Google خط‌مشی بازبینی نقشه‌ها را حذف می‌کند؟

کریس پست گذاشت توییتر گفت: “به نظر می رسد Google خط مشی خود را که به طور خاص بازبینی را ممنوع کرده بود، حذف کرده است. نسخه 21 دسامبر این خط مشی (راست) را با فعلی (چپ) مقایسه کنید.” در اینجا این اسکرین شات از سیاست ها را به اشتراک بگذارید:

من با پشتکار آن را بررسی کرده بودم و نتوانستم زبانی معادل در مورد “دلسرد کردن یا ممنوع کردن نقدهای منفی” پیدا کنم. من می توانم کلمه “دلسرد کننده” را به طور بالقوه بیش از حد مبهم ببینم. آنها احتمالاً به چیزی خاص تر برای بیان طرح های بازبینی نیاز دارند.

– کریس سیلور اسمیت (@si1very) 22 آگوست 2022

خط مشی اشاره می کند که این شامل موارد زیر است:

  • پرداخت، تشویق یا تشویق به ارسال محتوایی که نشان دهنده یک تجربه واقعی نیست.
  • محتوایی که مبتنی بر یک تجربه واقعی نیست و مکان یا محصول مورد نظر را به طور دقیق نشان نمی دهد.
  • محتوایی که توسط یک کسب و کار در ازای تخفیف، کالا و/یا خدمات رایگان تشویق شده است.
  • محتوایی که توسط یک رقیب برای تضعیف اعتبار یک تجارت یا محصول ارسال شده است.
  • محتوایی که از چندین حساب پست شده است تا رتبه یک مکان را دستکاری کند.

بنابراین از گوگل در این مورد پرسیدم و گوگل توضیح داد سیاست نامزدی جعلی می نویسد “مشارکت در Google Maps باید نشان دهنده یک تجربه واقعی در یک مکان یا کسب و کار باشد. تعامل جعلی مجاز نیست و حذف خواهد شد.”

مایک بلومنتال توضیح داد که برخی از سیاست‌ها تغییر کردند، اما این مورد کنار گذاشته شد:





منبع شاید پس از اینکه FTC فشن نووا را جریمه کرد، گوگل احساس کرد که بررسی بازبینی غیرقانونی است، بنابراین قانون خاص اکنون اضافی است؟ pic.twitter.com/aIIEdqa0Gy

– کریس سیلور اسمیت (@si1very) 22 آگوست 2022