5 نکته مهم از مطالعه Semji

این 5 عنصر تنها بخشی از 18 نکته کلیدی را نشان می دهد که در مطالعه انجام شده توسط سمجی نشان داده شده است. برای به دست آوردن کل تجزیه و تحلیل و همچنین به کارگیری توصیه های حاصل، می توانید مطالعه کامل را با کلیک بر روی اینجا دانلود کنید.

این تفاوت را می توان با ماهیت کلمات کلیدی توضیح داد که پاسخ های کوتاه تری را ایجاد می کنند و بنابراین با سرعت بیشتری توسط کاربران مشورت می کنند.

4. درآمد به سطح سئوی محتوا بستگی دارد

سطح بهینه سازی سئو بر ترافیک مقاله تاثیر می گذارد

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

مشاهده می شود که برای صفحاتی که در موقعیت 0 قرار گرفته اند، نرخ پرش بالاتر و مدت جلسه کوتاه تر از صفحاتی است که در موقعیت اول در SERP بدون موقعیت 0 قرار دارند.

علاوه بر این، وجود یک موقعیت 0 در SERP ها نیز بر رفتار کاربر تأثیر دارد.

این مقاله توسط Semji به عنوان بخشی از یک مشارکت نوشته شده است

در پایان، موقعیت اول در یک SERP بدون موقعیت 0 از نظر عملکرد سودمندتر است.

در اینجا پنج نکته از این مطالعه آورده شده است:

1. اهمیت کلمه کلیدی در تگ عنوان

نتایج مطالعه کلمه کلیدی Semji

این تفاوت را می توان با سطح دشواری کلمات کلیدی توضیح داد. هرچه کلمه کلیدی رقابتی تر باشد، بهینه سازی سئو صفحه از جمله برچسب عنوان که نقش مهمی در این تلاش دارد، ضروری تر است.

2. انواع خاصی از عناوین عملکرد سئو بهتری دارند

عملکرد سئو Semji

برای اصلاح تجزیه و تحلیل، SERP ها بر اساس حجم جستجو تقسیم شدند، که نشان داد بیشترین کلمات کلیدی جستجو شده در 87٪ از برچسب های عنوان استفاده شده است. از سوی دیگر، کلمات کلیدی کمتر جستجو شده تمایل کمتری به حضور کمتر در برچسب‌های عنوان دارند.

بنابراین بدیهی است که بهینه سازی محتوا یکی از کلیدهای به حداکثر رساندن ترافیک و بازگشت سرمایه محتوای شما است.

5. حدود 6-10 ماه طول می کشد تا یک آیتم جدید به اوج عملکرد خود برسد

تاخیر قبل از مقاله عملکرد بهینه

با این حال، نتایج ممکن است بسته به داده های تحلیل شده و صنعت متفاوت باشد. بنابراین لازم است انواع عناوین را تغییر دهید و عملکرد آنها را با هم مقایسه کنید تا عناوینی را پیدا کنید که در بخش شما بهترین کار را دارند.

سپس شکاف های عملکردی بسیار قابل توجهی بین محتوای دارای امتیاز بالا و محتوای دارای امتیاز متوسط ​​یا پایین وجود دارد. در واقع، مقاله ای با امتیاز زیر 20، 5 برابر کمتر از محتوایی با امتیاز بین 70 تا 100، ترافیک دریافت می کند.

اگرچه موقعیت 0 بیشترین کلیک (17٪) را در بین سایر محتوای موقعیت‌یافته جذب می‌کند، باید توجه داشت که پاسخ به سؤال تقریباً به طور کامل در SERP قابل مشاهده است، که به نرخ کلیک کمتر از یک موقعیت اول کلاسیک بدون P0 (25%).

هدف اصلی این مطالعه: درک رفتار گوگل در قبال محتوا و ارائه توصیه هایی برای کمک به شما در هدایت استراتژی سئو در سال 2023.

گزارش سئوی محتوای Semji

برای پاسخ به این سوال، Semji 20000 محتوای بهینه شده از طریق پلتفرم خود را تجزیه و تحلیل کرد، سپس آنها را بر اساس آنها دسته بندی کرد. امتیاز محتوا (امتیاز کلی برای محتوا، از 0 تا 100) برای ارزیابی تأثیر این تلاش‌های بهینه‌سازی بر ترافیک. برای تعریف امتیازات محتوا، فناوری Semji بر عناصر مختلفی متکی است: برچسب عنوان، طول مقاله، پاسخ به اهداف جستجو و سؤالات کاربران اینترنت، پیوندهای داخلی، زمینه واژگانی مورد استفاده و مقایسه با محتوا، رقبا در جایگاه برتر.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

توصیه می شود این اطلاعات را در استراتژی سئوی خود در نظر بگیرید: اهمیت اینرسی گوگل شما را تشویق می کند که برای اندازه گیری عملکرد محتوای خود عجله نکنید.

سمجی مشاهده کرد که از 520000 محتوای تجزیه و تحلیل شده که در صفحه اول گوگل ظاهر می شود، 75 درصد از آنها از کلمه کلیدی اصلی در تگ عنوان خود استفاده می کنند.

توجه به این نکته مهم است که این داده ها ممکن است بسته به عوامل مختلفی مانند کلمه کلیدی هدف، بخش فعالیت، فصلی بودن و غیره متفاوت باشد.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)


3. رفتار کاربر متفاوت در یک SERP با یا بدون P0

رفتار کاربر موقعیت سرور 0

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

سمجی اخیراً یک مطالعه با هدف ارزیابی عملکرد سئو محتوا در گوگل. بیش از 20000 صفحه مشتری، 500000 صفحه رقیب و 50000 SERP برای تکمیل این تجزیه و تحلیل بررسی شدند.

محتوای سئو Semji را مطالعه کنید

آیا بهینه سازی محتوا واقعاً تأثیری بر عملکرد محتوا دارد؟

هنگامی که محتوای جدید منتشر می شود، مهم است که در نظر داشته باشید که یک پدیده اینرسی از طرف گوگل رخ می دهد. در واقع، به طور متوسط ​​بین 2 تا 6 ماه طول می کشد تا موقعیت محتوای جدید بر روی کلمه کلیدی اصلی آن تثبیت شود. بنابراین باید حداقل 6 ماه صبر کرد تا به ترافیک بهینه سئو برسد.

ما متوجه تفاوت‌هایی در عملکرد بین این دسته‌ها می‌شویم، به‌ویژه در مورد عناوین به شکل سؤال یا حاوی یک سال که کلیک‌های بیشتری ایجاد می‌کند. لیست ها همچنین ترافیک قابل توجهی را در مقایسه با انواع دیگر عناوین جذب کردند.

سمجی سه دسته اصلی از عناوین مقالات را برای ارزیابی عملکرد آنها شناسایی کرده است: عناوین در قالب یک سوال، فهرست ها و عناوین شامل یک سال.