قبل از ترک…
به عنوان مثال، توسعه قفسه های هوشمند در فروشگاه ها امکان تشخیص کمبود موجودی، کنترل تاریخ انقضا، مدیریت منابع و غیره را فراهم می کند.

تاکید باید روی دست دوم باشد
احتمالاً به دلیل پدیده تورم بالا که در حال حاضر با آن مواجه هستیم، این روند همچنان شگفتانگیز است.
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
اما به طور مشخص، هوش مصنوعی چگونه خود را در دنیای توزیع انبوه تحمیل می کند؟
- با توسعه روش های جدید برای بهبود شرایط کاری کارکنان
- با پیش بینی نوسانات قیمت، امکان تعیین قیمت های منصفانه تری را فراهم می کند
- پیش بینی تقاضا و کمک به مدیریت موجودی
- با جبران کمبود نیروی انسانی
- با خودکار کردن کارهای تکراری
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
مصرف کنندگان بیش از هر چیز به دنبال کاهش میانگین قیمت سبد خود هستند که آنها را به سمت آن سوق می دهد بیشتر روی برندهای فروشگاهی تمرکز کنید.
هدف این است که برچسب خصوصی توسط مشتریان به عنوان یک “برند واقعی” در نظر گرفته شود.
این چگونه می تواند محقق شود؟ پیاده سازی فناوری های درون فروشگاهی، پشتیبانی شخصی مشتری توسط مشاور مجازی، توسعه کلیک و جمع آوری و غیره.
مصرف کنندگان بیشتر بر رفاه خود متمرکز هستند
مصرف کنندگان مسئولیت می پذیرند و به خرید خود توجه می کنند. بنابراین، برندها باید همین کار را انجام دهند تا در چشم مشتریان خود “جالب” باقی بمانند. شهرت برند در خطر است.
به عنوان یک حرفه ای در این بخش، ضروری است که این روند را درک کنید و تلاش های لازم را برای ارائه محصولات با کیفیت با قیمت های جذاب سرمایه گذاری کنید.
در اینجا 5 مورد از روندهای اصلی که برای توزیع انبوه برای سال آینده می شناسیم آورده شده است. دریغ نکنید اگر روندهای اصلی دیگری را در این بخش می شناسید که می تواند این مقاله را تکمیل کند، به ما اطلاع دهید!
را فیژیتالیزه شدن، این یک استراتژی بازاریابی است که هم تجربه فیزیکی و هم تجربه دیجیتالی را به مصرف کننده ارائه می دهد.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)