بین جمعه سیاه و تعطیلات پایان سال، تبلیغکنندگان تمایل دارند در سه ماهه آخر بسیار بیشتر هزینه کنند، بنابراین برای ناشران سایت مهمتر است که اطمینان حاصل کنند که همه شاخصها سبز هستند تا درآمد تبلیغاتی (و وابسته) خود را به حداکثر برسانند.
با اطمینان از استفاده از همه قالبهای تبلیغاتی مرتبط و ارائه همه آگهیهای قابل مشاهده، تقاضای تبلیغکننده را به حداکثر برسانید.
واحدهای تبلیغاتی بیشتری اضافه کنید. مطمئن شوید که واحدهای تبلیغاتی بیشتری اضافه کنید تا به تبلیغکنندگان بیشتری اجازه دهید برای قرار دادن آگهی در سایت شما در طول تعطیلات رقابت کنند. مثل همیشه، حتما از قوانین AdSense پیروی کنید.
برای آزمایش فرمت های جدید و کسب درآمد بیشتر، تبلیغات خودکار را فعال کنید. از آنجایی که تقاضای فصلی به اوج می رسد، مطمئن شوید که همه قالب ها و مکان های تبلیغاتی شما در دسترس هستند. همه قالبهای تبلیغات خودکار، بهویژه بهترین قالب تبلیغات AdSense، ریز عکسها، را فعال کنید.
همچنین بررسی کنید که گزینه “Widescreen” را در تنظیمات تبلیغات خودکار خود فعال کرده باشید برای تبلیغات لنگر و تبلیغات نمایشی.
با فعال کردن بهینه سازی خودکار، بهینه سازی تنظیمات قالب های تبلیغاتی خود را به صورت خودکار انجام دهید. به Google اجازه دهید تست بهینه سازی را با بهینه سازی خودکار برای شما انجام دهد. این ویژگی به شما امکان میدهد ترکیبهای مختلفی از تنظیمات تبلیغات را آزمایش کنید و بهطور خودکار بهبودهایی را با هدف افزایش درآمد خود اعمال کنید. علاوه بر این، سطح ترافیک بالا در طول تعطیلات امکان تست سریعتر و در نتیجه مزایای سریعتر را فراهم می کند.
تست ویژگی های آزمایشی. ویژگیهای آزمایشی AdSense هنوز برای همه ناشران آماده نیست. هر زمان که بخواهید می توانید آنها را روشن یا خاموش کنید. اینها ممکن است فرمت های نوآورانه یا عملکردهایی باشند که در حال حاضر آزمایش می شوند. ما فقط در صورتی ویژگیهای آزمایشی را نشان میدهیم که معتقد باشیم برای سایت شما قابل اجرا هستند. اگر میخواهید یکی را امتحان کنید، توصیه میکنیم مرتباً صفحه «ویژگیهای آزمایشی» خود را بررسی کنید.
تبلیغات بازی های H5 AdSense را آزمایش کنید. اگر سایت شما دارای بازی است، می توانید برای یک نوع تبلیغات جدید نیز ثبت نام کنید که به آن نوع ویژگی اختصاص دارد. این محصول جدید AdSense به شما امکان می دهد با نمایش تبلیغات در بازی های HTML5 خود درآمد خود را افزایش دهید. به سادگی Google Ad Placement API را در بازی های H5 خود ادغام کنید تا تبلیغات را در راحت ترین زمان برای کاربران خود ارائه دهید. اگر نگران هستید و مایل به آزمایش هستید، برای تبلیغات جدید برای بازیهای HTML5 بتا اینجا ثبتنام کنید.
مرحله 3: اجازه همزمانی
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
البته، این چند نکته جامع نیستند، همچنین لازم است اطمینان حاصل شود که:
زمان ماندن در مقالات شما تا حد امکان طولانی است.
اینکه زمان بارگذاری شما تا حد امکان سریع باشد تا زمان نمایش تبلیغات شما به حداکثر برسد.
اینکه بازدیدکنندگان شما تا حد امکان از صفحات سایت شما بازدید کنند تا تعداد بازدید از صفحه به ازای هر بازدیدکننده به حداکثر برسد و در نتیجه درآمد تبلیغاتی شما افزایش یابد.
…
آیا شما یک ویرایشگر سایت هستید؟ آیا در فکر وارد شدن به وبلاگ نویسی در سال 2023 برای گذراندن زندگی خود هستید (اگر چنین است، با مشاوره آموزش حرفه ای وبلاگ نویسی ما شروع کنید)؟ در اینجا 3 نکته از تیم Google AdSense برای بهینه سازی درآمد خود در دوره اوج سه ماهه آخر سال آورده شده است. این 3 نکته به شما کمک می کند از تبلیغات نمایشی و تبلیغات گوگل درآمد بیشتری کسب کنید.
اگر این مقاله در چگونه با گوگل ادسنس درآمد بیشتری کسب کنیم شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
به تبلیغکنندگان بیشتری اجازه دهید برای واحدهای تبلیغاتی مدیریت شده Google AdSense شما رقابت کنند.
باز کردن قفل همه دسته ها. برای بررسی تبلیغات خود و تنظیمات مسدود کردن، به مرکز بررسی تبلیغات بروید.
تمام اندازه های تبلیغاتی ممکن را فعال کنید. واحدهای تبلیغاتی واکنشگرا را امتحان کنید و به Google اجازه دهید به طور خودکار اندازه واحدهای تبلیغاتی شما را در تلفن همراه با تنظیم بهینه سازی اندازه آگهی بهینه کند.
گام اول ضروری است: شامل بررسی فصلی و داده های سال های گذشته برای آمادگی بهتر برای تعطیلات و دانستن اینکه چه اقداماتی باید اولویت بندی شوند.
با مرور داده های حساب AdSense خود با رفتن به بخش گزارش ها شروع کنید :
-> نوع دستگاهی را که بیشترین درآمد را ایجاد کرده است، شناسایی کنید. برای انجام این کار، به گزارش «پلتفرمها» در حساب کاربری خود بروید.
-> بهترین فرمت های تبلیغاتی را شناسایی کنید. برای این کار به گزارش «فرمتهای آگهی» بروید.
با Google Analytics (یا هر جایگزین دیگری برای GA) رفتار مخاطبان خود را بشناسید و از ترافیک سایت خود در فصل تعطیلات گذشته اطلاعاتی کسب کنید. :
-> صفحات فرود: این گزارش گوگل آنالیتیکس به شما نشان می دهد که کدام قسمت از سایت شما بیشترین ترافیک را دارد و کدام کاربران بیشترین زمان را با هم در ارتباط هستند (مسیر Google Analytics: گزارش ها/رفتار/محتوای سایت/ صفحات فرود).
-> داده های جغرافیایی: این گزارش ترافیک را از تمام مناطق جغرافیایی نشان می دهد که در آن کاربران به سایت شما علاقه نشان می دهند (مسیر Google Analytics: Reports/Audience/Geo Data/Geo Zone).
– >شرایط جستجو: این گزارش برخی از پرس و جوهای کاربر را به همراه تعداد جستجوهای منحصر به فرد برای هر پرس و جو نشان می دهد (با این حال، بهتر است از داده های کنسول جستجو برای داده های بسیار دقیق و دقیق تر در این مورد استفاده کنید).
مرحله 2: موجودی آگهی خود را آماده کنید
با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، مهم است که مطمئن شوید حساب AdSense و وب سایت شما آماده استفاده کامل از تمام فرصت های درآمدی این فصل است.
در اینجا یک چک لیست (غیر جامع) در 3 مرحله آورده شده است.
مرحله 1: داده ها و عملکرد خود را در Google AdSense تجزیه و تحلیل کنید
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.