ادامه مطلب فردا برای روز سوم…
(الف) اگر اهداف ارزشی دارید، باید از VBB استفاده کنید. اهداف ROAS اهرم شما هستند تا تبلیغات شما را کم و بیش به حراج وارد کند. هرچه هدف شما بالاتر باشد، احتمال ورود تبلیغات شما به حراج های کمتری خواهد بود.
(الف) اگر مقادیر تبدیل را ردیابی می کنید، می توانید از پیشنهاد قیمت حداکثر تبدیل استفاده کنید. با tROAS، اکثر انواع کمپین به حداقل 15 تبدیل در 30 روز گذشته نیاز دارند. “قبل از شروع” را بررسی کنید بخش اینجا.
جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، یک توییتر موضوعی با توضیح دهنده در مورد مناقصه مبتنی بر ارزش Google Ads، VBB. جینی نوشت: “ما اخیراً سؤالات زیادی داشتیم و تصورات نادرستی در مورد مناقصه مبتنی بر ارزش (VBB) شنیده ایم. این هفته، من اطلاعات و منابعی را در مورد VBB به اشتراک خواهم گذاشت و به هر سؤالی که در پایان این مقاله دارید پاسخ خواهم داد. هفته.”
بحث انجمن در توییتر.
(س) چه کسی باید از VBB استفاده کند؟
(الف) VBB برای تولید سرب، فروش آنلاین و مشاغل آجر و ملات با اندازهها و چرخههای تبدیل متفاوت کار میکند. کلید استفاده از VBB، تنظیم مقادیر برای تبدیل هایی است که ردیابی می کنید و داده های شخص اول مناسب را به Google Ads وارد می کنید. شما ارزشی را که می خواهید به حداکثر برسانید، تعریف می کنید، مانند درآمد فروش، حاشیه سود، ارزش طول عمر و غیره. اینجا بیشتر است در ادامه در مورد استفاده از مقادیر پراکسی، اما در اینجا بیشتر در مورد مقادیر تبدیل و نحوه تنظیم آنها توضیح داده شده است.
روز دوم از اینجا شروع می شود:
(س) مناقصه مبتنی بر ارزش چیست؟
بنابراین جینی پست های بیشتری ارسال خواهد کرد، بنابراین من فقط به به روز رسانی این موضوع با آنچه که او نوشته است ادامه می دهم، اما در اینجا قسمت اول است:
(س) آیا حداقل تبدیل برای استفاده از VBB وجود دارد؟
(الف) VBB به دنبال به حداکثر رساندن ارزش تبدیل در بودجه و هدف اختیاری ROAS شما است. برای مزایده های پیش بینی شده برای ارائه ارزش تبدیل بالا بهینه می شود. VBB طوری طراحی شده است که ارزش کل تبدیلها را بالاتر میبرد، اما حجم تبدیل کمتری در مقابل پیشنهاد حداکثر تبدیل/tCPA دارد.
(الف) Google توصیه میکند برای کنش تبدیل قیفتان بهینهسازی کنید، اما اگر اندازهگیری مقدار مشکل است، میتوانید از کنش تبدیل قیف بالاتر استفاده کنید. همچنین، سادهسازی ساختارهای کمپین، بودجههای مشترک و استراتژیهای پورتفولیو را در نظر بگیرید.
(الف) برخی از شرکتها دارای دادههای LTV، حاشیه سود، ارزش ناخالص کالا و غیره هستند که آماده وارد کردن به Google Ads هستند، اما بسیاری از کسبوکارها هنوز وجود ندارند. VBB همچنان می تواند با استفاده از مقادیر پراکسی کار کند. این ماشین حساب می تواند به شما کمک کند تا میانگین ارزش مراحل در قیف فروش خود را بر اساس مقادیری که برای شروع می دانید اندازه گیری کنید. با شروع آزمایش، صبور باشید. ایجاد مقادیر مناسب پروکسی که ارزش معناداری را برای کسب و کار ایجاد می کند، ممکن است زمان ببرد. اگر کنشهای تبدیل را تغییر نمیدهید، میتوانید از آزمایشهای کمپین استفاده کنید.
(س) اگر تبدیلهای قیف پایین کافی نداشته باشم چه میشود؟
(س) تنظیم ROAS هدف چه کاری انجام می دهد؟
(الف) هنگام حرکت از مناقصه مبتنی بر تبدیل، باید انتظار حجم کمتری داشته باشید. به این دلیل که به جای بیشترین تبدیل در اهداف شما، برای با ارزش ترین مشتریان شما بهینه سازی می شود. مطمئن شوید که سیستم مناقصه از مقادیر شما درس گرفته است و tROAS شما مطابق با عملکرد تاریخی است تا از کیفیت تبدیل اطمینان حاصل شود.
(س) اگر بخواهم با VBB برای مشتریان جدید بهینه سازی کنم، چه؟
(س) چگونه هنگام تغییر به tROAS از دست دادن حجم را به حداقل برسانم؟
(الف) اگر اهداف ارزشی دارید، اما همچنین نیاز به جذب تعداد مشخصی از مشتریان جدید دارید، پیشنهاد VBB+NCA (اکتساب مشتری جدید) را در نظر بگیرید. اینجاست بیشتر در مورد استفاده از یک هدف NCA.
(س) آیا VBB می تواند برای ارزش و حجم بهینه سازی کند؟

فردا چیزهای بیشتری در راه است، بنابراین همانطور که جینی ماروین آنها را در توییتر پست کرده است، بیشتر و بیشتر به این پست اضافه می کنم.
(س) اگر ارزش اقدامات تبدیل را در قیف فروش خود ندانم میتوانم از VBB استفاده کنم؟
(الف) اگر یک هدف اختیاری بازده هزینه تبلیغات (ROAS) تعیین کنید، بهینه سازی می شود تا بیشترین مقدار ممکن را در آن هدف به دست آورید. ROAS هدف برای کمپین های منفرد یا یک استراتژی نمونه کارها در چندین کمپین در دسترس است.