5 ایده موضوع وبلاگ برای سایت تجارت الکترونیک شما • Yoast

یک راه عالی برای ارائه ایده های موضوعی جدید برای وبلاگ تجارت الکترونیک خود، دنبال کردن رویدادهای جاری و نوشتن در مورد آنها است. به سایت های خبری مختلف توجه داشته باشید و پست هایی بنویسید که در آن دیدگاه یا تخصص خود را در مورد اخبار در جایگاه خود ارائه دهید. برای اطمینان از اینکه چیزی را از دست ندهید، حتی می توانید هشدارهایی را برای موضوعات خاص تنظیم کنید. و اگر تعطیلات یا رویدادی در راه است، پستی در مورد نحوه استفاده از محصولات شما در آن تعطیلات یا رویداد بنویسید.

نکته: آیا می خواهید مطمئن شوید که صفحات محصول شما در نتایج جستجو عملکرد خوبی دارند؟ با افزونه Yoast WooCommerce SEO ما، می‌توانید از داده‌های ساختاری عالی Yoast SEO برای دریافت نتایج محصول غنی بهره ببرید. به علاوه، می‌توانید پیش‌نمایش ظاهری محصولات خود را در نتایج جستجو مشاهده کنید! و اگر فروشگاه Shopify را راه اندازی می کنید، این نیز مشکلی نیست. Yoast SEO برای Shopify به شما کمک می کند ترافیک خود را افزایش داده و محتوای خود را بهینه کنید.

داستان های مشتری

ماریکه رئیس استراتژی Yoast و بنیانگذار آکادمی Yoast SEO است. او دوست دارد ایده ها و محصولات جدیدی ارائه دهد تا SEO را برای همه قابل دسترس کند و از رشد سالم Yoast اطمینان حاصل کند!

آواتار یا ماریکه ون د راکت



منبع

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از داستان سرایی در یک پست وبلاگ »

بیایید وبلاگ نویسی کنیم!

ممکن است کار زیادی به نظر برسد، اما حفظ وبلاگ در سایت تجارت الکترونیک شما قطعا ارزش وقت شما را دارد. وبلاگ به مخاطبان شما این امکان را می دهد که درباره برند و محصولات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. شما قادر خواهید بود داستان برند و محصولات خود را از دیدگاه خود بگویید و به مخاطبان خود در مورد ایده ها یا برنامه های جدیدی که ممکن است داشته باشید اطلاع دهید. این باعث ایجاد اعتماد بین شما و مخاطبان می شود و تعامل آنها را افزایش می دهد.

یک وبلاگ می تواند به مخاطبان شما کمک کند تا شما را آنلاین پیدا کنند. اما حفظ آن می تواند سخت باشد. شما باید به طور مداوم ایده های جدید و منحصر به فردی برای وبلاگ تجارت الکترونیک خود داشته باشید. علاوه بر این، شما می خواهید محتوای عالی ایجاد کنید تا مطمئن شوید که مخاطبان شما همچنان به سایت شما باز می گردند. بنابراین، بیایید با اولین و کاملاً ضروری گام در ایجاد و حفظ وبلاگ تجارت الکترونیک خود شروع کنیم: تحقیق کلمات کلیدی.

1. ورودی از تحقیق کلمات کلیدی

وبلاگ می تواند یک ابزار بازاریابی عالی برای سایت تجارت الکترونیک شما باشد. این امکان را به شما می دهد تا همه چیز را در مورد برند، محصولات و شرکت خود به خوانندگان بگویید. به علاوه، با وبلاگ نویسی به طور منظم شانس رتبه سایت خود را در نتایج جستجو افزایش خواهید داد. همانطور که گفته شد، ارائه ایده های جدید می تواند دشوار باشد. در این پست، من در مورد 5 ایده موضوع بحث خواهم کرد که به شما کمک می کند تا یک وبلاگ عالی در سایت تجارت الکترونیک خود داشته باشید!

چرا باید وبلاگ داشته باشید؟

درباره روش های مختلف استفاده مردم از محصولات شما داستان بگویید و این داستان ها را آموزنده و سرگرم کننده کنید. این وبلاگ ها را خیلی پرفروش نکنید. به مردم نشان دهید چرا آنها باید وسایل شما را بخرند به جای اینکه به آنها بگویند باید بخرند.

همچنین، این تعامل یک راه عالی برای ارتباط با افراد و اطمینان از بازگشت آنها به سایت شما است. اگر هنوز در مورد اجازه دادن نظر در وبلاگ خود کمی مردد هستید، پستی داریم که به شما کمک می کند نظرات را در وبلاگ خود مدیریت کنید.

4. وبلاگ با لمس شخصی

بیشتر بخوانید: راهنمای نهایی وبلاگ نویسی »

5 ایده وبلاگ برای سایت های تجارت الکترونیک

نوشتن پست های وبلاگ به شما این امکان را می دهد که یک لمس شخصی به سایت خود و به همراه آن برند و شرکت خود اضافه کنید. حتی یک شرکت یا برند بزرگ واقعاً می‌تواند از وبلاگی که افراد را در سطح شخصی جذب می‌کند سود ببرد. یکی از راه‌های انجام این کار، نشان دادن نویسندگان وبلاگتان است. به خوانندگان خود اجازه دهید افرادی که پست های وبلاگ شما را می نویسند و تخصص آنها را بشناسند. و در صورت امکان، اجازه دهید مدیر عامل شما (یا کارشناسان تیم شما) در مورد دیدگاه خود در مورد بازار یا روش استفاده از محصولاتی که شرکت شما می فروشد بنویسند. با دادن جلوه شخصی به وبلاگ های خود، به شرکت و برند خود چهره ای می دهید که مردم بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. این به افراد کمک می کند به شرکت شما متصل شوند و حتی ممکن است آنها را متقاعد کند که به فروشگاه آنلاین شما بازگردند.

برای مثالی از نحوه انجام این کار در Yoast، چندی پیش گوگل Web Vitals را معرفی کرد – مجموعه جدیدی از معیارها برای اندازه گیری سرعت و تجربه کاربر از وب سایت ها. از آنجایی که می دانیم خوانندگان ما می خواهند بیشتر در مورد این موضوع بدانند، زیرا آنها اغلب نگران بهینه سازی سایت خود هستند، پست های وبلاگی مختلفی نوشتیم که توضیح می دادیم این Web Vital ها چیست و چه تاثیری می توانند بر روی سایت ها داشته باشند.

برای بررسی جستجوهای پیشنهادی گوگل (هنگامی که در حال تایپ هستید) می توانید کلمه کلیدی را که پیدا کرده اید را در گوگل جستجو کنید. یا از ابزارهایی مانند Google Trends برای تحقیق در مورد تعداد دفعات استفاده از عبارت جستجوی شما در مقایسه با عبارات مشابه. اما تحقیق کلمات کلیدی بسیار بیشتر است. و اگر برای انجام درست آن وقت صرف کنید، این کار با ارائه لیستی از کلمات کلیدی تمرکز که به شما در رتبه بندی عبارات جستجوی مناسب کمک می کند، نتیجه خواهد داد.

همانطور که قبلاً گفتم، یک وبلاگ می تواند یک ابزار بازاریابی عالی برای هر سایت تجارت الکترونیکی باشد. به همین دلیل است که به نظر من باید بخشی از استراتژی سئوی تجارت الکترونیک شما باشد. این به شما این امکان را می دهد که افراد بیشتری را به سایت خود جذب کنید، تعامل آنها را افزایش دهید و برند و شرکت خود را به گونه ای که می خواهید دیده شوید معرفی کنید. امیدوارم این 5 ایده وبلاگ برای سایت های تجارت الکترونیک ورودی کافی برای راه اندازی و حفظ یک وبلاگ عالی در اختیار شما قرار دهد!

ممکن است در ابتدا کمی ترسناک به نظر برسد، اما دادن این امکان به خوانندگان برای گذاشتن نظرات در وبلاگ شما راهی عالی برای دریافت ورودی برای پست های جدید است. دعوت از افراد برای گذاشتن نظر در وبلاگ خود به این معنی است که احتمالاً بازخورد و سؤالاتی دریافت خواهید کرد. سپس می توانید از آن برای تعیین اینکه مخاطبان شما می خواهند درباره چه موضوعاتی بیشتر بدانند و در مورد چه مواردی می توانید یک پست وبلاگ جدید بنویسید استفاده کنید.

به خواندن ادامه دهید: تحقیق کلیدواژه: راهنمای نهایی »

2. رویدادها و اخبار جاری

به خواندن ادامه دهید: 5 نکته برای نوشتن پست های وبلاگ خواندنی »