4 ویژگی جدید برای کمپین‌های اکتشاف Google Ads (اوت 2022)


در میان انواع مختلف کمپین ها در تبلیغات گوگل، واضح است که جستجو، نمایش یا خرید داریم که بسیار گسترده هستند. قالبی وجود دارد که کمتر در مورد آن صحبت می شود: کمپین های کشف. گوگل در 4 آگوست 2022 اعلام کرد که 4 ویژگی جدید را پیاده سازی می کند که در این مقاله به تفصیل آن ها را توضیح خواهیم داد.

یادآوری: کمپین‌های Discovery در Google Ads چیست؟

اول از همه، بیایید با یادآوری آنچه که Discovery با چه چیزی مطابقت دارد، پایه های آن را پی ریزی کنیم. این یک یادآوری مهم است زیرا بدانید که این فرمت تبلیغاتی پرکاربرد در Google Ads نیست.

این قالبی است که عمدتاً موبایل محور است و اجازه می دهدنمایش تبلیغات در Google Discover، YouTube و Gmail.

نوع کمپین Google Ads Discovery
نوع کمپین Google Ads Discovery

مزیت بزرگ این قالب این است که تبلیغات بسیار “بومی” را ارائه می دهد که کاملاً طبیعی در جریان محتوای این پلت فرم های مختلف قرار می گیرد. شما می توانید این را در تصویر بالا مشاهده کنید.

وقتی می دانیم پتانسیل پلتفرمی مانند Google Discover برای سئو، بهره برداری از آن با تبلیغات می تواند بسیار جالب باشد.

تبلیغات Google Discovery
تبلیغات Google Discovery

این کمپین‌ها کاملاً خودکار هستند (که برخی را خوشحال می‌کند و برخی دیگر را ناراضی می‌کند)، و بیشتر به سمت اهداف «تبدیل» هستند.

4 ویژگی به کمپین های Discovery اضافه شده است

در یک اطلاعیه، گوگل در روز پنجشنبه 4 آگوست اعلام کرد که 4 نوآوری جدید را به کمپین های DIscovery خود اضافه کرده است.

این اطلاعیه فقط به زبان انگلیسی بود و هیچ چیزی در مورد جغرافیا و زمان استقرار ویژگی ها فاش نشد. اگر آنها هنوز در فرانسه موجود نباشند، می توانیم تصور کنیم که خیلی زود ظاهر می شوند.

یک تجربه تبلیغاتی بهتر

گوگل در تلاش است تا تبلیغات روی پلتفرم خود را برای کاربران جذاب تر و لذت بخش تر کند.

در Google Discover، ما قبلاً می‌توانستیم انواع مختلفی از طرح‌بندی‌ها را برای کمپین‌ها ارائه کنیم، مثلاً چرخ فلک‌ها یا فرم‌ها. اکنون امکان پذیر خواهد بودتبلیغات ویدیویی را در تبلیغات خود در Google Discover جاسازی کنید.

گوگل همچنین نشان می‌دهد که روی طرح‌بندی‌هایی کار می‌کند که داستان سرایی بیشتری را برای برندها ایجاد می‌کند، بدون اینکه اطلاعات بیشتری به ما بدهد.

برای تبلیغات جیمیل، در برگه‌های «شبکه‌های اجتماعی» و «تبلیغات» ایمیل، Google سعی می‌کندبا افزودن جزئیات بیشتر، مانند قیمت ها یا تصاویر محصول، تجربه تبلیغات را بهبود بخشید. همچنین از یادگیری ماشینی برای ارائه آگهی به مخاطب مناسب در زمان مناسب استفاده خواهد شد.

ایجاد کمپین بهبود یافته

گوگل همچنین کل مرحله ایجاد کمپین را دوباره کار کرده است. البته هدف این است که با تسهیل انتخاب‌های تبلیغ‌کنندگان، تجربه بهتری را برای آنها فراهم کنیم.

بنابرین تو باید دسترسی به “نکات” دقیق تر، به خصوص در مورد عناصری که تبلیغ شما را منحصر به فرد می کند: عنوان، دعوت به اقدام و غیره. اکنون می توانید آن را ایجاد کنید. همپوشانی متن برای بهبود CTA های خود

گوگل همچنین یک شاخص جالب اضافه کرده است: a امتیاز زنده در کیفیت تبلیغات شما. در واقع، در طول فرآیند ایجاد کمپین، گوگل درباره کار شما قضاوت خواهد کرد رتبه بندی از “متوسط” تا “عالی”. این باید به شما در تخصیص بهتر بودجه کمک کند.

اطلاعات بیشتر در مورد جلسه

گوگل در حال حاضر شما را یک صفحه بینش برای انتخاب بهتر بخش‌های مخاطب هدف کمپین Discovery خود، در دسترس است. اگر این را با هم ترکیب کنید گزارش تبلیغات فعال شما، می توانید تعامل را بهبود ببخشید و از فرصت های جدید استفاده کنید.

به این ترتیب، شما واقعاً قادر خواهید بود عملکرد تبلیغات مختلف را با هم مقایسه کنید تا تصمیم بگیرید که کدام یک را تغییر دهید یا به سادگی متوقف کنید.

شما همچنین می توانید از ” هدف گذاری بهینه شده » ریختن با توجه به کلمات کلیدی، مخاطبان مورد نظر را تعریف کنید یا صفحات فرود

ساخت مخاطب بهتر

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از یک مخاطب ساز جدید برای ایجاد و استفاده مجدد از مخاطبان در کمپین‌ها استفاده کنند. کاربران همچنین می توانند از ویرایشگر Google Ads و همچنین API برای مدیریت کمپین های بزرگ استفاده کنند.

این چه چیزی برای تبلیغ کنندگان و کاربران به همراه خواهد داشت؟

پتانسیل اعلامیه های Discovery با افزودنی هایی مانند این جالب تر است. گوگل می خواهد این قالب را ضروری کند و از موفقیت فیدهای محتوا استفاده کنید (مانند YouTube یا Discover) برای تبلیغات آن. برای تبلیغ کنندگان، فقط مثبت است، به ویژه، a کار را تسهیل کرد. برای کاربران، هیچ منفی نیز وجود ندارد: این ویژگی های جدید خواهد بود تقویت کیفیت هدف گذاری و در نتیجه ارتباط برخی از اطلاعیه ها همچنین فرصتی برای آوردن است ارزش افزوده بیشتر در تبلیغات.





منبع