19 رقم کلیدی 2022 (Fevad x KPMG)

«دست دوم مورد توجه برندهاست، از بازار انبوه گرفته تا لوکس، که آن را بازاری پویا و وسیله ای برای تحکیم روابط با مشتری می دانند. »

فرانسوا خاویر لروکس – KPMG

20 سایت برتر تجارت الکترونیک فرانسه
20 سایت برتر تجارت الکترونیک (و برنامه های کاربردی) پربازدید در فرانسه در سال 2021 / 2022
منبع

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای ادامه مطلب و مطالعه تحلیل های KPMG می توانید مطالعه مشترک با فواد را از اینجا دانلود کنید.

روند دست دوم واقعاً چه چیزی را در بازار تجارت الکترونیک در فرانسه نشان می دهد؟ ارقام کلیدی برای سال 2022 چیست؟ Fevad و KPMG این موضوع را بررسی کرده اند. در اینجا چیزی است که باید به خاطر بسپارید.

19 رقم کلیدی در تجارت الکترونیک و دست دوم در سال 2022

  1. بازار دست دوم (وب و خارج از وب) در حال رونق است و فرانسوی ها و برندها را اغوا می کند. امروز بیش از 7 میلیارد یورو در فرانسه ;
  2. از هر 2 خریدار سایبری فرانسوی 1 نفر می گویند که قبلاً در سال 2021 یک محصول دست دوم را از طریق اینترنت خریداری کرده اند. ;
  3. 70 درصد از خریداران آنلاین فرانسوی زبان اعلام از پلتفرم های فروش مجدد محصولات دست دوم استفاده کنید ;
  4. بیش از 80 درصد از خریداران آنلاین قبلاً محصولات بازسازی شده یا دست دوم را خریداری کرده اند و/یا اقلام خود را به صورت آنلاین فروخته اند.
  5. تقریباً از هر 5 خریدار سایبری 1 نفر قبلاً اجاره محصولات آنلاین را انتخاب کرده است و به همین نسبت، از هر 5 خریدار آنلاین، 1 خریدار قبلاً محصولاتی را برای اجاره ارائه کرده است.
  6. 74٪ از خریداران آنلاین می گویند که آنها این رفلکس را دارند که قبل از خرید محصول جدید، بررسی کنند که آیا محصول دست دوم وجود ندارد یا خیر.
  7. 59 درصد از مصرف کنندگان از وب سایت ها و برنامه ها برای خرید و فروش کالاهای دست دوم استفاده می کنند.
  8. با 6.6 میلیون بازدید کننده فرانسوی هر روز، Leboncoin دومین سایت تجارت الکترونیکی در فرانسه پس از آمازون است.
  9. Vinted با 4.9 میلیون بازدید کننده روزانه فرانسوی در جایگاه پنجم در همین رتبه بندی قرار دارد.
  10. تقریباً تمام 20 سایت تجارت الکترونیک پربازدید در فرانسه محصولات دست دوم را ارائه می دهند.
  11. 72 درصد از مردم فرانسه در سال 2021 به نفع مصرف مسئولانه بسیج شده اند.
  12. قیمت به عنوان یک معیار اساسی در انتخاب مصرف کنندگان برای 78٪ از مردم فرانسه باقی می ماند.
  13. فقط 39 درصد از مصرف کنندگان آماده اند برای محصولات مسئولیت پذیرتر هزینه بیشتری بپردازند.
  14. 23 درصد از خریداران آنلاین محصولات دست دوم را به صورت آنلاین خریداری نمی کنند، زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد و ترس از کلاهبرداری 42٪ از مصرف کنندگان را منصرف می کند، سهم قابل توجهی در گروه سنی 50 تا 64 سال است.
  15. 71% از مصرف کنندگان فرانسوی قبلاً محصولات فرهنگی و تفریحی دست دوم خریداری کرده اند.
  16. 51 درصد آنها آماده خرید گوشی دست دوم هستند.
  17. در سال 2021، بازار جهانی دست دوم در بخش مد و لوکس 34 میلیارد یورو برآورد شده است.
  18. در فرانسه، بازار منسوجات دست دوم 1.16 میلیارد یورو برآورد شده است.
  19. در طول سال 2021، 91 درصد فرانسوی ها ملک دست دوم خریداری کردند.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

اگر این مقاله در بازار دست دوم و تجارت الکترونیک شما آن را دوست داشتید، در اشتراک گذاری و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.



منبع

بدیهی است که مبادله محصولات دست دوم چیز جدیدی نیست، اما استفاده از فناوری دیجیتال خرید و فروش محصولات دست دوم را آسان‌تر می‌کند. »

آدام جی، مدیر عامل دو وینتد

ارقام تجارت دست دوم

20 سایت و برنامه کاربردی تجارت الکترونیکی که بیشترین استفاده را در فرانسه در سال 2022 داشته اند کدامند؟