Google توضیح می دهد که داده های ساختاریافته ممکن است به آنها در شناسایی محتوای نظرات محصول کمک کند
انتشار: مهر 18، 1401
بروزرسانی: 24 آبان 1404

Google توضیح می دهد که داده های ساختاریافته ممکن است به آنها در شناسایی محتوای نظرات محصول کمک کند

دنی توضیح داد که دوباره چک خواهد کرد:



منبع

و سپس بله، چند روز بعد، او تایید کرد توییتر گفت: "در مورد داده های ساختاریافته، ممکن است به ما کمک کند بهتر تشخیص دهیم که آیا چیزی یک بررسی محصول است یا خیر، اما ما صرفاً به آن وابسته نیستیم."

واکنش تکان دهنده زانو توصیه به افزودن داده های ساختاریافته برای توصیف نوع صفحه است. از آنجا که برخی از سیستم ها از آدرس های اینترنتی مانند /page?id=54321 استفاده می کنند، گوگل نمی تواند به معنی در ساختار URL تکیه کند.

— آلن کنت (@akent99) 30 سپتامبر 2022