بروزرسانی: 24 آبان 1404
Google توضیح می دهد که داده های ساختاریافته ممکن است به آنها در شناسایی محتوای نظرات محصول کمک کند
دنی توضیح داد که دوباره چک خواهد کرد:
خواستم توضیح بدم که:
گوگل تایید کرده است که داده های ساختاریافته یکی از سیگنال های بسیاری است که شرکت جست و جو از آن برای کمک به تشخیص اینکه آیا یک صفحه محتوای بررسی محصول دارد یا نه استفاده می کند. این را ابتدا آلن کنت از گوگ گفت و سپس دنی سالیوان از گوگل آن را تایید کرد.
رتبه بندی (به عنوان مثال بررسی محصول) و ارائه (به عنوان مثال قطعه محصول) وجود دارد. داده های ساخت یافته برای دومی است. اما سیستم های به هم پیوسته زیادی وجود دارد - قطعی بودن سخت است که گاهی اوقات SD به سیستم کمک نمی کند تا یک صفحه به محصولات ارجاع دهد، بنابراین ممکن است یک بازبینی باشد.
— آلن کنت (@akent99) 3 اکتبر 2022آلن کنت از هفته گذشته به بعد توییتر"واکنش تند و سریع زانو توصیه به اضافه کردن داده های ساختاریافته برای توصیف نوع صفحه است."
در مورد داده های ساختاریافته، ممکن است به ما کمک کند بهتر تشخیص دهیم که آیا چیزی یک بررسی محصول است یا خیر، اما ما صرفاً به آن وابسته نیستیم.
— دنی سالیوان (@dannysullivan) 7 اکتبر 2022بحث انجمن در توییتر.
توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای Succos آفلاین هستم.
منبع

و سپس بله، چند روز بعد، او تایید کرد توییتر گفت: "در مورد داده های ساختاریافته، ممکن است به ما کمک کند بهتر تشخیص دهیم که آیا چیزی یک بررسی محصول است یا خیر، اما ما صرفاً به آن وابسته نیستیم."
بنابراین من دنی سالیوان را نیز وارد گفتگو کردم:
باید بررسی کنم، اما ممکن است *یکی از سیگنال های بسیاری* باشد که ممکن است برای تعیین اینکه آیا چیزی یک بررسی محصول است یا خیر، استفاده کنیم، اما این تنها چیزی نخواهد بود، زیرا، باز هم، همه از آن استفاده نمی کنند.
— دنی سالیوان (@dannysullivan) 3 اکتبر 2022داده های ساخت یافته برای رتبه بندی استفاده نمی شود. آلن می گفت ممکن است از آن برای کمک به شناسایی انواع محتوا استفاده شود، همانطور که ما از سیگنال های زیادی برای درک محتوا استفاده می کنیم. این همان رتبه بندی نیست، و ما صرفاً به آن وابسته نیستیم زیرا همه از آن استفاده نمی کنند.
— دنی سالیوان (@dannysullivan) 3 اکتبر 2022
واکنش تکان دهنده زانو توصیه به افزودن داده های ساختاریافته برای توصیف نوع صفحه است. از آنجا که برخی از سیستم ها از آدرس های اینترنتی مانند /page?id=54321 استفاده می کنند، گوگل نمی تواند به معنی در ساختار URL تکیه کند.
— آلن کنت (@akent99) 30 سپتامبر 2022
نویسنده: تیم تحریریه خدایار