هدف گذاری جغرافیایی ابزار جالبی برای شرکت هایی است که فروشگاه های فیزیکی دارند، زیرا می توانند از کمپین های خود استفاده کنند. مشتریان بالقوه را تشویق کنید تا از فروشگاه خود بازدید کنند.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
TikTok Promote (تبلیغ به زبان فرانسوی) ابزاری است که در برنامه TikTok ادغام شده است که به شما امکان می دهد تعداد بازدیدهای نمایه خود را افزایش دهید و توزیع گسترده تری از محتوای خود را تشویق کنید.
ویژگی جدید «پستهای بیشتر» ارائه شده توسط TikTok به شما این امکان را میدهد تعاملات ساده تر و مستقیم تر را ترویج دهید، بین مشترکین و برندها.
اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد تبلیغات در TikTok هستید، می توانید این مقاله را بخوانید. شما باید پاسخ ها را در آنجا پیدا کنید.
در زیر تبلیغی که پخش می کنید و در صفحه For You کاربران نمایش داده می شود، می توانید یک دکمه قرمز را انتخاب کنید که بینندگان را تشویق می کند تا نمایه شما را بررسی کنند.
2. مشتریان را تشویق کنید که به شما پیام دهند
پیام های خصوصی راه بسیار جالبی برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان است.
شاید از خود بپرسید که چگونه تبلیغ محتوای سازنده دیگری می تواند به موفقیت کمپین های تبلیغاتی شما کمک کند؟
چگونه کار می کند؟ این به شکل یک دکمه قرمز قابل کلیک مستقیماً در زیر آگهی است که روی آن نوشته شده «ارسال پیام». مشتری فقط باید روی آن کلیک کند تا بتواند مستقیماً با برند در تماس باشد.
3. محتوای سایر سازندگان در پلتفرم را برجسته کنید
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
اولین مورد جدید مربوط به ترافیک به نمایه TikTok شما.
اگر از کیفیت محتوایی که تولید میکنید مطمئن هستید، اما نمیتوانید به تعداد کافی افراد دسترسی پیدا کنید، پس این ویژگی باید برای شما جالب باشد.
همچنین راهی برای کسب درآمد در برنامه است.
ویژگی های جدید اعلام شده توسط TikTok چیست؟
1. بازدیدهای بیشتری از نمایه دریافت کنید
TikTok Promote چیست؟
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
آقبل از ترک…
TikTok Promote برای حسابهای سازنده محتوا (اینفلوئنسرها، مشاغل) است تا به آنها کمک کند مخاطبان خود را هدف قرار دهند و محتوایی تولید کنند که احتمال ویروسی شدن بیشتری دارد.
برای اینکه کمپین های تبلیغاتی تا حد امکان موثر باشند، باید به کاربرانی که قادر به خرید و تحویل محصولات شما هستند، ارائه شوند. اگر نتوانید از پس هزینه ارسال در سراسر اقیانوس برآیید، تبلیغ شما در ایالات متحده وایرال شدن چه فایده ای دارد؟
همچنین میتوانید بهترین پستهای ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود قرار دهید (مثلاً Feedly)).
و اگر از طرف دیگر می خواهید محتوای سازندگان دیگر را برجسته کنید، به خاطر داشته باشید که این می تواند راه جالبی برای جلب اعتماد شرکای بالقوه در صنعت و ایجاد احساس اطمینان در بین کاربران پلت فرم باشد.
4. از geo-targeting استفاده کنید
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
اگر این خبر در چه خبر از TikTok Promote برای شما مرتبط به نظر می رسید، از اشتراک گذاری آن در پلتفرم های مختلف اجتماعی و برای مشترک شدن در خبرنامه بازاریابی دیجیتال ما (روزانه یا هفتگی) برای دریافت مقالات تماشای بعدی ما.
برعکس فکر کردن چطور؟ اگر محتوای شما باشد که می تواند توسط سازندگان محبوب TikTok برجسته شود؟ شما می توانید رسیدن به افراد جدید.