7 نقشه جدید گوگل برجسته شد!


گوگل 7 ویژگی جدید اختصاص داده شده به جستجوهای محلی و برنامه Google Maps خود را اعلام کرده است. در اینجا آنچه تغییر خواهد کرد، و چگونه است.

در کنفرانس سالانه جستجو در گوگل، این شرکت اعلام کرد هفت ویژگی جدید و به روز رسانی مرتبط با جستجوی محلی و نقشه های گوگل. کاربران در حال حاضر می توانند از برخی از ویژگی ها استفاده کنند، سپس بقیه به تدریج عرضه خواهند شد.

به گفته گوگل، این به روز رسانی ها به طور قابل توجهی نحوه کاوش در محله ها، مشاغل و رستوران ها را در نتایج جستجوی گوگل بهبود می بخشد.

اخبار گوگل مپ

تغییرات جستجوی محلی (و Google Maps) که به زودی در دسترس خواهند بود عبارتند از:

  1. رستوران ها را بر اساس ظرف غذا جستجو کنید
  2. کشف تخصص های رستوران
  3. پشتیبانی بهتر از منوهای دیجیتال
  4. بهبود نمایشگر Google Maps Live View
  5. نماهای هوایی از مکان های دیدنی معروف با استفاده از هوش مصنوعی
  6. نمای فراگیر بهبود یافته
  7. به سرعت فضای محله ها را تجزیه و تحلیل کنید

تمام جزئیات این به روز رسانی ها را در بخش های زیر بیابید.

1- جستجوی رستوران ها بر اساس ظرف

جستجو بر اساس ظروف

گوگل قابلیت‌های جستجوی رستوران‌های خود را با ارائه امکان یافتن مراکز محلی که یک غذای خاص سرو می‌کنند، بهبود می‌بخشد.

تجربه جستجوی جدید به شما این امکان را می‌دهد تا عبارتی مانند «sushi near me» را تایپ کنید و Google فهرستی از رستوران‌هایی را که آن غذا را در منوی خود دارند، برمی‌گرداند.

گوگل از این هم فراتر خواهد رفت و به کاربران اینترنتی خود اجازه می دهد تا با قرار دادن فیلترهای نوع، دقیق تر عمل کنند: غذاهای گیاهی، وگان، غذاهای تند و غیره.

2- برجسته کردن تخصص های رستوران

غذاهای تخصصی رستوران Google Maps

رستوران‌ها اغلب تخصص‌هایی دارند که در یک جامعه محلی به آن شهرت دارند.

تشخیص این کیفیت هنگام جستجو در گوگل می تواند دشوار باشد، زیرا ستاره ها و نظرات کل داستان را بیان نمی کنند.

به زودی، Google به مردم کمک می‌کند تا رستوران‌ها را ببینند و رتبه‌بندی کنند تا بهتر بفهمند چه چیزی آنها را منحصربه‌فرد می‌کند.

در اینجا نمونه‌ای از فهرست رستوران‌های محلی با «نظرات مشتریان» در بالای صفحه آورده شده است:

Google از یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل تصاویر و نظرات استفاده می کند تا بفهمد چه چیزی یک مکان را منحصر به فرد می کند.

3- پشتیبانی بهتر گوگل از منوهای دیجیتال

منوهای دیجیتالی نقشه های گوگل

Google پوشش خود را از منوهای دیجیتال گسترش می دهد و در عین حال آنها را با تصاویری غنی غنی می کند و آنها را با اطمینان بیشتری به روز نگه می دارد.

در یک پست وبلاگ اختصاصی، گوگل توضیح می‌دهد که چگونه می‌تواند منوهای دیجیتالی بیشتری را بدون اینکه صاحبان رستوران مجبور به انجام کار خود باشند، اضافه کند:

ما اطلاعات منوی ارائه شده توسط افراد و بازرگانان و اطلاعات موجود در وب‌سایت‌های رستوران‌ها را که از استانداردهای باز برای اشتراک‌گذاری داده‌ها استفاده می‌کنند، ترکیب می‌کنیم. برای انجام این کار، ما از پیشرفته‌ترین فناوری‌های درک زبان و تصویر، از جمله مدل چندوظیفه‌ای یکپارچه خود استفاده می‌کنیم. »

گوگل

Google مشخص می‌کند که ابتدا محبوب‌ترین غذاها را ارائه می‌کند و عناصر بصری را برای برجسته کردن گزینه‌های غذایی مختلف ارائه‌شده توسط رستوران (مثلاً غذای گیاهی/وگان) اضافه می‌کند.

4- بهبود نمایش “Live View” در Google Maps

نمای زنده نقشه های گوگل

گوگل قابلیتی را که سه سال پیش معرفی شد به نام Live View به روز می کند که به شما امکان می دهد هنگام مشاهده از منظره یاب دوربین گوشی خود، مسیرها را پیمایش کنید.

علاوه بر مرور از یک مکان به مکان دیگر، به زودی می توانید چیزهای خاصی را در محیط اطراف خود جستجو کنید (مانند خودپرداز، سوپرمارکت و غیره).

گوگل نمونه ای از استفاده از Live View را برای یافتن دستگاه خودپرداز در نزدیکی مکان یک شخص نشان داد:

بیایید تصور کنیم که به یک بازار در فضای باز می روید و باید مقداری پول برداشت کنید. با جستجو با نمای زنده، فقط تلفن خود را برای جستجو و مشاهده فورا دستگاه های خودپرداز در یک منطقه بالا ببرید. همچنین می‌توانید مکان‌های مختلفی را ببینید – از جمله کافه‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی. ما ساعات کاری یک مکان و میزان شلوغی آن را به شما می گوییم، و می توانید برای مشاهده جزئیات بیشتر روی هر مکانی ضربه بزنید، مانند خدمات ارائه شده توسط آرایشگاه در خیابان. »

گوگل

جستجو با نمای زنده در ماه های آینده در لندن، لس آنجلس، نیویورک، سانفرانسیسکو، پاریس و توکیو آغاز خواهد شد.

5- نماهای هوایی از اماکن گردشگری

گوگل که امروزه در دسترس است، بیش از 250 نمای هوایی واقع گرایانه از نقاط دیدنی و مکان های دیدنی مشهور جهان ارائه می دهد.

گوگل فهرستی از تمام بناهای تاریخی مربوط به این “نماهای هوایی” را ارائه نکرده است، که به نظر می رسد به طور مصنوعی توسط یک هوش مصنوعی تولید شده اند، اما برای مثال می توانید با مراجعه به Google Maps و جستجوی برج ایفل به یک مثال ملموس مراجعه کنید:

6- Vue Immersive (نمای همه جانبه)

مشاهده همهجانبه نقشه های گوگل

نمای همه جانبه به شما این امکان را می‌دهد تا با تجربه‌ای که شما را به داخل ساختمان‌ها و سایر مؤسسات سازگار می‌برد، فراتر از نمای خیابان Google بروید.

علاوه بر این ویژگی، نمای همه جانبه به شما نشان می دهد که یک مکان چقدر شلوغ خواهد بود و در تاریخ و زمان معین آب و هوا چگونه خواهد بود.

نمای همه جانبه در ابتدا در ماه های آینده در لس آنجلس، لندن، نیویورک، سانفرانسیسکو و توکیو در اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

7- فضای یک محله را به صورت پیشرفته تری تحلیل کنید

vibe چک نقشه های گوگل

ویژگی جدید «حالت محله» Google Maps به شما این امکان را می دهد که قبل از رفتن به آنجا ایده ای از محله داشته باشید.

Google چیزهای جدید، جاذبه‌ها و مکان‌هایی را برای کاوش برجسته می‌کند.

عکس‌ها و اطلاعات مفید از انجمن نقشه‌های Google هنگام حرکت در محله روی نقشه ظاهر می‌شوند.

گوگل می گوید از ترکیبی از هوش مصنوعی و اطلاعات ارسال شده توسط کاربر برای تقویت این ویژگی استفاده می کند که در ماه های آینده در سطح جهانی در اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

اگر این مقاله در اخبار آینده در جستجوی محلی (و Google Maps) شما آن را دوست داشتید، در اشتراک گذاری و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

منابع: 1، 2، 3



منبع