4 ویژگی جدید برای صفحات لینکدین


صفحات لینکدین به شرکت ها این امکان را می دهد که اطلاعات اولیه مانند جزئیات تماس، محدوده خدمات ارائه شده، قیمت گذاری، تصاویر کارهای گذشته و همچنین ابزارهای پیشرفته تری را ارائه دهند که به شما اجازه می دهد، برای مثال، مقالات طولانی ارسال کنید یا ویدیوهای زنده را برنامه ریزی کنید. لینکدین در مقاله اخیر خود از ورود 4 ویژگی جدید خبر داد که در اینجا به شما ارائه می کنیم.

لینکدین از ورود 4 ویژگی جدید به کاربران پلت فرم اجازه می دهد تا دسترسی ارگانیک خود را گسترش دهند و کاربران و مشتریان بالقوه بیشتری را از طریق محتوای هدفمند و با کیفیت جذب کنند.

اخبار لینکدین

تعدادی از ویژگی های صفحات لینکدین، که اخیراً رونمایی شده اند یا در حال گسترش هستند، می توانند به ارتقای کسب و کار یا سازمان شما به سطح بعدی کمک کنند.

در اینجا یک مرور کلی از آخرین 4 ویژگی جدید ارائه شده توسط Linkedin است.

1- مدل های نشر

مدیران انجمن در لینکدین اکنون می توانند به لطف قالب های قابل تنظیم که مستقیماً در برنامه لینکدین و بدون ابزارهای شخص ثالث در دسترس هستند، محتوای جذاب تر و آسان تر از قبل ایجاد کنند.

به طور مشخص، هنگامی که یک نشریه را در برنامه موبایل لینکدین ایجاد می کنید، فقط باید گزینه “استفاده از یک الگو” را در منوی ایجاد یک انتشارات لمس کنید (ویدیو زیر را ببینید).

قالب‌ها به شما امکان می‌دهند از بین قالب‌های خلاقانه‌ای که از قبل توسط LinkedIn ایجاد شده‌اند، انتخاب کنید، که شما را از استفاده از نرم افزارهای شخص ثالث مانند Canva نجات می دهد (اگرچه این نوع نرم افزار فریمیوم برای انتخاب الگوهای بیشتر توصیه می شود).

پس از انتخاب سبک، تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ‌ها، فونت، متن را سفارشی کنید تا پیامی را ایجاد کنید که در فید خبری برجسته باشد و توجه مخاطبان شما را بیشتر جلب کند.

2- اضافه شدن CTA (لینک های قابل کلیک) بر روی مدل های انتشار آن

CTAها (دکمه‌های پیوند قابل کلیک) به شما این امکان را می‌دهند که پیوندهای معمولی را به یک دکمه تماس برای اقدام بصری در هر نقطه از بخش رسانه غنی پیام خود تبدیل کنید.

هنگام ایجاد یک پست در برنامه تلفن همراه LinkedIn، یک الگو، تصویر یا ویدیو را انتخاب یا آپلود کنید.

در مرحله بعد، می توانید یک نماد پیوند را انتخاب کنید، که از آن می توانید متن پیوند و URL را وارد کنید. شما قادر خواهید بود برچسب را بکشید و رها کنید تا آن را به صورت دلخواه در خلقت خود قرار دهید.

در اینجا نحوه عملکرد آن در ویدیو آمده است:

از سوی دیگر، اشتراک‌گذاری پیش‌نمایش با شما در یک انتشار واقعی از یک صفحه لینکدین غیرممکن است، زیرا در حال حاضر با هر بار تلاش برای انتشار، یک خطای نوع «شکست انتشار» داریم: به نظر می‌رسد لینکدین هنوز این عملکرد را به طور کامل اجرا نکرده است. در فرانسه (یا با برخی از اشکالات مواجه می شود). در هر صورت، این تازگی باید به زودی در تمام صفحات (و لطفا مدیران انجمن) وارد شود!

3- نظرات پین شده در صفحات لینکدین

قبلا منحصراً برای انتشارات پروفایل، لینکدین رزرو شده بود، نظرات پین شده به صفحات لینکدین می آیند!

با نظرات پین شده، می‌توانید مکالمه‌ای را که می‌خواهید درباره پست‌های برندتان ببینید، هدایت کنید.

سنجاق نظر به یک پست، آن را برای همیشه در بالای موضوع قرار می دهد، بنابراین هرکسی که پست را ببیند ابتدا آن نظر را می بیند.

هر پاسخی به نظر پین شده نیز در رشته پاسخ های زیر نمایش داده می شود. پین کردن و پاسخ دادن به یک نظر راهی عالی برای شروع و حفظ مکالمات مداوم با جامعه شما است.

البته، برای تغییر جهت مکالمه و حفظ تعامل، می توانید پیام پین شده را در هر زمان تغییر دهید.

4- تعهدات شرکت و صفحه

“تعهدات ویژه ما” بخش جدیدی از صفحه لینکدین است که به شرکت شما امکان می دهد مهمترین ارزش های شما را به جویندگان کار و شرکای بالقوه نشان دهد.

این تعهدات در بخش “درباره” صفحه شما برجسته خواهد شد.

می‌توانید حداکثر پنج تعهد را در بخش «تعهدات ویژه ما» خود بگنجانید، مانند:

  • تنوع، برابری و شمول
  • توسعه شغلی و یادگیری،
  • تعادل زندگی کاری
  • من روی اجتماعی تاثیر می گذارم
  • پایداری زیست محیطی

پس از انتخاب مقادیر خود، بخش تعهد به شما امکان می‌دهد محتوایی را میزبانی کنید که تعهد شما را به این ارزش‌ها نشان می‌دهد، از جمله ویدیوها، گزارش‌ها، گواهینامه‌ها و وبلاگ‌ها تحت هر یک از این مقادیر.

در حال حاضر، این ویژگی های جدید هنوز همگی در تمام صفحات لینکدین در فرانسه مستقر نشده اند، اما باید به تدریج وارد شوند.

اگر این مقاله در 4 ویژگی جدید توسط LinkedIn در مورد صفحات شرکت اعلام شده است شما آن را دوست داشتید، در اشتراک گذاری و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

منبع



منبع