
بروزرسانی: 20 تیر 1404
5 روند اصلی برای خرده فروشی برای سال 2023
بنابراین خرده فروشان بزرگ هر علاقه ای به آن دارند کیفیت فرآیند تولید و طیف محصولات خود را برجسته می کند که هم به محیط زیست و هم به سلامت احترام می گذارد.
محبوبیت برچسب های خصوصی در حال افزایش است
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
قبل از ترک...
این چگونه می تواند محقق شود؟ پیاده سازی فناوری های درون فروشگاهی، پشتیبانی شخصی مشتری توسط مشاور مجازی، توسعه کلیک و جمع آوری و غیره.
مصرف کنندگان بیشتر بر رفاه خود متمرکز هستند
برای خرده فروشان بزرگ، فیژیتالیزه کردن راه حلی است با روندهای جدید مصرف کننده در ارتباط باشید، در حالی که هویت خود را حفظ می کند.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
در اینجا 5 مورد از روندهای اصلی که برای توزیع انبوه برای سال آینده می شناسیم آورده شده است. دریغ نکنید اگر روندهای اصلی دیگری را در این بخش می شناسید که می تواند این مقاله را تکمیل کند، به ما اطلاع دهید!
هدف این است که برچسب خصوصی توسط مشتریان به عنوان یک "برند واقعی" در نظر گرفته شود.
احتمالاً به دلیل پدیده تورم بالا که در حال حاضر با آن مواجه هستیم، این روند همچنان شگفت انگیز است.
توسعه چند کاناله، حتی همه کاناله، برای حفظ موفقیت توزیع انبوه ضروری است. بنابراین کانال های فیزیکی و دیجیتالی باید سرمایه گذاری شوند.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
را فیژیتالیزه شدن، این یک استراتژی بازاریابی است که هم تجربه فیزیکی و هم تجربه دیجیتالی را به مصرف کننده ارائه می دهد.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=V9eddGt9N78[/embed]
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
اگر این خبر در مورد روندهای بزرگ خرده فروشی برای سال 2023 به شما علاقه مند است، در اشتراک گذاری آن در پلتفرم های مختلف اجتماعی و برای مشترک شدن در خبرنامه بازاریابی دیجیتال ما (روزانه یا هفتگی) برای دریافت مقالات بعدی ما

روندهای اصلی برای سال 2023 برای توزیع انبوه
هوش مصنوعی در حال رشد است
مصرف کنندگان به کره زمین توجه می کنند، اما به سلامت و رفاه خود نیز توجه می کنند. بیشتر به ترکیب محصولات، منشاء آنها، روش های ساخت مورد استفاده در شرکت ها توجه می کند.
مصرف کنندگان بیش از هر چیز به دنبال کاهش میانگین قیمت سبد خود هستند که آنها را به سمت آن سوق می دهد بیشتر روی برندهای فروشگاهی تمرکز کنید.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
به عنوان مثال، توسعه قفسه های هوشمند در فروشگاه ها امکان تشخیص کمبود موجودی، کنترل تاریخ انقضا، مدیریت منابع و غیره را فراهم می کند.

تاکید باید روی دست دوم باشد
مصرف کنندگان مسئولیت می پذیرند و به خرید خود توجه می کنند. بنابراین، برندها باید همین کار را انجام دهند تا در چشم مشتریان خود "جالب" باقی بمانند. شهرت برند در خطر است.
بنابراین، برای سال آینده، مهم است که تلاش ها (و بخشی از بودجه) را به اقداماتی با هدف توسعه جنبه پایدار شرکت ها اختصاص دهیم (تغییر بسته بندی، تحویل سازگار با محیط زیست، کاهش ضایعات و غیره).
فیژیتالیزه شدن به رشد خود ادامه می دهد
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
به عنوان یک حرفه ای در این بخش، ضروری است که این روند را درک کنید و تلاش های لازم را برای ارائه محصولات با کیفیت با قیمت های جذاب سرمایه گذاری کنید.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
منبع
ما به طور منظم پیشرفت های هوش مصنوعی را در همه زمینه ها به شما ارائه می دهیم و توزیع انبوه امسال از این قاعده مستثنی نیست.
اما به طور مشخص، هوش مصنوعی چگونه خود را در دنیای توزیع انبوه تحمیل می کند؟
- با توسعه روش های جدید برای بهبود شرایط کاری کارکنان
- با پیش بینی نوسانات قیمت، امکان تعیین قیمت های منصفانه تری را فراهم می کند
- پیش بینی تقاضا و کمک به مدیریت موجودی
- با جبران کمبود نیروی انسانی
- با خودکار کردن کارهای تکراری