13 آمار برای درک تأثیر TikTok در جهان

شرکت مادر TikTok، ByteDance، 425 میلیارد دلار ارزش دارد (اگرچه این رقم فقط یک تخمین است).

بیشترین فالوور TikTok در جهان 160.2 میلیون دنبال کننده دارد!

این ارقام از نظرسنجی از نزدیک به 3000 متخصص بازاریابی رسانه های اجتماعی بدست آمده است دولتمرد.

با توجه گزارش Statista، در سال 2023، 71 درصد از کاربران TikTok در سراسر جهان کمتر از 34 سال هستند.

در سال 2022، 90٪ از بازاریابان از فیس بوک برای عملیات تبلیغاتی خود استفاده می کنند، 79٪ به اینستاگرام روی می آورند، در حالی که تنها 18٪ از پتانسیل تبلیغات TikTok استفاده می کنند.

اگر این مقاله در موضوع مقاله در اینجا شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

در سال 2022، ByteDance، شرکت مادر پشت TikTok، کمتر از درآمد 80 میلیارد دلاری، افزایش بیش از 30 درصدی نسبت به سال 2021 با گردش مالی تخمینی 60 میلیارد دلار.

از سه ماهه دوم سال 2023، TikTok با محدودیت های قانونی مواجه شده است.

نرخ تعامل در ویدیوهای TikTok نیز است 45٪ بالاتر از YouTube Shorts و 26.8٪ بالاتر از Instagram Reels.

71 درصد از کاربران زیر 34 سال سن دارند

در سال 2023، در حالی که اسنپ چت روزانه 383 میلیون کاربر دارد، TikTok می‌توانست به نوار نمادین یک میلیارد کاربر فعال هر روز برسد.

گردش مالی چشمگیر در ده ها میلیارد دلار!

بنابراین او از دارنده سابق این عنوان، شارلی دی آملیو، که اکنون 150.7 میلیون مشترک دارد، پیشی می گیرد.

TikTok در 3 کشور ممنوع شد

در زمان نگارش این مقاله با آن 160.2 میلیون مشترک، او محبوب ترین و دنبال کننده ترین خالق این پلتفرم در سال 2023 است.

قبل از ترک…

TikTok از نظر ویدیوهای کوتاه بسیار جلوتر از اینستاگرام است. به طور متوسط، یک حساب فعال TikTok ماهانه 22.5 ویدیو منتشر می کند، بیش از دو برابر تعداد ویدیوهای ارسال شده در حلقه های اینستاگرام (9.8 ویدیو در ماه).

نرخ تعامل بی نظیر در ویدیوهای کوتاه

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

با این حال، نسخه چینی TikTok، Douyin، با بیش از 750 میلیون کاربر فعال در روز، بسیار جلوتر از سایر کشورها باقی مانده است.

TikTok، رهبر ویدیوهای کوتاه در شبکه های اجتماعی

تنها در چند سال، TikTok خود را در چشم انداز شبکه های اجتماعی به عنوان یک بازیگر کلیدی تثبیت کرده است. با محبوبیت روزافزون در میان مصرف‌کنندگان در سراسر جهان، این پلتفرم اجتماعی فرصت‌های زیادی را برای متخصصان دیجیتال ارائه می‌کند و خود را به عنوان منبعی برای کسب موقعیت می‌کند که دیگر نمی‌توان نادیده گرفت. فراتر از میلیون‌ها ویدیوی به اشتراک گذاشته شده و ساعت‌های بی‌شماری محتوایی که هر روز تماشا می‌شود، می‌خواهیم دیدگاهی شماره‌دار از این برنامه به شما ارائه دهیم که قلب نسل Z و فراتر از آن را تسخیر کرده است.

ویدیوی Actu Tiktok

از نوار نمادین یک میلیارد کاربر فعال روزانه عبور کرد!

TikTok به یک پلت فرم ضروری در چشم انداز رسانه های اجتماعی تبدیل شده است کاربران فعال روزانه تقریباً سه برابر بیشتر از رقیب خود یعنی اسنپ چت هستند.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

بازار ایالات متحده با بیش از 135 میلیون کاربر بر مخاطبان TikTok غالب است.

دومین کشور با بیشترین کاربران اپلیکیشن، اندونزی با 99.07 میلیون کاربر است. برزیل با 73.58 میلیون کاربر سکو را بسته است.

با وجود محبوبیت روزافزون، TikTok در حال حاضر ششمین پلتفرم پر استفاده بازاریابان برای تبلیغ برند خود باقی مانده است.

سه کشور این اپلیکیشن را به طور کامل ممنوع کرده اندکه در سه کشور دیگر نیز از دستگاه های دولتی منع شده است.

افراد 35 ساله و بالاتر در حال حاضر 29.1 درصد از کل کاربران شبکه اجتماعی را تشکیل می دهند.

اثربخشی TikTok Live برای خریدهای فوری

این در حالی است که بریتانیا در سال 2022 بیش از 17 میلیون کاربر داشت 14.9 میلیون کاربر فعال برای فرانسه در سال 2023.

هند، پاکستان و افغانستان این اپلیکیشن را غیرقانونی اعلام کرده اند که در ایالات متحده نیز در معرض خطر ممنوعیت کامل قرار دارد.

ایالات متحده، رهبر مخاطبان TikTok (پس از چین)

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

در دنیای TikTok، Khabane Lame (@khaby.lame) سلطنت می کند.

در سال 2021، نیمی از کاربران TikTok گفتند که محصولی را پس از کشف آن در یک TikTok زنده خریداری کردند، نشان دهنده اثربخشی این پلتفرم در تحریک فروش است.

TikTok، یک پلتفرم اجتماعی که هنوز توسط بازاریابان مورد سوء استفاده قرار نمی گیرد؟

در اینجا رتبه بندی پلت فرم های رسانه های اجتماعی ترجیح داده شده توسط بازاریابان در سال 2022 آمده است:

  • فیس بوک: 90 درصد
  • اینستاگرام: 79%
  • لینکدین: 61%
  • یوتیوب: 52%
  • توییتر: 43 درصد
  • TikTok: 18٪
  • اسنپ ​​چت: 4%

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

اگرچه افراد 18/24 ساله به تنهایی 38.4 درصد از کل کاربران این پلتفرم را تشکیل می دهند، مخاطبان TikTok برای مثال با 15.6 درصد از کاربران 35 تا 44 ساله در حال تنوع هستند.