8 نکته برای بازدید بیشتر


از آنجایی که بیش از 1.5 میلیارد کاربر یوتیوب هر ماه با YouTube Shorts تعامل دارند، این ویدیوهای عمودی کوتاه که با ویدیوهای TikTok و حلقه‌های اینستاگرام/فیسبوک قابل مقایسه هستند، یوتیوب به تازگی از راهنمای جدیدی که به سازندگان Shorts اختصاص داده شده است، رونمایی کرده است. در اینجا نحوه دسترسی به آن و مروری بر مواردی که باید به خاطر بسپارید، آمده است.

راهنمای YouTube Shorts: 31 صفحه توصیه برای بهینه سازی عملکرد آن

یوتیوب یک پست گذاشت راهنمای جدید 31 صفحه‌ای که به YouTube Shorts اختصاص داده شده است.

مورد دوم تمام جنبه‌های ایجاد موزیک ویدیوهای کوتاه YouTube را پوشش می‌دهد، از ویرایش بهترین شیوه‌ها تا نکات روند تا مطالعه موردی.

راهنمای YouTube Shorts

در اینجا یک نمای کلی از آنچه در داخل خواهید یافت وجود دارد:

  • اصول ایجاد شورت در یوتیوب؛
  • ضبط شورت در پیش نویس;
  • اضافه کردن موسیقی به شورت خود.
  • استفاده مجدد از صداها و موسیقی از سایر Shorts.
  • استفاده از ویژگی های پیشرفته تر مانند استفاده از تایمر، توالی و مدیریت سرعت.
  • استفاده از پس زمینه سبز یکپارچه در بخش شورت.
  • استفاده از هشتگ ها، برچسب ها و تعریف عنوان برای یک Short;
  • بهترین روش‌ها برای بهینه‌سازی شورت (از صفحه 19، YouTube یک آموزش کوتاه اختصاص داده شده به شورت ارائه می‌دهد).
  • مطالعه موردی در مورد محتوای سرگرم کننده.

8 بهترین روش و نکته برای بهینه سازی عملکرد شلوارک شما

  1. به طور سیستماتیک هشتگ را اضافه کنید #شلوار کوتاه به هر یک از شورت های شما برای کمک به YouTube برای توصیه آنها؛
  2. با افزودن عناصر رنگی روشن در اولین لحظات ویدیوی کوتاه خود برای بهینه سازی نرخ کلیک بر روی دومی، به سرعت توجه کاربر اینترنت را به خود جلب کنید (اگر جلوی دوربین ظاهر می شوید، می توانید از لباس های رنگارنگ استفاده کنید).
  3. با شروع و پایان ویدیو با همان کلیپ با یک آهنگ صوتی مناسب، ویدیوها را برای پخش حلقه ای بهینه کنید.
  4. با انتخاب محبوب ترین آهنگ های صوتی، روندها را برای بهبود دید خود دنبال کنید (در کتابخانه صوتی، عناوین به ترتیب محبوبیت نمایش داده می شوند).
  5. ایجاد شورت برای مخاطبان هدف خود؛
  6. تجزیه و تحلیل آمار شورت های منتشر شده برای شناسایی فرمت هایی که بیشترین زمان تماشا و بیشترین تعامل را دارند.
  7. کیفیت و ثبات را بر کمیت اولویت دهید. طبق گفته YouTube، حجم همیشه موفقیت را تضمین نمی کند.
  8. نیازی به ایجاد یک کانال ثانویه YouTube اختصاص داده شده به Shorts نیست، آنها بر عملکرد ویدیوهای طولانی ارسال شده توسط حساب تأثیر نمی گذارند.

برای مشاوره بیشتر و مرور مطالعه موردی ارائه شده توسط YouTube، لطفاً به آن مراجعه کنید PDF آنها را به صورت رایگان از اینجا دانلود کنید.

آیا باید از YouTube Shorts شروع کنیم؟ 3 آمار قانع کننده

  1. امروز، اکنون 75 درصد از کاربران پلتفرم ویدیویی با ویدیوهای YouTube Shorts درگیر هستند ;
  2. بیشتر’1.5 میلیارد کاربر یوتیوب هر ماه در معرض دید قرار می گیرند ویدیوهای کوتاه از شبکه اجتماعی؛
  3. در ژوئیه 2021، خواننده Shorts بیش از 15 میلیارد بازدید در روز در سراسر جهان.

اگر برای برندی کار می کنید که در یوتیوب حضور دارد (یا اگر به آن فکر کرده اید)، ممکن است جالب باشد که از خود بپرسید که آیا شورت نمی تواند برای استراتژی YouTube شما و به طور کلی برای رسانه های اجتماعی شما مفید باشد. استراتژی

اگر قبلاً در TikTok و Instagram Reels حضور دارید، به لطف Shorts، می‌توانید به سادگی با ارسال متقاطع ویدیوهای خود که قبلاً برای پلتفرم‌های دیگر ایجاد شده‌اند، دید ارگانیک رایگان در YouTube دریافت کنید.

اگر قبلاً از ویدیوهای عمودی کوتاه در استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود استفاده می‌کنید، راهنمای جدید YouTube برای ایجاد Shorts ممکن است برای شما جالب باشد (مخصوصاً که می‌تواند برای بهینه‌سازی ویدیوهای عمودی کوتاه شما که در سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند نیز مفید باشد).

منبع



منبع