60 درصد از سئوکاران فکر می کنند که لینک سازی در حال حاضر به همان اندازه در گذشته موثر است.


اخیراً از گوگل زیاد شنیده‌ایم که لینک‌ها به اندازه گذشته از فاکتور رتبه‌بندی در جستجوی گوگل مهم نیستند. اما 60 درصد از سئوکاران هنوز احساس می کنند که لینک سازی در مقایسه با چند سال پیش در حال حاضر به همان اندازه موثر است. 40 درصد از سئوکارها فکر می کنند که در مقایسه با چند سال پیش کمتر موثر است.

این نظرسنجی از طریق Marie Haynes در است توییتر; من آرای “مشاهده پاسخ ها” را حذف کردم:

ما اخیراً توضیح دادیم که چگونه یک نماینده کیفیت جستجوی گوگل می گوید که پیوندها امروزه به اندازه سال ها و سال های قبل مهم نیستند، همچنین به این موضوع پرداختیم که گوگل گفت احتمالاً پیوندها در آینده حتی از اهمیت کمتری برخوردار خواهند شد. و حتی مت کاتز، کارمند سابق گوگل، در مورد هشت سال پیش چیزی مشابه گفت و حقیقت این است که وزن لینک ها بسیار کمتر از هشت سال پیش است و این روند همچنان ادامه دارد. چند سال پیش، گوگل گفت که لینک ها مهم ترین عامل رتبه بندی جستجوی گوگل نیستند.

من می‌دانم که بسیاری از آژانس‌های سئو کارهای زیادی برای لینک‌سازی انجام می‌دهند، بنابراین از پاسخ‌های نظرسنجی تعجب نمی‌کنم.

بحث و گفتگو در توییتر.





منبع