
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
2 فرمت تبلیغات جدید به حلقه های اینستاگرام می آیند
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
با استفاده از این تبلیغات در Reels، تبلیغ کنندگان می توانند از محبوبیت روزافزون این ویژگی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنند.
در حالی که قبلاً تبلیغات همپوشانی Reel فقط در حلقه های فیس بوک در دسترس بود، اکنون در حلقه های اینستاگرام نیز اجرا می شوند.
به لطف محبوبیت روزافزون ویژگی های Reels فیس بوک و اینستاگرام که روزانه توسط میلیون ها کاربر برای کشف سازندگان، محصولات و کسب وکارهای جدید استفاده می شود، معرفی تبلیغ برنامه ها در Reels می تواند به تبلیغ کنندگان این امکان را بدهد که در یک بازار رقابتی فزاینده برجسته شوند و به افرادی دسترسی پیدا کنند که آماده کشف چیزهای جدید هستند.
فیسبوک و اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی را برای تبلیغ کنندگان معرفی کرده اند: توانایی تبلیغ برنامه های خود از طریق تبلیغات در حلقه های فیس بوک و حلقه های اینستاگرام.
تبلیغات همپوشانی به صورت خودکار یا به صورت یک بنر ثابت یا به عنوان چرخ فلک تصویر در پایین محتوای حلقه های اینستاگرام نمایش داده می شود. ممکن است در ابتدای مشاهده حلقه ظاهر شوند.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
این ویژگی به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنند و با ادغام تبلیغات خود به طور محتاطانه و بدون مزاحمت در Reels، دسترسی خود را گسترش دهند.
این قالب تبلیغاتی جدید فرصتی را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند تا بدون ایجاد وقفه در تجربه مشاهده، تبلیغات را مستقیماً در محتوای Reel ارائه دهند.
اگر این مقاله در فرمت های تبلیغاتی جدید موجود در حلقه های اینستاگرام شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
در زمانی که زمان بیشتری صرف استفاده از دستگاه های تلفن همراه می شود و بازار اپلیکیشن ها بسیار اشباع شده است، کشف اپلیکیشن موبایل برای بسیاری از شرکت ها دشوار می شود.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
قبل از ترک...
هدف این نوآوری کمک به شرکت هایی است که برنامه های کاربردی منتشر می کنند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند و پایگاه کاربران خود را توسعه دهند.
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
این تبلیغات ویدیویی چند ثانیه ای یک CTA برجسته «اکنون دانلود کنید» را در زیر نمایه و عنوان آگهی نشان می دهند.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).