لینکدین فرمت های تبلیغاتی جدیدی را برای کمک به بازاریابان برای ارتباط با بیش از 930 میلیون عضو خود اعلام کرده است! در اینجا چیزی است که باید از این اطلاعیه ها حذف کرد.
1- تبلیغات قبل و میان رول در ویدئوهای با فرمت بلند شبکه مخاطبان آن
این قرارگیری جدید قبل و در میان پخش در حال حاضر فقط برای تبلیغکنندگانی در دسترس است که شبکه مخاطب را در هدفیابی تبلیغات خود فعال میکنند. بنابراین هیچ سوالی برای لینکدین در مورد ادغام این قالب در ویدیوهای با فرمت طولانی که در شبکه اجتماعی خود میزبانی می شود وجود ندارد.
2- تبلیغات مکالمه
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
فقط پستهای حسابهای تایید شده را میتوان تقویت کرد. برای انجام این کار، کارکنان به سادگی باید صفحه شرکت حساب تبلیغاتی را به عنوان “کارفرمای فعلی” داشته باشند.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
THE تبلیغات رهبر فکر یک قالب تبلیغاتی جدید است که به تبلیغ کننده اجازه می دهد تا از طریق حمایت مالی، دسترسی یک نشریه ارگانیک یکی از کارمندان خود را تقویت کند.
این ویژگی جدید به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که یک CTA جدید «شروع چت» / «شروع بحث» را تحت یک آگهی لینکدین که در فیدهای کاربران ظاهر میشود، اضافه کنند.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
با پیوند به پیامرسانی حرفهای جدید که میتواند در صفحات شرکت لینکدین فعال شود، این قالب از جولای 2023 برای همه تبلیغکنندگان قابل دسترسی خواهد بود.
3- تبلیغات Thought Leader
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
اگر این مقاله در فرمت های تبلیغاتی جدید اعلام شده توسط لینکدین شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
دومین خبر اعلام شده توسط شبکه اجتماعی حرفه ای: تبلیغات گفتگو.
تبلیغات جدید قبل و میانروی، که در ابتدا یا در وسط ویدیوهای طولانی شبکه مخاطبان ظاهر میشوند، راه جدیدی را در اختیار تبلیغکنندگان قرار میدهند تا با لینکدین به مخاطبان خود دست یابند.