نرم افزار CRM خود را به عنوان یک ابزار برنامه ریزی قدرتمند معرفی می کند. امکان سازماندهی انتساب مشتریان بالقوه به اعضای مختلف تیم را به شیوه ای بهینه فراهم می کند. این پارامترهای مختلفی مانند در دسترس بودن کارمندان، مناطق جغرافیایی مداخله، بخشهای فعالیتی که هر فروشنده در آن تخصص دارد را ادغام میکند… بنابراین مدیر ابزاری دارد که به او اجازه میدهدقرار ملاقات ها را ترتیب دهید برای کل تیمش، با در نظر گرفتن عناصر مختلفی که می تواند کارایی آنها را افزایش دهد. همچنین میتواند استراتژیهای مختلفی را بر اساس خطمشی شرکت تنظیم کند تا از پیگیری بهتر منجر شود.
ابزار دیجیتال امکان تولید خودکار را به شما ارائه می دهد گزارش های سفارشی برای ارزیابی عملکرد روزانه تیم های خود این پارامترهای مختلف باعث می شود که به بهترین کارمندان پاداش داده شود و در عین حال به کسانی که کارایی کمتری دارند انگیزه دهد. شما می توانید استراتژی های خود را در زمان واقعی تنظیم کنید تا به نتایج بهتری برسید.
با سازماندهی بهتر داده های چشم انداز و افزایش دید، نرم افزار CRM ابزاری را در اختیار شما قرار می دهد تا یک استراتژی کسب و کار موثر. تجزیه و تحلیل اطلاعات در واقع به یک تمرین ساده تر تبدیل می شود. شما می توانید با اطمینان از اینکه نتایج قابل اعتمادی دریافت خواهید کرد، پروفایل مشتری را انجام دهید. با درک بهتر ویژگی ها و نیازهای مشتریان بالقوه خود، می توانید اقدامات خود را بهتر هدف قرار دهید. سخنرانی ها با توجه به هر دسته از مشتریان بالقوه تطبیق داده می شوند تا نرخ تبدیل بهتری داشته باشند.
برای تضمین کارایی طولانی مدت، ابزارهای CRM، مانند آنچه که توسط Sellsy ارائه می شود، شامل ویژگی هایی است که به شما امکان می دهدتجزیه و تحلیل عملکرد. بنابراین آنها ابزارهای پیگیری و تجزیه و تحلیل ضروری را برای اطمینان از رشد بهتر چشم انداز/مشتری به شرکت ارائه می دهند. با نرم افزار CRM، ایده روشنی از فرصت هایی که هر کارمند مدیریت می کند دارید. میتوانید تعداد مداخلات انجامشده در هر مشتری، تعداد سرنخهای ورودی را که بهطور دورهای برنده میشوید، پیگیری کنید…
فرآیند احراز صلاحیت سرنخ با ابزار CRM آسان تر می شود. شما این امکان را دارید که پایگاه داده خود را بهینه کنید، سرنخ های ناموفق، سرنخ های غیرفعال و موارد تکراری را حذف کنید. استفاده از اطلاعاتی که در اختیار دارید آسانتر است، که استراتژی جستجوی شما را در چندین سطح تقویت میکند.
ابزار CRM این امکان را ارائه می دهدبسیاری از کارها را خودکار می کند مربوط به اکتشاف، که باعث صرفه جویی در زمان قابل توجهی می شود. بهره وری تیم تجاری به لطف اتوماسیون برخی از فعالیت های مکانیکی و تکراری به طور سیستماتیک افزایش می یابد. با این نوع نرم افزارها، یادآورهای تجاری می توانند به عنوان مثال به صورت خودکار انجام شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابزار را با نشان دادن تعداد مداخلات پیکربندی کنید که پس از آن می توان یک پیگیری تجاری برای مشتری ارسال کرد.
اقدامات تیم های خود را دنبال کنید و عملکرد خود را بسنجید
بنابراین تیم های جستجوگر شما از پشتیبانی پویا، عملی و ایمن بهره مند می شوند که آنها را قادر می سازد تا ماموریت های خود را انجام دهند. علاوه بر این، ابزار مدیریت ارتباط با مشتری دیجیتالی نسبت به ورق های کاغذی دست و پا گیرتر است. نمایندگان فروش می توانند اطلاعات جمع آوری شده در فیلد را وارد کرده و به صورت خودکار در پایگاه داده شما متمرکز کنند. آنها همچنین می توانند برای برقراری ارتباط بهتر با او سریعتر اطلاعات مربوط به مشتری را پیدا کنند.
تجزیه و تحلیل داده های بالقوه را بهبود بخشید تا اقدامات خود را بهتر هدف قرار دهید

متمرکز کردن داده های احتمالی برای دید بهتر
اگر راه حل حرفه ای مانند CRM سلسی، شما اطمینان حاصل کنید امنیت داده های مشتریان بالقوه و مشتریان شما. شما از ذخیرهسازی ایمن و بسیاری از ویژگیهایی بهره میبرید که مدیریت اطلاعات را بسیار روان میکند. این ابزار همچنین تضمین می کند که فرآیندهای مدیریت داده شما با مقررات GDPR در اتحادیه اروپا مطابقت دارد.
دسترسی به داده ها را برای تیم تلفن همراه و دورکاری خود تسهیل کنید
همچنین میتوانید کمپینهای جستجوی خود را به طور کامل سفارشی کنید، که باعث میشود بهتر مورد توجه اهداف شما قرار گیرد.
با برنامه ریزی اقدام بهتر در زمان و کارایی صرفه جویی کنید
این مقاله به عنوان بخشی از مشارکت حمایت شده با سلسی نوشته شده است
و نرم افزار مدیریت مشتری بیش از همه یک پایگاه داده است که به شما امکان می دهد اطلاعات مهمی در مورد مشتریان بالقوه خود جمع آوری کنید. اطلاعات ضروری در مورد اهداف شما با حروف بزرگ، سازماندهی شده و در همان ابزار ثبت می شود. این به شما یک دید کلی از داده ها می دهد، عاملی که اجرای استراتژی های جستجو و تصمیم گیری را تسهیل می کند.
یکی از مزایای قابل توجه CRM این است که دسترسی به داده ها را در زمان واقعی ارائه می دهد. خواه در محل شرکت، دورکاری، جلسه یا در یک تور فروش، هر یک از اعضای تیم می توانند به راحتی به اطلاعات مشتری دسترسی داشته باشند. این کار را می توان از طریق تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر انجام داد. تنها چیزی که برای این کار لازم است یک اتصال اینترنتی ساده است. پایگاه داده مشتری و مشتری بالقوه می تواند باشد در هر زمان مشورت کرد توسط چندین کاربر