباشید. هر روز ایمیل نفرستید، آنها را خیلی تکراری نفرستید، به آنها فرصت لغو اشتراک بدهید.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
کلید موفقیت کمپین های ایمیلی شما این است که آزمایشکننده ! شما نمی توانید اولین بار ایمیل کامل را بنویسید، نمی توانید همه را در یک ارسال متقاعد کنید.
هرگز نباید غفلت کرد اهمیت جلوه های بصری در یک کمپین ایمیلی، زیرا آنها اجازه می دهندپویایی بیاورد به محتوای شما
تصاویر بصری را در ایمیل های خود قرار دهید
7. مراقب پاورقی باشید
اول از همه، شروع کنید خود را به جای شخصی که ایمیل شما را دریافت می کند قرار دهید : او دوست دارد چه چیزی را ببیند؟ عناصر ناخوشایند در هنگام پذیرایی چیست؟ آیا ایمیل ارگونومیک است، باز کردن و درک آن آسان است؟
این چیزی است که بدیهی ترین به نظر می رسد، و با این حال، می توانید ببینید که این فقط توصیه 5ᵉ ما است! قبل از کار بر روی متن ایمیل باید به چیزهای زیادی فکر کرد. اما واضح است که مهم است.
روی مطالب خود کار کنید تا خواننده بخواهد تا آخر بخواند و آنچه او کشف می کند او را مجذوب می کند، خوشحال می کند یا او را زیر سوال می برد. آنچه مهم است این است که برانگیختن احساسات در گیرنده، به طوری که او می خواهد بیشتر بداند.
6. شامل تصاویر بصری
بنابراین سعی کنید این سه عنصر را تا حد ممکن بهینه کنید تا گیرنده را تشویق کنید تا روی ایمیل برای باز کردن آن کلیک کند. شما می توانید برای مثال:
نام فرستنده حرفه ای را انتخاب کنید که هیچ شکی در مورد اعتبار و اصالت برند شما باقی نمی گذارد
یک شی واضح و مختصر انتخاب کنید که کنجکاوی را برانگیزد
یک متن تجسمی را تعریف کنید که با پیوستگی شیء شما مطابقت داشته باشد
4. سعی کنید سرفصل مختصر و معنی دار داشته باشید
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
مهمترین چیز در یک کمپین ایمیل موفق این است که گیرندگان روی ایمیل کلیک کنند. و برای آن، اولین نگاهی که دارند باید مثبت باشد. مواردی که ابتدا ظاهر می شوند بنابراین باید به دقت تجزیه و تحلیل و بهینه سازی شود.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
همچنین می توانید بهترین محتوای ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
برای به حداکثر رساندن سودآوری ایمیل خود، باید در هدایت مجدد خوانندگان موفق شوید به وب سایت خود، به صفحه محصول یا هر پلتفرمی که می تواند به شما اجازه دهد این مشتری بالقوه را به مشتری تبدیل کنید.
هدر ایمیل قسمت بالای متن اصلی هنگام باز شدن ایمیل است. این به طور خاص شامل آدرس های ایمیل افراد مربوط به ارسال و دریافت، و همچنین خلاصه ای از اطلاعات ایمیل (تاریخ و زمان ارسال، موضوع، پیوست و غیره) است.
هیچ چیز بهتر از a سازماندهی خوب.
3. مواردی که ابتدا ظاهر می شوند را درمان کنید
تلاش كردن ساختارهای متعدد، آهنگ های متعدد، برنامه های متعدد، و ببینید چه چیزی بیشتر از مشتریان شما می گیرد.
10. زورگو نباشید
برای اینکه هنگام بهینه سازی ایمیل خود چیزی را فراموش نکنید، به شما توصیه می کنیم با مشاهده عناصر بالای ایمیل شروع کنید، سپس به تدریج پایین بیایید.
اگر این خبر در نکاتی برای بهینه سازی ایمیل های خود علاقه مند به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و برای مشترک شدن در خبرنامه بازاریابی دیجیتال ما (روزانه یا هفتگی) برای دریافت مطالب بعدی ما
این به طور کلی اطلاعات فنی است که علاقه چندانی به خواننده ندارد، به ویژه در زمینه یک کمپین ایمیل. پس سعی کنمختصر باشد و اطلاعات بیش از حد اضافی را درج نکنید.
5. روی محتوای ایمیل خود به خوبی کار کنید
اگر بیش از حد حضور داشته باشید، خطر خسته کردن گیرندگان خود را دارید و مطمئناً ایمیل های بعدی شما نادیده گرفته می شوند یا حذف می شوند.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
برای این کار، موثرترین کار این است که CTA ها را در ایمیل های خود ادغام کنید. از ادغام آنها در چندین مکان از ایمیل و انواع مختلف شک نکنید. در حالت ایده آل، آنها باید قابل مشاهده باشند، اما نه ظالمانه.