5 رکن سئو چیست؟

تولید محتوای با کیفیت یکی از مهمترین ارکان سئو است. شما باید با ایجاد محتوایی با ارزش افزوده بالا، آنچه را که به مردم نیاز دارند، بدهید. محتوایی که به طور منظم در سایت خود منتشر می کنید باید برای کاربران اینترنت و با توجه به جستجوهایی که در موتورهای جستجو انجام می دهند طراحی شود. اما مراقب باشید، انتشار منظم مقالات در سایت خود کافی نیست، بلکه باید به بهینه سازی آنها نیز فکر کنید و برای این کار باید از کلمات کلیدی مناسب در سرتاسر مقالات، عنوان ها، زیرنویس ها استفاده کنید… اگر آن را ندارید زمان یا مهارت هایی برای ایجاد محتوای با کیفیت خودتان، می توانید استخدام کنید سئوی آژانس. اینها متخصصان سئو هستند که می توانند به شما در ارجاع بهتر سایتتان کمک کنند.

به تجربه کاربری فکر کنید

اگر می خواهید سئوی بهتری برای سایت خود داشته باشید، باید از رسانه های اجتماعی هوشمندانه استفاده کنید. برای ارجاع به یک وب سایت، موتورهای جستجو از معیارهای مختلفی از جمله لایک، اشتراک گذاری و نظرات شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. لذا در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید. به این ترتیب، در عین بهبود سئو سایت، سایت خود را راحت‌تر می‌شناسید.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

هنگامی که شما یک وب سایت دارید، سئو (بهینه سازی موتور جستجو) از اهمیت بالایی برخوردار است. اتخاذ استراتژی سئو شامل انجام هر کاری برای بهبود دید وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل است. اکنون 5 رکن سئو را کشف کنید.

Rocketlinks IA

تبلیغات

اخبار سئو

محتوای با کیفیت ایجاد کنید

ساختار یک سایت با ارگونومی کلی آن مطابقت دارد. برچسب ها، URL ها، معماری، لینک های داخلی و خارجی… همه چیز باید کاملاً ساختار یافته باشد تا بتواند ناوبری واضح را به کاربران اینترنت ارائه دهد، اما همچنین به گونه ای که سایت شما برای موتورهای جستجو کاملاً قابل درک باشد.

از شبکه های اجتماعی برای سئو استفاده کنید

دومین رکن سئو به تجربه کاربر مربوط می شود. اگر تجربه آنها در سایت شما خوشایند نباشد، کاربران اینترنت به سادگی به جای دیگری خواهند رفت. بنابراین، ناوبری در سایت شما باید روان، بدون زمان بارگذاری و بصری باشد. علاوه بر این، سایت شما باید ریسپانسیو نیز باشد (مناسب برای همه رسانه ها: کامپیوتر، گوشی هوشمند، تبلت و غیره). خود را به جای کاربران اینترنت قرار دهید تا انتظارات آنها را به طور کامل درک کنید. تصور کنید در حال گشت و گذار در وب سایتی هستید که نمایش صفحات آن در چند ثانیه طول می کشد یا خوانایی آن برای گوشی هوشمند شما مناسب نیست. به ناچار این کار شما را آزار می دهد و به سایت دیگری می روید. کاربران اینترنت دقیقاً همین طور فکر می کنند.

پیوندها را در جای مناسب قرار دهید

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

این مقاله توسط یک شریک مهمان به عنوان بخشی از یک مشارکت حمایت شده نوشته شده است

دو نوع لینک وجود دارد: لینک های داخلی و لینک های خارجی یا لینک های برگشتی. پیوندهای داخلی پیوندهایی هستند که شما در مقالات خود قرار می دهید و به مقالات دیگر در سایت شما اشاره می کنند. اما در اینجا، به خصوص بک لینک ها مهم هستند. به طور خاص، اینها پیوندهایی در سایر وب سایت ها هستند که به سایت شما اشاره می کنند. این به شما امکان می دهد ترافیک را جذب کنید که برای شما مفید است. توجه، با این حال، بسیار مهم است که بین تعداد پیوندهایی که در مقالات خود قرار می دهید تعادل ایجاد کنید. زیاده روی نکنید، زیرا برای سئوی شما مضر است.

ساختار مناسب سایت خود را انتخاب کنید

اکنون 5 رکن سئو را می شناسید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه اینها را در عمل به کار ببرید تا حضور خود را در وب بهبود بخشید. اگر به مرجع طبیعی تسلط ندارید، از کمک گرفتن از یک آژانس سئو دریغ نکنید.