Google خط‌مشی بازبینی نقشه‌ها را حذف می‌کند؟


کریس سیلور اسمیت متوجه شد که چگونه گوگل خط مشی محتوای مشارکتی Google Maps خود را به روز کرده است و خطی را حذف کرده است که بازبینی را ممنوع می کند. خطی که حذف شد این بود: «بازبینی‌های منفی را دلسرد یا منع نکنید یا به طور انتخابی نظرات مثبت مشتریان را درخواست نکنید».

کریس پست گذاشت توییتر گفت: “به نظر می رسد Google خط مشی خود را که به طور خاص بازبینی را ممنوع کرده بود، حذف کرده است. نسخه 21 دسامبر این خط مشی (راست) را با فعلی (چپ) مقایسه کنید.” در اینجا این اسکرین شات از سیاست ها را به اشتراک بگذارید:

مایک بلومنتال توضیح داد که برخی از سیاست‌ها تغییر کردند، اما این مورد کنار گذاشته شد:

بنابراین از گوگل در این مورد پرسیدم و گوگل توضیح داد سیاست نامزدی جعلی می نویسد “مشارکت در Google Maps باید نشان دهنده یک تجربه واقعی در یک مکان یا کسب و کار باشد. تعامل جعلی مجاز نیست و حذف خواهد شد.”

خط مشی اشاره می کند که این شامل موارد زیر است:

  • پرداخت، تشویق یا تشویق به ارسال محتوایی که نشان دهنده یک تجربه واقعی نیست.
  • محتوایی که مبتنی بر یک تجربه واقعی نیست و مکان یا محصول مورد نظر را به طور دقیق نشان نمی دهد.
  • محتوایی که توسط یک کسب و کار در ازای تخفیف، کالا و/یا خدمات رایگان تشویق شده است.
  • محتوایی که توسط یک رقیب برای تضعیف اعتبار یک تجارت یا محصول ارسال شده است.
  • محتوایی که از چندین حساب پست شده است تا رتبه یک مکان را دستکاری کند.

بحث انجمن در توییتر.





منبع