12 نوع محتوای با کارایی بالا


استراتژیست های محتوای وب می گویند “مخلوط کردن سرگرمی ها” توصیه ارزشمندی است. وقتی نوبت به انتخاب نوع محتوای وب شما می رسد، این توصیه ای است که باید اعمال کنید.

«هرچه محتوای با کیفیت‌تری ایجاد کنید، بازاریابی دیجیتال خود را بهتر بهینه می‌کنید»: آیا به این اصل مورد قبول بازاریابان محتوا اعتقاد دارید؟ اجتناب ناپذیر است. هنوز باید بدانیم انواع محتوا را مخلوط کنید : یک هنر کامل که هنوز یک علم دقیق نیست.

ما به شما ارائه خواهیم کرد فرمت های مختلف محتوای وب، از جمله مزایای هر نوع محتوا. جاه طلبی ما این است که قالب انتشار بعدی خود را بهتر انتخاب کنید.

خلاصه :

قبل از معرفی خود 12 نوع محتوای اینترنتیبیایید تاملی استراتژیک و حتی فلسفی در مورد حرفه تولید محتوا به اشتراک بگذاریم.

بازاریابی محتوا: یک هنر و رویکردها

فعالیت ویرایشگرهای محتوای وب از پروژه ای به پروژه دیگر متفاوت است، از بسیار تحلیلی تا خلاقانه ترین. و این خوب است!

بحث بین نظریه پردازان و دست اندرکاران این رشته بازاریابی دیجیتال شدید است. بهترین متدولوژی هنوز وجود ندارد. آیا روزی وجود خواهد داشت؟ خدا گوگل چه فکری خواهد کرد؟

در میان این بحث و تحولات، دو حقیقت نمایان می شود:

  • تمام محتوای وب باید برای SEO (ارجاع طبیعی) بهینه شود: از این رو مفید بودن ما راه حل SmartKeyword
  • انتخاب نوع محتوای وب باید بهینه باشد (قالب انتشار): با توجه به مخاطب هدف، هدف، موضوع و تا حدی بودجه شما.

انواع محتوا را متفاوت کنید چندین مزیت دارد:

  • مخاطبان خود را خسته نکنید (نرخ رها شدن کم و نرخ کلیک بالا)
  • ارتباط محتوا را افزایش دهید (هر مخاطب و/یا پیام نوعی محتوا را تحمیل می کند)
  • موتورهای جستجو همیشه محتوای متنی را ترجیح می دهند. با این حال، آنها به طور فزاینده ای از محتوای متنوع استقبال می کنند: ویدیو، پادکست، گرافیک کامپیوتری، تصویر برداری، عکس…
  • یک سایت حاوی چندین انواع محتوا ارگونومیک تر است (جذاب و کاربردی)

با نمایش 12 نوع محتوا برتر، مزایای بیشتری را کشف خواهیم کرد.

وبلاگ

وبلاگ یک ابزار قدرتمند دیجیتال مارکتینگ است. این نوع وب سایت اغلب پایه اصلی آن است استراتژی های محتوا. مزایای ایجاد یک وبلاگ و همچنین اهداف متعدد است. ما می توانیم آنها را به سه هدف اصلی گروه بندی کنیم:

  1. جستجو: جذب بازدیدکنندگان و واجد شرایط بودن سرنخ های شما
  2. تبدیل: سرنخ های خود را تشویق کنید تا اقدامات خاصی را انجام دهند (خرید، اشتراک، پر کردن فرم ها با رضایت ابراز شده، و غیره)
  3. سئو: وبلاگ ابزاری ایده آل برای تقویت استراتژی سئوی شماست

چه زمانی تولید محتوا برای وبلاگ، هرگز فراموش نکنید که دو کلاه خود را بپوشید: سئو و بازاریاب. همیشه به یاد داشته باشید که اهداف بازاریابی و سئو را با هم هماهنگ کنید.

نیازی به معرفی CMS معروف وردپرس نیست. در اینجا یک پست است که نشان می دهد نحوه طراحی وبلاگ وردپرس. راه حل SmartKeyword ما به شما این امکان را می دهد که پست های وبلاگ خود را بهینه کنید.

وبینارها

وبینار-محتوا-نوع

و وبینار یا وبینار «شکلی از نشست تعاملی از نوع سمینار است که از طریق اینترنت عموماً به منظور کار مشترک یا انتقال اطلاعات برای مخاطبان کم و بیش زیاد انجام می‌شود»: تعریف وبینار برگرفته از ویکی‌پدیا.

چگونه وبینار خود را بهینه کنیم ?

  1. هدف و هدف آن را مشخص کنید
  2. لنسر در ترفیع
  3. عملکرد آن را تجزیه و تحلیل کنید (مثلاً برای یک وبینار، یوتیوب KPI های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد)
  4. استراتژی پرورش سرنخ خود را پس از توزیع اصلاح کنید (ماموریت بازاریابان)

در اینجا، برای مثال، یک است وبینار Google SEO 2022.

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک-محتوا-نوع

هیچ چیز به اندازه آمار نیست که سودمندی آن را نشان دهد اینفوگرافیک :

  • یک اینفوگرافیک دو تا سه برابر بیشتر از سایر قالب های محتوا به اشتراک گذاشته می شود
  • 65 درصد از مخاطبان در D +3 آن را به یاد می آورند
  • بدون تصویر (گرافیک کامپیوتری، عکس)، اطلاعات موجود در محتوای شما به طور متوسط ​​توسط 10٪ از خوانندگان حفظ می شود.به جز محتوایی که در واقع ممتاز است)

محتوا و بازاریابی محتوای خود را با اینفوگرافیک‌هایی که به خوبی طراحی شده‌اند، تقویت کنید: زیبایی‌شناختی، خواندنی آسان و سرشار از اطلاعات.

آموزش

نوع محتوای آموزشی

آیا متوجه شده اید که آموزش ها در حال هجوم به وب هستند؟ ابزار آموزشی او در اینترنت به ویژه در قالب ویدیو تبدیل شده است. آ تدریس خصوصیبهینه سازی مناسب، دستیابی به چندین هدف را به صورت جداگانه یا مشترک ممکن می سازد:

  • درک کنید که محصولات شما چگونه کار می کنند
  • تخصص خود را نشان دهید
  • شهرت متخصص و اعتبار خود را با Google افزایش دهید
  • صفحات خود را بر روی کلمات کلیدی انتخاب شده استراتژیک قرار دهید
  • حضور و دید خود را در اینترنت بهبود بخشید
  • نیازهای بیان شده توسط مشتریان / مشتریان بالقوه خود را برآورده کنید
  • جستجوی خود را تقویت کنید

بسته به استراتژی محتوایی شما، آموزش ها می توانند متنی یا سمعی و بصری باشند.

راهنمای کامل

راهنمای نوع محتوا

برای تقویت پایدار وجهه خود به عنوان یک متخصص، هیچ چیز بهتر از این نیست راهنمای کامل. همان اهداف اختصاص داده شده به آموزش را می توان با یک راهنمای کامل بهتر انجام داد.

راهنمای نهایی شما به کار زیادی نیاز دارد. بدون چشم پوشی از قوانین سئو یا محدود کردن تخیل شما، باید به تمام جنبه های موضوع بپردازد. این مورد برای این راهنمای کامل اختصاص داده شده به قابلیت تحویل ایمیل.

کاغذ سفید

محتوا-نوع-کاغذ سفید

لی کتاب سفید یا کتاب الکترونیکی یک انتخاب ایده آل برای تثبیت قدرت و تخصص شماست. کتاب های الکترونیکی همچنین به شما این امکان را می دهند که اطلاعات ارزشمند و عمیق تری در مورد هدف خود جمع آوری کنید.

در فکر هوشمندانه یک کاغذ سفید را در بازاریابی محتوایی و بازاریابی ورودی خود ادغام کنید. کتاب الکترونیکی قابل دانلود شما مشتری احتمالی شما را بالغ تر و کمتر مردد می کند.

لا چک لیست

چک لیست لیستی از اقداماتی است که باید به منظور پیگیری/انجام صحیح یک فرآیند انجام شود. این نوع محتوا به لطف جنبه کاربردی خود باعث جذب کاربران اینترنتی می شود و در نتیجه ترافیک زیادی ایجاد می کند.

در اینجا یک پست وبلاگ در قالب چک لیست سئو برای بهینه سازی تلاش های سئوی خود

فیلم های

نوع محتوا-ویدئوها

اگرچه گوگل در پخش ویدیو خوب نیست، اما این شکل محتوای وب از آنجایی که در بین کاربران اینترنتی بسیار محبوب است، در بازاریابی محتوا ضروری شده است. را ویدیو بازاریابی فریفته مزایای فراوان آن است. به عنوان یک مثال، این چک لیست را که خلاصه ای از آن است، ببینید مزایای یک ویدیو بازاریابی.

چند نکته برای یک ویدیو بازاریابی خوب بسازید :

  • یک اسکریپت بنویس
  • به نور، صدا و دکور توجه کنید
  • ثابت قدم باشید
  • تا حد امکان کوتاه باشید
  • اگر بودجه شما اجازه می دهد، تولید ویدیوی بازاریابی خود را برون سپاری کنید

پادکست

گوگل اعلام کرده بود که پادکست ها را می توان مستقیماً از طریق صفحه نتایج جستجو گوش داد. حتی رونویسی خودکار این محتویات صوتی و یک برنامه را ارائه می دهد پادکست گوگل. این به رسمیت شناختن اهمیت این است نوع محتوای بازاریابی و سئو در یک استراتژی دیجیتال

تبریک می‌گوییم، نکته بعدی ما را به خوبی پیش‌بینی کرده‌اید: اگر پادکست‌های شما به قالب متنی تبدیل شوند، می‌توانید اصول ارجاع طبیعی را به آنها اعمال کنید. راه حل دیجیتال ما بهترین انتخاب از کلمات کلیدی خود را به شما نوید می دهد.

مورد مشتری یا داستان موفقیت

نوع محتوا-مورد-مشتری

مطالعه موردی یا داستان موفقیت یک محتوای وب قانع کننده است، بنابراین مبدل. خواندنی لذت بخش (داستان گفته شده، داستان سرایی)، واقعی (داستان معتبر)، منطقی یا احساسی (بسته به ماهیت بازاریابی شما: b تا b یا b تا c)، داستان موفقیت تبدیل می کند. “پرونده مشتری” اجازه طرح ریزی را می دهد.

یک مقاله به‌خوبی نوشته شده «توصیه مشتری» تأثیر مثبتی بر نتایج شما خواهد داشت. اگر در نظرات از ما بپرسید، ما به شما مقالات “مورد مشتری SmartKeyword” را ارائه خواهیم داد. راه حل ما امکان تحقق چندین مورد را فراهم کرده است داستان های موفقیت سئو.

مقاله مهمان

یک پست مهمان یا پست مهمان مقاله ای است که در وب سایت شما منتشر شده است، اما توسط یک ویرایشگر شخص ثالث که متخصص در موضوع موضوع است امضا شده است.

پست مهمان ذاتاً یک پست برتر است. گوگل توصیه می کند که آن را مبادله نکنید (تبادل مقالات یک عمل ممنوعه نت لینک سازی است). باید بپذیریم که واقعیت کاملا متفاوت است! پست مهمان یک معامله برد-برد بین سایت میزبان و نویسنده مقاله است.

ترجمه مقاله از یک تأثیرگذار شناخته شده

برخی از متخصصان یا تأثیرگذاران غیر فرانسوی زبان در زمینه شما با کمال میل به شما اجازه می دهند مقالات خود را ترجمه و منتشر کنید. شما همچنین می توانید فقط از آن الهام بگیرید. اخلاق حکم می کند که از آنها نقل قول کنید: هرگز این کار را فراموش نکنید.

مزیت بزرگ مقاله ای که پس از موافقت نویسنده آن ترجمه می شود این است که همیشه به دلیل کیفیت اطلاعاتی بالا انتخاب می شود. این باعث صرفه جویی در بودجه و/یا زمان تحقیق برای ایجاد محتوای ارزشمند می شود. دریغ نکنید !

ما امیدواریم که برای مقابله با رقبای خود در وب مجهزتر باشید. بدون در نظر گرفتن قالب محتوای اینترنتی منتخب، اولین توصیه گوگل را فراموش نکنید: همیشه محتوای با کیفیت ایجاد کنید!

نوشتن خوب و انتخاب خوبی از نوع محتوای شما !



منبع