اینکه این صنعت را انحصاری بنامیم یک دست کم گرفتن فاحش است.🫠
– آلن ماچادو (@Alainmachado7) 24 ژانویه 2023
این خبر خوبی برای آمازون است. آمازون از چپ و راست ناشران را ثبت نام کرده است. هر نوع FUD برای ناشران این روند را تسریع می کند.
— تونی زارا 🪣 (@tonyzara) 24 ژانویه 2023
امسال باید یک سال سرگرم کننده برای گوگل باشد…
نیکول فارلی واقعاً کار خوبی انجام می دهد توضیح همه اینها در زمین موتور جستجو، به علاوه تعداد زیادی از مطالب نوشته شده توسط انسان و ماشین وجود دارد که در آن ادغام شده است Techmeme، پس آن را بررسی کنید. من شخصاً از پوشش اخبار حقوقی متنفرم، اما از نظر من، این شکایت در گوگل ضربه بزرگی به بار خواهد آورد – اگرچه، احتمالاً برای مدتی طولانی خواهد شد.
در اینجا چیزی است که برخی از افراد در صنعت جستجو فکر می کنند:
منظورم این است که آنها یک نکته در مورد تسلط گوگل دارند
– dan72ros (@dan72ros) 25 ژانویه 2023
گوگل پاسخ می دهد، DOJ استدلال ناقصی را دو برابر می کند که نوآوری را کند می کند، هزینه های تبلیغات را افزایش می دهد و رشد هزاران کسب و کار کوچک و ناشر را دشوارتر می کند. ما قبلاً با جزئیات به بسیاری از ادعاهای مشابه در شکایت دادستان کل تگزاس پاسخ داده ایم.”
شما نمی توانید بخش تبلیغات را از سرویس اصلی گوگل حذف کنید. دقیقاً آنچه را که تبلیغات را بسیار هدفمند و آزاردهنده می کند، از بین خواهد برد.
– BenzoJones (@benzojones) 24 ژانویه 2023
را خبر بزرگ از دیروز بود که وزارت دادگستری ایالات متحده و چندین ایالت بار دیگر از گوگل شکایت کردند و خواستار فروپاشی تجارت فناوری تبلیغاتی آن شدند که ظاهراً بازار تبلیغات ایالات متحده را در انحصار خود درآورده است. گوگل البته با این اقدام موافق نیست.
بلومبرگ نوشتضد انحصار وزارت دادگستری گفت: «دعوای حقوقی که امروز ارائه کردهایم به دنبال آن است که گوگل را به دلیل آنچه ادعا میکنیم انحصار طولانیمدت آن در فناوریهای تبلیغات دیجیتال است که سازندگان محتوا برای فروش آگهیها و تبلیغکنندگان برای خرید تبلیغات در اینترنت آزاد استفاده میکنند، بازخواست کند.» رئیس جاناتان کانتر در یک کنفرانس خبری روز سهشنبه این کت و شلوار را اعلام کرد.
اینجاست بیانیه وزارت دادگستری همانطور که در شکایت ادعا شده است، در 15 سال گذشته، گوگل در یک دوره رفتار ضدرقابتی و انحصاری شرکت کرده است که شامل خنثی کردن یا حذف رقبای فناوری تبلیغات از طریق خرید است؛ تسلط خود را در بازارهای تبلیغات دیجیتال برای مجبور کردن ناشران بیشتر و تبلیغکنندگان برای استفاده از محصولاتش؛ و توانایی استفاده از محصولات رقیب را خنثی میکند. با انجام این کار، گوگل تسلط خود را در ابزارهای متکی بر ناشران وبسایت و تبلیغکنندگان آنلاین و همچنین تبادل تبلیغات دیجیتالی که حراجهای تبلیغاتی را اجرا میکند، تثبیت کرد.»
بحث انجمن در WebmasterWorld.