5 نکته برای ایجاد مسابقه ای که تبدیل می شود
انتشار: مرداد 31، 1401
بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1404

5 نکته برای ایجاد مسابقه ای که تبدیل می شود


اجزای یک مسابقه که بازیکنان را به افراد بالقوه تبدیل می کند چیست؟ چگونه تبدیل مسابقات آن را بهینه کنیم؟ در اینجا 5 نکته برای بهینه سازی مسابقات و نه تنها جذب شرکت کنندگان وجود دارد.

1- یک فرم ثبت نام کوتاه را انتخاب کنید

هر چه یک فرم سؤالات و فیلدهای بیشتری داشته باشد، لیدر واجد شرایط بیشتری است، اما تعداد کمتری از آنها می خواهند اطلاعات بیشتری را از اولین تماس با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

برای به دست آوردن بیشترین تبدیل و سرنخ ممکن، توصیه می شود ابتدا از مشتری احتمالی خود موارد ضروری را بپرسید: ایمیل و/یا شماره تلفن او علاوه بر نام خانوادگی/نام.

در زمینه یک مسابقه b2b، ممکن است فقط به ایمیل های حرفه ای اجازه شرکت داده شود تا از سرنخ های کمتر واجد شرایط جلوگیری شود (اما با این رویکرد مراقب باشید، زیرا در مناطق خاصی، بسیاری از متخصصان هنوز از صندوق پستی رایگان استفاده می کنند. مانند Gmail، Wanadoo یا Yahoo.)

۲- از طراحی گرافیکی مسابقه خود مراقبت کنید

جنبه گرافیکی بازی مسابقه شما یک عامل کلیدی موفقیت است. هرچه طراحی دنیای اطراف مسابقه شما شیک تر و حرفه ای تر باشد، برای مخاطب هدف شما جذاب تر خواهد بود.

3- جوایز جذابی را وارد بازی کنید و چندین برنده داشته باشید

این ممکن است برای برخی از شما بدیهی به نظر برسد، اما برای یک مسابقه برای جذب شرکت کنندگان، بالاتر از همه، جوایزی که در بازی قرار می گیرند باید برای اهداف مسابقه جذاب باشند.

هرچه داده های بیشتری از مشتری خود در ازای مشارکت آنها درخواست کنید، جایزه بزرگتر خواهد بود. البته توصیه می شود جوایزی را که در بازی قرار می گیرند با اهداف مورد نظر تطبیق دهید.

علاوه بر این، ارائه امکان برنده شدن به چندین نفر، شانس جالب توجه شدن بازی مسابقه شما توسط مخاطبان هدف شما را به حداکثر می رساند، زیرا شانس برنده شدن در چیزی بیشتر از یک بازی مسابقه ای با یک برنده است.

4- رعایت GDPR و قانون جمع آوری داده ها

فراتر از تعهدات قانونی، پیروی از GDPR (مقررات عمومی برای حفاظت از داده های شخصی) برای اثبات به مخاطبان هدف خود بسیار مهم است که شما یک شرکت جدی هستید که نگران احترام به داده های شخصی جمع آوری شده هستید.

اگر از پایان سال 2014 ارائه مقررات دیگر اجباری نباشد، برای برگزارکنندگان مسابقات ضروری است که یک خط مشی رازداری مرتبط با بازی بازاریابی خود داشته باشند.

به نظر شما این می تواند ترمزی برای ثبت نام باشد؟ دوباره فکر کن

شرکت هایی که خود را ایجاد می کنند بازی های بازاریابی با Clickncom، یک بازیگر پیشرو در این زمینه، برای مثال، نرخ پذیرش سیاست حفظ حریم خصوصی را در حدود 90٪ مشاهده کنید (اگرچه این کادر اجباری نیست).

علاوه بر این، قانون به شرکت ها اجازه نمی دهد تا به طور گسترده اطلاعات شخصی مشتریان و مشتریان احتمالی خود را جمع آوری کنند. بنابراین باید مراقب باشید که فقط اطلاعاتی را درخواست کنید که واقعاً برای مطابقت با الزامات قانونی مرتبط هستند.

5- یک تجربه مثبت برای شرکت کنندگان فراهم کنید

شرکت در یک بازی مسابقه ای برای بسیاری به معنای بازی و باخت است... برای تبدیل این تجربه بازی که می تواند برای برخی کاملاً خسته کننده باشد، ارائه یک تجربه مثبت از طریق بازی مسابقه آن می تواند راه خوبی برای تبدیل افراد بالقوه به مشتریان بالقوه باشد.

برای مثال، ممکن است به بازنده ها این فرصت داده شود که یک قرعه کشی دیگر را برای برنده شدن یک جایزه ثانویه دوباره پخش کنند. به عنوان مثال، شرکت برگزارکننده می تواند در اولین خرید آنلاین (اگر این دستگاهی است که به افرادی که در خبرنامه آنها مشترک می شوند ارائه می شود) تخفیف معتبری به آنها ارائه دهد.

با اجرای این نوع سیستم برد-برد، بازنده ها می توانند به مشتریان بالقوه تبدیل شوند.

این مقاله به عنوان بخشی از همکاری حمایت شده با Clickncom نوشته شده است



منبع