59 درصد از جستجوگران اهمیت هوش مصنوعی در جستجو را نمی دانند

در اینجا آن نظرسنجی است توییتر:

بینگ در مقابل گوگل آی

ما الان اینجا هستیم و هیجان انگیز است.

هوش مصنوعی در جستجو که توسط گوگل و بینگ نمایش داده شده است، اما بیشتر توسط بینگ، آینده جستجو است. جایگزین همه چیز نمی شود، اما تجربه جستجو را بسیار افزایش می دهد.

پاسخ توییت

همونطور که گذاشتمش توییتر، یک خط استیو جابز، “مردم نمی دانند چه می خواهند تا زمانی که آن را به آنها نشان دهید.” من آن را توییت کردم و یک خط حتی بهتر دریافت کردم:

در همین حال، وال استریت آن را دریافت می کند:

بنابراین بله، مردم واقعاً نمی دانند چه می خواهند یا به چه چیزی نیاز دارند.

مارکز براونلی، یوتیوب‌بر مشهور و منتقد عالی فناوری، نظرسنجی را در توییتر برای 6 میلیون دنبال‌کننده‌اش پست کرد و از آن پرسید که آیا ترجیح می‌دهید از Google همانطور که اکنون وجود دارد استفاده کنید یا بینگ با ChatGPT اضافه شده است. این نظرسنجی بیش از 320000 ارسال داشت و حدود 59٪ گفتند که ترجیح می دهند اکنون از Google استفاده کنند.

بحث انجمن در توییتر.





منبع

این فقط به من می گوید که حدود 60٪ از جستجوگران اهمیت هوش مصنوعی در جستجو را نمی دانند. Ab حدود 60 درصد از جستجوگران نمی دانند که چگونه هوش مصنوعی در این شکل می تواند جستجو و پاسخ ها، تکمیل کار و غیره را برای جستجوگر بهبود بخشد.

توییت نمودار

در همین حال، به وضوح مایکروسافت آن را دریافت می کند و بله، گوگل آن را دریافت می کند، به همین دلیل است که آنها در اعلام Bard عجله کردند.

نظرسنجی Bing Google Ai