3 فرمت تبلیغاتی جدید رونمایی شد!


اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با انتخاب سه قالب مختلف تبلیغات خرید TikTok، تبلیغات خرید را در TikTok اجرا کنند: تبلیغات خرید ویدیویی، آگهی‌های فهرست کاتالوگ، تبلیغات خرید زنده.

با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، TikTok اکنون می‌خواهد به تبلیغ‌کنندگان تجارت الکترونیک کمک کند تا از طریق پلتفرم خود بیشتر بفروشند.

شبکه اجتماعی چینی در جریان “Commerce Keynote” از ورود این شرکت خبر داد سه قالب تبلیغاتی جدید اختصاص داده شده به فروش محصولات :

  • تبلیغات خرید ویدیویی ;
  • آگهی های لیست کاتالوگ ;
  • تبلیغات خرید زنده

https://www.youtube.com/watch?v=Dxvo0JzohQs

این قالب‌های تبلیغاتی جدید TikTok به تدریج در دسترس تبلیغ‌کنندگانی قرار می‌گیرد که فید محصول خود را در مرکز تجاری TikTok آپلود کرده‌اند، از طریق ” فروش محصول«.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از این تبلیغات خرید جدید استفاده کنند، خواه بخش فروشگاه TikTok مرتبط با حساب TikTok خود داشته باشند یا نداشته باشند.

3 قالب تبلیغاتی جدید اختصاص داده شده به خرید از طریق TikTok

تبلیغات خرید ویدیویی

تبلیغات خرید ویدیویی به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد ویدیوهایی ایجاد کنید که یک محصول را تبلیغ کنند و در صفحه “برای شما” نمایش داده می شود.

این نوع تبلیغات TikTok شامل یک درج محصول در سمت چپ پایین ویدیو با یک تماس برای اقدام است که به صفحه محصولی که مستقیماً در TikTok میزبانی می‌شود هدایت می‌شود.

در صورت تمایل کاربر، می‌تواند برای خرید خود به فروشگاه اینترنتی مرتبط با محصول هدایت شود.

این قالب تبلیغاتی تا پایان سال 2022 به تدریج جایگزین Ads Collection و Dynamic Showcase خواهد شد.

تبلیغات فهرست کاتالوگ

تبلیغات کاتالوگ به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تبلیغ کل کاتالوگ محصولات به لطف مکان های جدید در TikTok.

این تبلیغات نیازی به برندها ندارند که مجبور باشند برای دستیابی به مخاطبان هدف خود ویدیوهای تبلیغاتی ایجاد کنند، یک خوراک محصول ساده برای شروع تبلیغ محصولات خود در پلتفرم کافی است.

این قالب تبلیغاتی در ابتدا فقط برای تبلیغ کنندگان حاضر در ایالات متحده یا کسانی که بازار آمریکا را هدف قرار می دهند در دسترس خواهد بود.

تبلیغات خرید زنده

قالب تبلیغاتی جدید به نام ” تبلیغات خرید زنده به طور ویژه برای تبلیغ رویدادهای خرید زنده که به صورت زنده پخش می شوند طراحی شده است.

این تبلیغات خواهد شد کاربران را از صفحه «برای شما» به یک رویداد خرید زنده هدایت کنید.

TikTok ادعا می کند که این تبلیغات می توانند با ارائه آن به افرادی که به احتمال زیاد اقدام به خرید می کنند، ترافیک را به طور قابل توجهی افزایش دهند.

چگونه تبلیغات خرید جدید خود را در TikTok آزمایش کنیم؟ چه شرایطی؟

برای دسترسی به تبلیغات خرید، تبلیغ‌کنندگان باید با ادغام سیگنال‌های پیشرفته و پیوند دادن کاتالوگ‌های محصولات خود به مرکز تجاری TikTok، به وضعیت «Tier 1» دست یابند. TikTok یک راهنمای PDF ارائه می دهد که کل فرآیند را شرح می دهد.

تبلیغ‌کنندگان ملزم به استفاده از فروشگاه TikTok، یک راه‌حل تجارت الکترونیک درون‌برنامه‌ای، برای ارائه تبلیغات خرید نیستند.

اگرچه از TikTok Shop می‌توان با تبلیغات خرید استفاده کرد، اما تبلیغ‌کنندگان می‌توانند خریداران را به یک سایت خارجی هدایت کنند.





منبع