
3 روند اصلی PPC اعلام شده توسط مایکروسافت
افزایش شدید برای مواد غذایی ارگانیک
غذای ارگانیک باید در آغاز سال 2023 کلیک های بیشتری جمع آوری شود. با تشویق سال جدید و تصمیمات خوب، مصرف کنندگان تقاضای بیشتری برای مطالبی در مورد روش های تغذیه سالم خواهند داشت.
مایکروسافت گزارش می دهد که در هفته 14 ژانویه به اوج کلیک روی تبلیغات رسیده است. سپس CPC (کلیک به ازای پرداخت) باید تحت یک رشد 20 درصدی نسبت به ماه قبل
تبلیغات مایکروسافت به سازندگان محتوا پیشنهاد میکند که بر روی مخاطبان درون بازار تمرکز کنند و مراقب بودجه CPC خود باشند تا با این افزایش کلیکها دست و پنجه نرم نکنند.
دسامبر به عنوان نقطه شروع جستجو برای لباس ورزشی
مصرف کنندگان شروع به توجه به لباس های ورزشی خواهند کرد از ابتدای آذرماه به گفته مایکروسافت، انتظار می رود این اهداف جستجو تا ژانویه ادامه یابد.
در واقع، هنوز با انگیزه نزدیک شدن به جشن های پایان سال، پس از آن با تصمیمات سال جدید، مصرف کنندگان باید به لباس های ورزشی علاقه مند شوند و CPC باید منفجر شود.
طبق گفته مایکروسافت، اوج باید در هفته اول دسامبر باشد. اما این روند تا ماه اول سال 2023 ادامه خواهد داشت.
فعالیت بدنی و تغذیه، CPC متفاوت بسته به دوره
آخرین روند CPC اعلام شده توسط مایکروسافت مربوط به جستجوها است ورزش و تغذیه، که باید a از ابتدای سال 2023 افزایش یافته است.
با توجه به این حوزه تحقیقاتی، توصیه میشود در فعالیت CPC خود ثابت بماند، زیرا مصرفکنندگان معمولاً در مورد تناسب اندام و/یا غذا در اوج فعالیت میکنند.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
مایکروسافت توصیه میکند از دادههای جمعآوریشده در سال 2021 به منظور تجزیه و تحلیل مراحل مختلف ممکن برای سال آینده استفاده مجدد شود.
به طور خلاصه، در سال 2023، CPC باید برای 3 روند اصلی درخواست شود: غذای ارگانیک، لباس ورزشی و تناسب اندام، مرتبط با تغذیه. آیا CPC میتواند تحت تأثیر تمایل مصرفکنندگان برای «در دست گرفتن مسئولیت» پس از فصل تعطیلات قرار گیرد؟
اگر می خواهید درباره PPC بیشتر بدانید:
سوالات متداول CPC

CPC چیست؟
CPC مخفف “هزینه هر کلیک” است. این یک مدل از تبلیغات آنلاین که در آن تبلیغ کننده پرداخت مقدار مشخصی پول هر بار که یک تبلیغ کلیک می شود.
هزینه هر کلیک بسته به عوامل مختلفی مانند نوع وب سایت میزبان آگهی، ماهیت تبلیغ و پتانسیل تبدیل متفاوت است.
تبلیغات CPC می تواند برای دستیابی به یک مخاطب هدف خاص یا برای اندازه گیری اثربخشی یک تبلیغ از نظر کلیک و تبدیل استفاده شود. این شکل از بازاریابی آنلاین در صورت استفاده صحیح می تواند بسیار سودآور باشد.
هزینه هر کلیک چگونه کار می کند؟
هزینه هر کلیک (CPC) روشی برای قیمت گذاری تبلیغات آنلاین است. با CPC، تبلیغکنندگان هر بار که شخصی روی تبلیغ آنها کلیک میکند، مبلغی را پرداخت میکنند.
هزینه هر کلیک توسط تبلیغ کننده تعیین می شود و بسته به عوامل مختلفی مانند نوع تبلیغ، وب سایتی که در آن ظاهر می شود و کلمات کلیدی استفاده شده در آگهی می تواند متفاوت باشد.
به طور کلی، کمپین های CPC موثرتر از سایر اشکال تبلیغات آنلاین هستند، زیرا افرادی را هدف قرار می دهند که از قبل به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند. این بدان معنی است که تبلیغ شما توسط افرادی که احتمالاً به سرنخ یا مشتری تبدیل می شوند، دیده می شود.
CPC خوب چیست؟
هزینه مناسب به ازای هر کلیک (CPC) هزینه ای است که a ترافیک با کیفیت به وب سایت شما با قیمت مناسب. یک CPC خوب باید بازگشت سرمایه (ROI) را با به ارمغان آوردن درآمد بیشتر از هزینه آن، فراهم کند.
CPC ها از صنعتی به صنعت دیگر متفاوت است، بنابراین تحقیق درباره بهترین نرخ CPC برای کسب و کارتان بسیار مهم است. عواملی مانند سطح رقابت، هدف گذاری و ساختار کمپین همگی در تعیین نرخ CPC ایده آل نقش دارند.
علاوه بر این، اگر از Google Ads استفاده میکنید، میتوانید از معیار امتیاز کیفیت برای دریافت ایدهای از عملکرد تبلیغات خود در مقایسه با سایر پیشنهادات برای کلمات کلیدی مشابه استفاده کنید. در نهایت، یک CPC خوب همان چیزی است که بیشترین هزینه را به شما می دهد و در عین حال ترافیک ارزشمندی را برای وب سایت یا برنامه شما به ارمغان می آورد.
مایکروسافت چگونه روند CPC 2023 را پیش بینی می کند؟
مایکروسافت با تجزیه و تحلیل دادههای سالهای گذشته و روندهای فعلی صنعت، پیشبینیهایی درباره روند CPC 2023 انجام میدهد. آنها به تحقیقات بازار، عادات خرید مشتری، چشم انداز رقابتی و سایر عوامل مرتبط نگاه می کنند تا تعیین کنند که کدام روند احتمالاً در سال های آینده برقرار خواهد بود.
علاوه بر این، مایکروسافت از فناوریهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل سریع و دقیق مقادیر زیادی از دادهها استفاده میکند و به آن امکان میدهد پیشبینیهای آگاهانهتری انجام دهد.
در نهایت، آنها با کارشناسانی در این زمینه همکاری میکنند که میتوانند بینشی در مورد پیشرفتهای آتی که ممکن است بر CPCها تأثیر بگذارند، ارائه دهند. با استفاده از تمام این روش ها، مایکروسافت می تواند پیش بینی های دقیقی در مورد روند CPC 2023 انجام دهد.
اگر این مقاله در روندهای CPC 2023 شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)