4 پاسخ رسمی به سوالات متداول برای بهینه سازی عملکرد!


YouTube اخیراً به سؤالات متداول در مورد نحوه عملکرد الگوریتم خود که نمایش شورت های YouTube را مدیریت می کند و به طور کلی تأثیر آنها بر کانال های YouTube پاسخ داده است. در اینجا نکات کلیدی برای به خاطر سپردن در چند سوال / پاسخ آورده شده است.

1- آیا ارسال شورت یوتیوب بر کانال هایی که ویدیوهای طولانی ارسال می کنند تأثیر منفی دارد؟

Selon YouTube، ارسال شورت تاثیر منفی بر کانال های یوتیوب که برای ارسال ویدیوهای طولانی استفاده می شوند، ندارد.

پس از انجام یک تجزیه و تحلیل داخلی با تمرکز بر کانال هایی که فقط ویدیوهای طولانی را به اشتراک می گذارند (علاوه بر Shorts) و کانال هایی که ویدیوهای کوتاه و طولانی را به اشتراک می گذارند، یوتیوب تشخیص داده است که کانال‌هایی که Shorts منتشر می‌کنند، سریع‌ترین رشد مخاطب را دارند، صرف نظر از طول ویدیوهای ارسال شده.

یوتیوب همچنین اصرار دارد که تقاضای آنلاین برای ویدیوهای کوتاه روند رو به رشدی است که به نظر می رسد اینجا باقی بماند.

2- ویدیوهای کوتاه یا طولانی یوتیوب؟ کدام قالب را ترجیح دهیم؟

برای یوتیوب، هیچ قالب ایده‌آلی وجود ندارد: همه چیز به مخاطب هدف، نوع محتوای به اشتراک گذاشته شده و تمایل سازنده با این یا آن قالب بستگی دارد. یوتیوب توصیه می‌کند که یوتیوب‌برها همه قالب‌های مختلف را آزمایش کنند تا ببینند چه چیزی برای آنها کار می‌کند.

با این حال، این شبکه اجتماعی توصیه می کند که سازندگان برای افزایش مخاطبان خود و امیدوار به جمع آوری مشترکین جدید، شورت های یوتیوب را آزمایش کنند. به عنوان مثال، این می تواند شامل استخراج کلیپ های کوتاه 10 ثانیه ای از ویدیوهای طولانی تر باشد.

3- آیا شورت های محبوب توصیه ویدیوهای طولانی از یک کانال را به همان مخاطبان تبلیغ می کنند؟

فقط به این دلیل که Shorts محبوب و پربازدید است، به این معنا نیست که به مخاطبانی که این Shorts را مشاهده کرده اند، ویدیوهای طولانی تری از کانال YouTube در پشت این ویدیوهای کوتاه ارائه می شود.

الگوریتم Shorts و Longest Videos در حال حاضر به طور مستقل کار می کند.

طبق گفته یوتیوب، طرفداران ویدیوهای کوتاه لزوماً طرفداران فرمت های طولانی تر نیستند، بنابراین آنها لزوماً تمایل ندارند ویدیوهای طولانی را از همان کانال به مخاطبانی که Shrots این کانال را تماشا کرده اند فشار دهند.

4- آیا ایجاد یک کانال YouTube متفاوت که منحصراً برای Shorts رزرو شده است مرتبط است؟

طبق گفته یوتیوب، مهمترین چیز این است که ویدیوها را بر اساس مخاطبان گروه بندی کنید، چه فیلم های کوتاه، چه ویدیوهای زنده یا ویدیوهای سنتی.

اگر Shorts همان مخاطبی را هدف قرار دهد که معمولاً ویدیوهایی که در کانال به اشتراک گذاشته می شود، هیچ علاقه ای برای سازنده وجود نخواهد داشت که کانال ها را جدا کند.

برعکس، اگر شلوارک مخاطب جدیدی را هدف قرار دهد که با سایر ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده توسط کانال اصلی مرتبط نیست، ممکن است کانال جدیدی مرتبط باشد.

آیا تعداد Shorts به اشتراک گذاشته شده توسط یک کانال YouTube بر عملکرد ممکن برای این Shorts تأثیر دارد؟

هر Short شانس موفقیت دارد، صرف نظر از کانال YouTube که آن را به اشتراک می گذارد یا تعداد ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده توسط دومی.

عملکرد یک YouTube Short بیشتر به این بستگی دارد که مردم آن را به طور کامل تماشا کنند یا نه. و ویدیو را در جریان Shorts رد نکنید.

با این حال، طبق گفته یوتیوب، مشارکت مخاطب برای شورت اغلب در طول زمان ایجاد می شود، نه اینکه فورا اتفاق بیفتد. بنابراین شانس غیرمستقیم بیشتری وجود دارد که Shorts زمانی که توسط حساب‌هایی با مخاطبان زیادی پخش می‌شود، محبوب شوند.

منبع





منبع