(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
8 نکته هک رشد برای ارتقای کسب و کار شما (اینفوگرافیک)
هک رشد اغلب با استارتاپ ها همراه است به دلیل نیاز آنها به رشد سریع و سودآور.
قبل از ترک…
بیشترین استفاده از تکنیک های هک رشد عبارتند از استفاده از داده ها، تست A/B، بازاریابی ویروسی، رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، تجزیه و تحلیل داده ها، ایجاد محتوای ویروسی، گیمیفیکیشن و غیره.
اصطلاح “هک رشد” برای اولین بار در سال 2010 ظاهر شد و از آن زمان توسط استارت آپ های سیلیکون ولی رایج شد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
هکرهای رشد حرفه ای هستند که از تکنیک های خلاقانه و تجربی برای دستیابی به نتایج سریع و سودآور استفاده می کنند.
چگونه کسب و کارهای کوچک می توانند از هک رشد استفاده کنند؟
- در استفاده از دهان به دهان تردید نکنید. تبلیغات شفاهی می تواند به یک کسب و کار کوچک اجازه دهد تا به سرعت رشد کند، بدون نیاز به تلاش زیاد اعضای آن. مطالعه ای که توسط نیلسن انجام شد نشان داد که برای 92 درصد از مصرف کنندگان، توصیه های بستگان قابل اعتمادتر از کمپین های ارتباطی انجام شده توسط خود شرکت ها بود. در مورد شما صحبت کنید یکی از بهترین راه ها برای رشد کسب و کار شما است.
- وبلاگ می تواند راه حل جالبی برای جذب ترافیک باشد. حتی اگر نوشتن کسب و کار اصلی شما نباشد، ایجاد یک وبلاگ و ارسال محتوای منظم به آن می تواند به شما این امکان را بدهد خوانندگان را به وب سایت خود هدایت کنید. یک راه جالب برای افزایش فروش، اینطور نیست؟ به خصوص که بیش از نیمی از مصرف کنندگان (56٪) پس از خواندن یک پست وبلاگ در مورد این موضوع خرید می کنند.
- اینفلوئنسر مارکتینگ یک تکنیک بازاریابی جدید است که جواب می دهد. نکته کلیدی یافتن اینفلوئنسرهای مناسب برای انتقال پیام شرکت شما است. هنگامی که موفق شدید شخص (یا افراد) مناسب را پیدا کنید، آنها در شبکه های اجتماعی خود در مورد شما صحبت خواهند کرد و شما باید به سرعت عواقب مثبت آن را ببینید.
- بازاریابی ایمیلی می تواند به شما کمک کند تا شناخته شوید. یکی از راه حل هایی که می تواند به شما کمک کند این است که مشتریان فعلی خود را تشویق کنید تا در مورد شما در اطرافشان صحبت کنند. به لطف ایمیل، می توانید اهداف را به مشتریان خود منتقل کنید، آنها را در روند توسعه شرکت مشارکت دهید و در نتیجه نوعی نزدیکی با آنها ایجاد کنید. چه کسی بهتر از افرادی که قبلاً آنها را خریده اند در مورد محصولات شما صحبت کند؟
- محتوای تولید شده توسط کاربر را نادیده نگیرید. برای جذب مشتریان خود در حالی که مردم در مورد شما صحبت می کنند، UGC راه ایده آل است!
- چت بات ها می توانند نقش جالبی داشته باشند. با تمام پیشرفت های تکنولوژیکی که در چند سال گذشته پدیدار شده است، کارهای زیادی برای انجام دادن برای خودکارسازی برخی وظایف و افزایش بهره وری وجود دارد. اگر با خودکارسازی خدمات مشتری شروع کرده باشید چه؟
- برنامه های وفاداری در ترغیب مردم به صحبت درباره شما موثر است. همه مصرف کنندگان از دریافت پاداش یا تخفیف در ازای خرید از یک شرکت لذت می برند. این همچنین می تواند نشان دهنده یک راه نسبتا ساده برای به دست آوردن اهمیت در بازار باشد: مصرف کنندگان راضی مصرف کنندگانی هستند که در مورد شما صحبت خواهند کرد. اولین نکته این لیست را به خاطر بسپارید.
- مراقبت از سئوی خود هرگز بیهوده نخواهد بود. برای به دست آوردن دید، چیزی بهتر از ارجاع طبیعی نیست. هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت (و ما می دانیم که برای یک کسب و کار کوچک در حال رشد مهم است)، و می تواند به شما کمک کند تا ترافیک و احتمالاً فروش را به دست آورید.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
را هک رشد رویکردی برای رشد کسب و کار است که استفاده از تکنیک های نوآورانه برای توسعه سریع و کارآمد فعالیت خود است.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
هدف نهایی هک رشد یافتن راههای نوآورانه برای ایجاد رشد و درآمد برای کسبوکار و در عین حال به حداقل رساندن هزینهها است..
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
یادآوری: هک رشد چیست؟
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
اگر این مقاله در راه های ترویج کسب و کار کوچک شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?